Cambler

Rehabilitacji ACL: wolne squat

ACL rehabilitacja: Bezpłatne Squat Kobieta zginanie kolana pod kątem 90 stopni, obecnie w posiadaniu broni przed sobą na wysokości ramion.

Kiedy można znieść ciężar na nogi bez bólu, rozpocząć dodawanie zaawansowanych ćwiczeń do treningu. Korzystanie z siłowni może być dobrym sposobem na poprawę ogólnej funkcji kolana. Przed rozpoczęciem rozmowy z fizjoterapeuta lub kwalifikowany sportowe trenerem. Dowiedz się, jak używać sprzętu we właściwy sposób. Zacznij powoli i odpoczynku między każdego zestawu. Jak czujesz się silniejszy, zwiększyć liczbę zestawów.

UWAGA: Zapytaj swojego lekarza, jeśli jesteś gotów zrobić to ćwiczenie. Jeśli nie zbyt wiele zbyt szybko, można tworzyć nowe problemy z kolanem, a nawet reinjure kolano.

  • Stoisko z nogi na szerokość barków, nóg, rąk i nóg płaskich zauważył.

  • Utrzymując plecy proste i obcasy na podłodze, zegnij w dół od kolan. Nie zginaj ostatnich 90 stopni, lub tak daleko, że powoduje ból.

  • Zatrzymanie na 1 sekundę (ów). Następnie powoli rosnąć w górę.

  • Wykonaj 2 serie po 10 powtórzeń.