Cambler

Jak uniknąć urazów sportowych

Urazy sportowe zdarzyć podczas ćwiczeń lub uprawiania sportu. Chociaż nie każdy uraz sportowy można zapobiec, Narodowy Instytut artretyzm i choroby mięśniowo-szkieletowe i skóry (NIAMS) mówi, że stopy szkody może zostać zmniejszona o 25 procent, jeśli wszyscy zawodnicy - profesjonalistów i amatorów - po zasadnicze w zakresie bezpieczeństwa, diseaseing i strategii zapobiegawczych.

Większość ludzi, którzy doświadczają urazów sportowych mają jedną lub obie z nich wspólne:

  • Historia kontuzji. Poprzednie urazy często rozwijają się w przewlekłych problemów, jeśli nie są one właściwie i dokładnie zrehabilitowany.

  • Brak dni odpoczynku. Odtwarzanie lub ciężko trenujesz codziennie opodatkowuje swoje ciało. Reszta dni obniżyć ceny szkody, ponieważ dają one mięśni i tkanki łącznej czas naprawy się od szkoleń, NIAMS mówi.

Zmniejszając ryzyko

Następujące strategie mogą pomóc zmniejszyć ryzyko urazów:

  • W kształt przed uprawianie sportu. Nie należy się spodziewać, aby dostać się sportowy kształt. Zamiast przestrzegać regularnego programu diseaseing zaprojektowane dla sportu.

  • Nie graj lub ćwiczeń, gdy jesteś zmęczony lub w bólu. Zwróć uwagę na swoje ciało, a nie pchać się niepotrzebnie.

  • Zawsze rozgrzewki przed rozpoczęciem gry lub ćwiczenia. Weź lekki jogging na pięć do 10 minut, a następnie przejść przez niektóre ruchy zrobić, gdy gra. Rozciągnąć konkretne mięśnie które mają tendencję do być szczelne i że będziesz używać w działalności. Odpowiednia rozgrzewka może pomóc zapobiec urazom i poprawić poziom gry.

  • Nie rób zbyt wiele zbyt szybko. Stopniowo zwiększać poziom i czas ćwiczeń.

  • Noś odpowiednie obuwie dla sportu. Upewnić się, że pasuje właściwie, są stabilne i pochłania wstrząsy.

  • Dowiedz się właściwą formę. To może zmniejszyć ryzyko urazów nadużywać w sportach takich jak tenis czy golf.

  • Zawsze należy stosować właściwe wyposażenie ochronne, takie jak kaski, gogle i osłony jamy ustnej. Hełmy, najczęściej biegu chronią bezpieczeństwo, gdy grasz sportów zespołowych, jak również kiedy jazda na rowerze, deskorolce i jazdy na łyżworolkach.

Kiedy szukać pomocy

Nigdy nie staram się "pracować przez" ból kontuzji sportowych. Zatrzymanie odtwarzania lub wykonywania, gdy czujesz ból. Niektóre urazy powinny być postrzegane przez lekarza od razu. Inne można zafundować sobie.

Są chwile, kiedy należy udać się do lekarza:

  • Szkody powoduje silny ból, obrzęk lub zdrętwienie.

  • Nie można umieścić ciężar na powierzchni.

  • Stary uraz boli lub boli.

  • Stary uraz pęcznieje.

  • Wspólne nie wydaje się normalne lub czuje się niestabilny.

Jeśli nie masz żadnego z tych objawów, może być bezpieczne w leczeniu szkody w domu z ryżem (Rest, Ice, Compression, Elevation) przez co najmniej 48 godzin.