Cambler

Relaks sposobów na odstresowanie

Żyjemy w napiętych i stresujących czasach.

"Ale można łatwo uniknąć dodając do turbulencji," mówi Mike George, nauczyciel medytacji i autor 1001 sposobów na relaks. "W rzeczywistości, możesz stać się jednym z tych ludzi, dla których świat ma wielką potrzebę, którzy mogą zachować spokój w czasie kryzysu, fajne w środku chaosu i koncentruje się na pozytywnych, gdy wszyscy wokół ciebie jest skłonny do wzmocnienia negatywne. Jeśli możesz zatrzymać się zrelaksowany i spokojny, to pomaga innym zrobić to samo. "

Po przez 20 lat badania stresu i medytacji nauczania i techniki zarządzania stresem, Pan Jerzy jest wyjątkowo nadaje się do sugerują następujące sposoby unikania i radzenia sobie ze stresem w swoim życiu.

Zwolnij

  • Zapomnij błędy wczorajsze. Dzisiaj jest nowy dzień. Twój umysł został odświeżony przez sen, i nie ma potrzeby, aby wierzyć, że wczorajsze misjudgments lub nieszczęścia będą się powtarzać.

  • Zdecydujesz się być szczęśliwy dzisiaj, bez względu na to, co się dzieje i kto co robi. To co w Twojej mocy, aby ten wybór. "Szczęście jest prawdziwa choroba jaźni-Aware, a jej źródło leży w nas samych", mówi George. "Aby podjąć decyzję, aby być szczęśliwym jest pozytywna, samospełniające działanie, porównywalne do powiedzenia" zrobić "w ceremonii małżeństwa."

  • Tworzenie prywatnego afirmacji i uznaniu jej 20 razy do siebie każdego ranka. "Afirmacje są proste, pozytywne" Jestem... " oświadczenia, takie jak: "Jestem w pokoju ',' Jestem wieża strength', że budowanie poczucia własnej wartości i silne poczucie siebie", mówi George. "Przeciwdziałać one negatywne wiadomości często dają się, przypominając nam o naszej rzeczywistej wartości."

  • Naciśnij środek dłoni kciukiem drugiej ręki odciążenia nerwowość w sytuacjach stresowych, takich jak wywiady. Zwiększyć ciśnienie stale, jak oddychać. Przytrzymaj przez trzy do siedmiu sekund. Zwolnij nacisk, jak wdech Powtórz trzy razy lub aż poczujesz swój niepokój wymknąć.

  • Nie wystarczy coś robić, siedzieć! W przeciwieństwie do zwykłego wyrażenia, to jest czasem najlepszym rozwiązaniem, gdy emocje są uruchomione wysoki, twoje problemy wydają się przytłaczające lub twój wewnętrzny kompas nie daje jasny kierunek do naśladowania. Wystarczy poświęcić kilka chwil, aby siedzieć w bezruchu, zbierając siły. Daj swój umysł i ciało na relaks pozwolenie.

  • Rozwikłać problem. Większość problemów nie ilość nici splątane ze sobą, często w skomplikowany sposób. Jeśli wydaje się niemożliwe do rozwikłania węzeł, zrobić początek, próbując wymienić każdego z różnych pasm. Narysować je na papierze, z wyrazem lub dwóch, obok każdej oddzielnej linii do jej etykietę. Może się okazać, że określenie kawałki problemu w ten sposób prowadzi do przełomu w wypracowaniu rozwiązania.

  • Pomyśl powodów można coś zrobić, a nie dlatego mogÄ ™-wszystko to ma zmiana nastawienia. Po podziale negatywnego logiki swojego myślenia, stworzyć przestrzeń, w której mogą pojawić się pozytywne podejście.

  • Działać "jak gdyby". Twój umysł jest bardzo podatna na sugestie. Jeśli działasz jako jeśli jesteś spokojny, szczęśliwy i wolny od stresu, w końcu znajdziesz to staje się rzeczywistością.

  • Naprawdę słuchać ludzi. Zwracając szczególną uwagę na innych, można zatrzymać się w równowadze z nich. Aktywnie słuchać, co inni mówią.

  • Przynieś otwarty umysł do nowych ludzi, miejsc i doświadczeń. "Twoja droga jest tylko jednym z wielu sposobów", mówi George. "Ludzie otwarci zwykle znaleźć bardziej cieszyć się i mniej się rozczarujesz lub podkreślił."