Cambler

Mineralne mogą zmniejszać ryzyko palaczy skoku

Palacze, którzy poprawiają ich diety może zmniejszyć ryzyko udaru, badanie sugeruje. Naukowcy śledził 26.556 fińskich mężczyzn palących więcej niż 13 lat. Niektórzy mężczyźni jedli średnio 589 mg magnezu dziennie. Te mężczyzn miał 15% mniejsze ryzyko udarów spowodowanych przez zablokowanie przepływu krwi do mózgu. Magnez znajduje się w produkty pełnoziarniste, fasola i niektórych rodzajów owoców morza i warzyw. Reuters poinformował serwis informacyjny Zdrowia na badania 10 marca. Została ona opublikowana w czasopiśmie Archives of Internal Medicine.

Jaka jest reakcja lekarza?

To mówiąc, słychać cały czas: Jesteś tym, co jesz Jednak nawet najbardziej entuzjastycznych wyznawców związku między dietą a zdrowiem chyba nie myśli o magnez..

Magnez może być najmniej doceniane mineralnych w naszej diecie. To jest czwartą co do częstości mineralną ciała. Setki reakcji chemicznych na nim polegać. Wśród innych ról, magnez przyczynia się do:

  • Utrzymać regularny rytm serca

  • Trzymaj nerwy i mięśnie funkcjonują normalnie

  • Zachować mocne kości

  • Reguluje ciśnienie krwi i poziom cukru we krwi

  • Zachować układ odpornościowy działa dobrze

Teraz, jest wiadomość o nowej rzecz zdrowia magnezu. Naukowcy ze Sztokholmu zgłosić, że może pomóc w zapobieganiu udaru mózgu u mężczyzn, którzy palą. Badanie jest w najnowszym wydaniu Archives of Internal Medicine.

Badanie po ponad 26.000 palących mężczyzn w wieku od 50 do 69 od ponad dziesięciu lat. Każdy człowiek został szczegółowo badanych o swojej diecie, aktywności fizycznej i innych czynników, które zwiększają ryzyko wystąpienia choroby niedokrwiennej serca i. Po uwzględnieniu innych czynników ryzyka, mężczyźni z najwyższym spożyciem magnezu miał 15% mniejsze ryzyko udaru mózgu niż osoby z najniższym spożyciu.

Dla większości ludzi, jest mało znane ryzyko związane z codziennym suplementów magnezu (np. z 50 do 120 miligramów znalezionych w multiwitaminy). Tak, to badanie może prowadzić do rutynowego rad dla mężczyzny (a może wszystkie) palaczy jeść więcej produktów bogatych w magnez lub skorzystania z dziennego dodatku.

Jednak nie jest jasne, czy będzie zwiększenie spożycia magnezu niższą palaczy rzeczywiście skok ryzyka. To dlatego, że tego typu badania nie można jednoznacznie udowodnić, że magnez spowodowało mniejsze ryzyko udaru mózgu. Inne czynniki nie mierzone mógł grać rolę.

Jeden wniosek nie będę czerpać z tego badania jest to, że palenie jest w porządku tak długo, jak spożycie magnezu jest wysoka. Wiele poważnych zagrożeń dla zdrowia są związane z paleniem. Są to nowotwór płuc, rozedmę płuc i chorobę serca. Jest mało prawdopodobne, że magnez może wyeliminować lub odwrócić wszystkie choroby związane z palenia.

Jakie zmiany mogę zrobić teraz?

Istnieją wiarygodne kroki można podjąć w celu obniżenia ryzyka udaru. Dla jednego, nie palić! Inne ważne działania obejmują:

  • Mając ciśnienie krwi w dobrej kontroli - Wysokie ciśnienie krwi zwiększa ryzyko udaru mózgu. Ograniczenie soli, utrata nadwagi, ćwiczenia i, w razie potrzeby, leków, są najbardziej skuteczne sposoby, aby zmniejszyć ciśnienie krwi.

  • Utrzymanie poziomu cholesterolu w dobrym zasięgu poprzez dietę, ćwiczenia i, jeśli to konieczne, leki

  • Utrzymywanie stałego rytmu serca - Jeśli masz nieregularny rytm serca, migotanie przedsionków, zwany współpracować z lekarzem, aby przywrócić normalny rytm. Rozważyć podjęcie rozrzedzające krew, takie jak warfaryna (Coumadin). Około 1 na 3 osoby z nieleczonym przetrwałym migotaniem będzie miał udar. Leczenie może zapobiec około 70% z tych uderzeń.

  • Wybór zdrowej diety - dieta bogata w owoce i warzywa wydaje się obniżać ryzyko udaru mózgu. Należy unikać tłuszczów nasyconych i trans, uwodornione tłuszcze i oleje. Zużycie ryba jest również związany z niższym ryzykiem udaru.

  • Utrzymanie wagi w dobrym zasięgu - Nadwaga zwiększa ryzyko wystąpienia cukrzycy. Choroba ta zwiększa ryzyko udaru mózgu.

  • Moderowanie spożycie alkoholu - Picie do dwóch napojów alkoholowych dziennie dla mężczyzn i jeden dla kobiet, na dzień może faktycznie mniejsze ryzyko udaru mózgu. Jednak wyższe spożycie zwiększa ryzyko udaru mózgu.

  • Biorąc pod uwagę operację (jeśli tak zalecił lekarz) dla krytycznego zwężenia tętnic szyjnych - te tętnice w szyi. Zapewniają one krew z serca do mózgu. Zablokowanie lub znaczne zwężenie zwiększa ryzyko udaru mózgu.

Jeśli miałeś udar mózgu, do lekarza regularnie. Co możesz zrobić, aby zmniejszyć ryzyko kolejnego udaru. Warfaryna leki rozrzedzające krew i aspiryna może zapobiec tworzeniu się zakrzepów krwi w mózgu. Takie skrzepy powodować wiele uderzeń. Leki te pochodzą z ryzykiem krwawienia. Jednak, obniżają ryzyko wyniszczającej powtórzyć uderzenie w ludzi o wysokim ryzyku.

Rozważyć zwiększenie spożycia magnezu, zwłaszcza jeśli jesteś mężczyzna palacz. Halibut, orzechy, fasola, zielone warzywa liściaste i zboża pełnoziarniste są dobrym źródłem magnezu.

Suplementy magnezu są dostępne bez recepty. Ale skontaktować się z lekarzem przed podjęciem dodatkowego magnez regularnie. Biorąc za dużo magnezu może powodować biegunkę, skurcze brzucha i, rzadziej, bardziej poważne skutki uboczne.

Czego mogę się spodziewać patrząc w przyszłość?

Spójrz dla przyszłych badań w celu odpowiedzi na te ważne pytania dotyczące spożycia magnezu i ryzyko udaru mózgu:

  • Czy witaminy i suplementy zawierające magnez zmniejszają ryzyko udaru mózgu u palaczy?

  • Czy magnez zmniejszają ryzyko udaru u osób niepalących i kobiet?

  • Czy magnez zmniejszają choroby układu krążenia innego niż udar mózgu? Na przykład, można w ten sposób zmniejszyć ryzyko zawału serca?

  • Czy zwiększenie spożycia magnezu prowadzą do zagrożenia zdrowia w dłuższej perspektywie?

  • Jak magnez wpływa na ryzyko udaru mózgu? Czy to poprzez obniżenie ciśnienia krwi, wpływ na poziom cholesterolu lub inny mechanizm?

Odpowiedzi na te pytania mogą dostarczyć ważnych informacji do naszego zrozumienia mózgu. Oni również mogą dostarczyć istotnych informacji łączący dietę i choroby. To informacje możemy wykorzystać w każdym posiłku.