Cambler

Kolana są ofiarami kobiecych sportów

Aktywne kobiety są co najmniej dwa razy częściej cierpią poważne obrażenia kolan jak mężczyźni, ale to nie tylko sportowcy, którzy są zagrożeni.

Chociaż zawodniczki na poziomie szkoły średniej i uczelni cierpią poważne obrażenia kolan, kobiety, które grają w siatkówkę rekreacyjną lub udziału w aerobiku krok również może uszkodzić kolana, mówi Europejskiej Akademii Surgeons ortopedyczne (AAOS). Matka, która nosi swoje dziecko w dół schodami i strzela ostatni krok może szkodzić jej kolano. W skrócie, kontuzja kolana może przytrafić się każdej kobiety, bez względu na to, jak sportowiec jest.

Główne ruchy, które powodują problemy z kolanem u kobiet są obrotowe i obracając, AAOS mówi.

Na szczęście, kobiety mogą pomóc chronić się przez uzyskanie w lepszej formie, znając swoją siłę, kontrolować swoją wagę, i korzystając ze swoich mięśni nóg.

Anatomia problemu

Dlaczego kolana kobiet, w pewnym sensie, ich piętą achillesową?

Ponieważ kobieta ma szersze miednice, jej kości udowej (kość udowa) schodzi do kolana na wewnętrznej kąt.

Kiedy kobieta staje się zmęczony, jak w trakcie zawodów sportowych, kąt na lądowanie staje się bardziej wyraźne, co dodatkowo zwiększa ryzyko kontuzji.

Zespół włóknistej tkanki łącznej, zwanej przednią więzadła krzyżowego (ACL) przechodzi przez "wycięcia" w dolnym końcu kości udowej, który tworzy część kolana. Więzadła, jednym z kilku, które przywiązują górnej i dolnej kości nóg, jest o tej samej wielkości, jak na kobietę, jako człowieka-ale wycięcie jest do 20 procent mniejsza u kobiet. Sprawia, że ​​kobiety bardziej podatne na więzadła rozrywanie.

A kobiety ścięgno mięśni, w tylnej części ud są słabe w porównaniu z jej czworogłowego, mięśni z przodu uda. Czworogłowego wyciągnąć kości podudzia w przód, a ścięgna wyciągnąć je z powrotem. Mięśni ścięgno chronić ACL od kontuzji. Gdy siła uciągu jest z równowagi do tyłu, kolana lekko.

Brak równowagi mięśniowej jest znacznie gorsze u kobiet niż u mężczyzn. Nierównowaga może zacząć zajmować się w dzieciństwie, jeśli dziewczyny angażują się w mniej aktywności fizycznej. Ćwiczenia mogą pomóc przezwyciężyć problem.

Ryzyko urazów ACL wydaje się być wyższe w czasie owulacji, gdy poziom estrogenów jest najwyższy. Pojawi ACL odpowiedzieć na estrogen poprzez zmniejszenie aktywności komórek do naprawy podstawowych włókien więzadła zwane kolagenem.

Wzmocnić swoje nogi

Ćwiczenia wzmacniające są szczególnie ważne dla ścięgna. Spróbuj loki ścięgna udowego: Leżąc na brzuchu, wyciągnąć w górę dolnej nogi. Użyj odporność równą około 10 procent masy ciała. Zrobić kilka zestawów 10 do 15 powtórzeń, przytrzymaj je przez sekundę lub dwie.

Skoki ćwiczenia są również kluczowe znaczenie dla budowania siły i zapobiegania urazom kolana. Podczas lądowania od skoku, jej miękkość. Zejść na piłki stóp i powoli przywrócić pięty. Zachowaj ugiętymi kolanami i biodrami prosto.

Skacze na boku na bok stożka do przodu i do tyłu i buduje siłę i kontrolę:

  • Umieścić sześć-calowy stożek po lewej stronie. Hop nad stożka z obu stóp, koncentrując się na miękkie lądowanie. Powtórzyć przez powrót przeskoku na stożku w prawo. Powtórz w sumie 20 skoków.

  • Umieść stożek przed tobą. Hop nad stożka z obu nóg, a następnie wskoczyć do tyłu na stożku. Kolana lekko ugięte podczas lądowania. Powtórz w sumie 20 skoków.

  • Powtórz powyższy do przodu i do tyłu ruch, ale chmielu z jedną nogą na raz. Ponownie, trzymać kolana lekko ugięte podczas lądowania. Czy 20 chmielu na każdej nodze.

Inne wskazówki kolana

  • Poprawić ogólną siłę i sprawność.

  • Poznaj swój poziom sprawności i potrzeb Twojej sporcie lub działalności.

  • Kontroluj swoją wagę. Podczas spaceru, każdy dodatkowy funt dodaje cztery funty ciśnieniem rzepki. Wspinaczka kroki, że funt dodaje 20 funtów ciśnienia.

  • Sprzedam solidne buty wykonane dla działalności i wymienić je, gdy pojawiają wewnętrznej lub zewnętrznej podeszwy nosić.