Cambler

Rehabilitacji ACL: ścięgno curl

Mężczyzna leży na brzuchu na maszynie wagi ćwiczeń. On używa tył jedną nogą naciskać pasek dołączony do wagi. Kiedy można znieść ciężar na nogi bez bólu, rozpocząć dodawanie zaawansowanych ćwiczeń do treningu. Korzystanie z siłowni może być dobrym sposobem na poprawę ogólnej funkcji kolana. Przed rozpoczęciem rozmowy z fizjoterapeuta lub kwalifikowany sportowe trenerem. Dowiedz się, jak używać sprzętu we właściwy sposób. Zacznij powoli i odpoczynku między każdego zestawu. Jak czujesz się silniejszy, zwiększyć liczbę zestawów.

  • Połóż się na brzuchu, uważając, aby nie garbić.

  • Umieść piętę poniżej paska maszyny wagi.

  • Korzystanie stały ruch, unieś pięty w kierunku pośladków w miarę wygodnie da. Niech twoja noga uncurl ruchem powolnym i stałym.

  • Wykonaj 2 serie po 10 powtórzeń.

Uwaga: Zapytaj swojego lekarza, jeśli jesteś gotów zrobić to ćwiczenie. Jeśli nie zbyt wiele zbyt szybko, można tworzyć nowe problemy z kolanem, a nawet reinjure kolano.