Cambler

Stres może zwiększyć ryzyko chorób serca

Stres jest normalną częścią życia. Stres może pochodzić z przyczyn fizycznych, takich jak nie dostanę wystarczająco dużo snu lub chorobę. Może on pochodzić z przyczyn psychicznych, takich jak nie mają wystarczająco dużo pieniędzy, lub śmierć bliskiej osoby, lub mniej dramatycznych przyczyn, np. codziennych obowiązków i nacisków, które sprawiają, że czujesz, że nie jesteś w kontroli.

Reakcja organizmu na stres został zaprojektowany, aby chronić Ciebie, ale jeśli to jest stale włączona to może ci zaszkodzić. Badania sugerują, że wysokie poziomy kortyzolu z przewlekłego stresu może zwiększyć krwi cholesterolu, trójglicerydów i ciśnienie krwi. Są to tradycyjne czynniki ryzyka chorób serca.

Przewlekły stres może powodować zmiany fizjologiczne, które sprzyjają miażdżycy, powolne tworzenie się osadów płytki nazębnej w tętnicach serca za.

Stosunkowo niewielkie naprężenia mogą również powodować problemy z sercem, takie jak niedokrwienie mięśnia sercowego. Jest to choroba, w której serce nie otrzymuje wystarczającej ilości krwi. Przewlekły stres może mieć wpływ, jak zakrzepy. To może mieć krew lepki i zwiększyć ryzyko dla udaru mózgu.

Ponadto, ludzie, którzy doświadczają przewlekłego stresu może mieć tendencję do palenia coraz bardziej siedzący tryb życia.

Co zrobić

Ludzie reagują na sytuacje stresowe w różny sposób. Niektóre reagują silnie sytuacji. Inne są zrelaksowani i obojętny. Na szczęście, można zmniejszyć wpływ stresu na organizm. Po pierwsze, określenie sytuacji, które spowodować stres. Następnie nauczyć się kontrolować swoje reakcje fizyczne i psychiczne do tych sytuacjach stresowych. Przyjmują nawyki stylu życia, które sprawiają, że mniej podatne na stres efekty ma na sercu.

Oto kilka wskazówek dla zarządzania stresem i utrzymując zdrowe serce.

Dużo wysiłku

Ćwiczenia mogą pomóc przeciwdziałać szkodliwym skutkom przewlekłego stresu. Dla zdrowia serca, mają co najmniej 30 minut umiarkowanie intensywnej aktywności fizycznej, takich jak szybki marsz, codziennie lub przez większość dni w tygodniu.

Ilość ćwiczeń wpływa na zdrowie układu sercowo-naczyniowego, ale również może być pomoc dla kontroli masy ciała i poprawę lipidów [tłuszczów we krwi], a także ciśnienie krwi i innych czynników ryzyka chorób serca.

Ćwiczenie ma inną korzyść stres. Ludzie, którzy korzystają mają zmniejszoną odpowiedź na stres fizyczny. Ich ceny serce ciśnienie krwi i nie idą w górę tak wysoko, jak ludzie pod stresem, które nie sprawują.

Ich tętno wraca również do normy szybciej niż tempo serca kogoś, kto nie sprawuje. Regularne ćwiczenia mogą zmniejszyć ryzyko wystąpienia depresji, kolejny czynnik ryzyka chorób serca.

Potrzebujesz skorzystać motywację? Pobierz krokomierz i spróbuj zalogować się 11.000 do 12.000 kroków dziennie. Ten cel również pomoże utrzymać wagę. Z krokomierz, otrzymasz natychmiastową informację zwrotną i kredyt na wszystko, co robisz, na przykład po schodach zamiast windy.

Standardowy system wsparcia

Badania sugerują, że posiadanie takich sieci jako mąż, mieć kogoś, kto może porozmawiać i zaufania, lub należące do jednej lub więcej organizacji lub religii może zmniejszyć poziom stresu, a tym samym ryzyko chorób serca silne wsparcie społeczne.

Jeśli już masz choroby serca, ta sama sieć może pomóc zmniejszyć ryzyko na atak serca. Oznacza to, mając kogoś do pomocy w codziennych czynnościach, takich jak robienie zakupów, gotowanie, lub sprawunki. Posiadające co najmniej jedną osobę można polegać ma ogromne obciążenie od ciebie i zapewnia komfort.

Silny system wsparcia pomaga lepiej zadbać o siebie, zbyt. Brak wsparcia społecznego wpływa na stopień, w jakim ludzie angażują się w zachowania wysokiego ryzyka, takich jak palenie tytoniu, jedzenie dieta wysokotłuszczowa i zużywa zbyt dużo alkoholu.

Uzyskać odpowiednie leczenie przewlekłej depresji i lęku

Depresja lub niepokój mogą zwiększyć ryzyko chorób serca lub zgonu z powodu choroby, jeśli masz już go.

W jednym z badań, ludzie zostali zapytani, czy ich nie czuł się tak smutny, zniechęcony, albo beznadziejne w ciągu ostatniego miesiąca, że ​​zastanawiał się, czy wszystko było warto. Ci, którzy odpowiedzieli tak miał ponad dwukrotnie ryzyko choroby wieńcowej.

Inne badania sugerują, że przewlekłe stany lękowe mogą zwiększać ryzyko nagłego zgonu sercowego. Aby zmniejszyć poziom lęku, spróbuj techniki redukcji stresu, takie jak joga, medytacja chodzenia, tradycyjny medytacja, lub kierować obrazowość. Eksperymentuj, aż znajdziesz taki, który pracuje dla Ciebie. Jeśli żadna z tych metod działa, należy poprosić lekarza o przyjmowanie leków do niepokoju.

Zmniejszyć stres związany z pracą

Badania pokazują, o wymagających pracy, który oferuje kilka możliwości do podejmowania decyzji lub świadczy mała nagroda może zwiększyć ryzyko chorób serca.

Ryzyko ze szczepu pracy zostaje spotęgowane, gdy wystąpienia klaster naprężeń, np. nie mają silny system wsparcia lub uczucie przewlekle niespokojny.

Jeśli nie możesz znaleźć inną pozycję w firmie, co możesz zrobić, aby uzyskać kontrolę nad swoim środowisku. Aby uniknąć wypalenia związanego z pracą, odstawić na 10 minut raz w dół każdego dnia.