Cambler

Rehabilitacji ACL: ścięgno odcinek

ACL rehabilitacja: Rozciąganie ścięgien podkolanowych Kobieta leży na macie z poduszką wspierając głowę. Jedno kolano jest zgięte z płaskie stopy na podłodze. Ręcznik jest w pętli wokół innych kolana. Kobieta trzyma końce ręcznika i ciągnąc podnieść nogę.

Rozpocząć rehabilitację z ćwiczeniami, które rozwijają kontrolę mięśni. To pomoże Ci spełnić podstawowe cele, jak prowadzenie samochodu czy wracając do pracy. Wykonywać tak często, jak masz poradził. Ale od razu zatrzymać ewentualne ćwiczenia powoduje ostry lub zwiększenie bólu. Wisienką kolano na 15-20 minut po treningu może zapobiec obrzęk i bolesność.

  • Połóż się na plecach z dobrej kolanach. Położyć ręcznik wokół tyłu poszkodowanej nogi. Napinaj mięśnie brzucha.

  • Utrzymując kolano tak prosty, jak można, powoli ciągnąć ręcznik przynieść swoją zranioną nogę. Podnieść go w miarę wygodnie da.

  • Przytrzymaj przez 30-60 sekund. Powtórz 2-3 razy.

UWAGA: Jeśli czujesz mrowienie i ból w plecach i nogach, nie jesteś jeszcze gotowy do tego ćwiczenia.

Dla własnego bezpieczeństwa, należy sprawdzić ze swoim lekarzem przed rozpoczęciem programu ćwiczeń.