Cambler

Przegląd stres

Stres jest organizmu naturalną reakcją na wszelkiego rodzaju zapytania, który zakłóca życie jak zwykle.

Może produkować fizyczne, psychiczne i emocjonalne objawy, które mogą mieć wpływ na każdą część ciała.

Przyczyny

Stres jest często spowodowane przez pewnego rodzaju zmiany lub ciśnienia w swoim życiu. Stres może pochodzić z dobrych rzeczy, takich jak nadchodzącym ślubie lub złych rzeczy, takich jak zadłużenie lub problemów prawnych.

Badanie ankietowe przeprowadzone w 2007 r. przez Europejskie Stowarzyszenie Psychologiczne, że stres jest poważnym problemem w USA Oto niektóre z ustaleń:

  • Jedna trzecia ludzi żyje z skrajnego stresu, a prawie połowa uważa, że ​​ich poziom stresu zwiększyła się w ciągu ostatnich pięciu lat.

  • Pieniądze i praca są głównymi przyczynami stresu dla 75 procent ludzi. To dramatyczny wzrost w stosunku do stresu sprawozdawczym 59 procent w 2006 roku.

  • Prawie połowa wszystkich ludzi mówi, że stres ma negatywny wpływ zarówno na ich życie osobiste i zawodowe.

Stres może być przyczyną wielu dolegliwości, w tym bóle głowy, zaburzenia snu, bóle pleców, zmęczenie, drażliwość, depresja, niepokój, zaburzenia żołądkowe, i wysokie ciśnienie krwi, zgodnie z Europejskim Instytutem Stresu. Twoje geny i wczesne doświadczenia z dzieciństwa, takie jak nadużycia czy zaniedbania dziecka, może mieć wpływ na jak radzić sobie w sytuacjach stresowych.

Nikt nie może uniknąć wszystkich stres i pewna ilość rzeczywiście jest dobre dla Ciebie. To pozwala szybko reagować i może być skutecznym motywatorem. Ale najlepiej, aby utrzymać w ryzach poziom niezdrowych.

Strategie stres

Strategie te mogą pomóc ograniczyć i zarządzać stresorów:

  • Zrób listę sytuacji lub problemów, które powodują stres. Wtedy można starać się unikać takich sytuacji lub obsługiwać je inaczej w przyszłości.

  • Wykonywać każdego dnia, jeśli to możliwe. Ćwiczeń aerobowych, takich jak chodzenie, jazda na rowerze, pływanie, lub działa-może pomóc uwolnić stłumiony frustracje podczas produkcji endorfin, substancji chemicznych w mózgu, które pomagają przeciwdziałać stres.

  • Dowiedz się, jak się zrelaksować. Spróbuj ćwiczenia głębokiego oddychania, medytacji, jogi lub słuchania taśm relaksacyjnych.

  • Wyspać. Stres może utrudnić, aby uzyskać spokojny sen. To może prowadzić do zmęczenia i obniżonej zdolności do radzenia sobie.

  • Unikaj powołując się na alkohol i narkotyki. Korzystanie z nich na odpoczynek tylko maskuje objawy i może pogorszyć stres.

  • Budowanie miłości relacje i sieci wspierających. Ciepło ludzkiego połączenia z przyjaciółmi, sąsiadami i współpracownikami jest doskonałym lekarstwem na stres.

  • Licz swoje błogosławieństwa. Prowadzić dziennik wdzięczności lub uchylenie kilka minut każdego wieczoru do refleksji na temat pozytywnych rzeczy w swoim życiu.

Przewlekły stres

Możesz nie być w stanie radzić sobie ze stresem na własną rękę. Przewlekły stres występuje, gdy osoba czuje się uwięziony w rutynę szlifowania niekończących się kłopotów. Może to wynikać z sytuacji, które tworzą bieżące wyzwania dla długi okres czasu, jak dysfunkcyjnej relacji, jest niezadowolony z pracy, lub opiekę bliskiej osoby z przewlekłą chorobą medycznej. Gdy stres staje się przewlekłe, ludzie nie wiedzą, kiedy i czy kiedykolwiek zakończyć wyzwanie. Z biegiem czasu, przewlekły stres może nosić osoby w dół, zarówno fizycznie jak i psychicznie, uszkodzenia ciała i przyczynia się do lub pogarsza wiele poważnych chorób.

Leczenie

Oprócz zmian w stylu życia, leczenia przewlekłego stresu może wymagać profesjonalnego doradztwa w celu rozwiązania wewnętrznych konfliktów i problemów. Jeśli często w depresji, pić więcej alkoholu niż zalecana, lub podejrzewasz, że masz przewlekły stres, może być w miejscu, gdzie trzeba poza wsparcie, zwłaszcza jeśli rodzina ma wpływ zachowaniu. Porozmawiaj ze swoim lekarzem.