Cambler

Korzystanie jogi na stres

Do zwalczania stresu, wiele osób zwraca się do medytacji lub innych narzędzi redukcji stresu psychicznego. Ale tworzy również odpowiedź stres fizyczny w organizmie i, jako takie, mogą być zarządzane z ćwiczeń-w szczególności, z jogi.

" Stres wysyła cały system fizyczny w nadbieg ", mówi Garrett Sarley, prezes i dyrektor generalny Centrum Kripalu jogi i Zdrowia w Lenox, Massachusetts" Mięśnie napiętej, serce bije szybciej, oddech zmienić wzorce, a jeśli przyczyną Stres nie jest przerwane, organizm wydziela więcej hormonów, które zwiększają poziom cukru we krwi, zwiększenie ciśnienia tętniczego krwi. Joga jest jednym z niewielu narzędzi stresu ulgą, że ma pozytywny wpływ na wszystkich systemach ustrojowych uczestniczących. "

Zawód medyczny stopniowo uświadomić sobie potencjał Joga dla stresu ulgą. "Z biegiem lat, joga stała się jednym z naszych podstawowych terapii dla zarządzania stresem", mówi C. Noel Bairey Merz, MD, kardiolog w Los Angeles.

Zrozumienia jogi

W ciągu ostatnich 5000 lat joga przeszedł różne adaptacje i teraz jest stosowana w czterech głównych sposobów:

  • W sposobie utrzymania zdrowia i kondycji fizycznej

  • W terapii w celu przywrócenia zdrowia lub złagodzenia dolegliwości

  • Jako styl życia

  • W duchowej dyscypliny

Wszystkie akcje kilka ważnych podstawowych praktyk. Pierwszym jest uprawa świadomości: zdolność do skupienia się na dokładnie to, co robisz w tej chwili. Drugi złagodzenie sprzyja uwalnianiu niepotrzebnego naprężenia w korpusie. Świadome oddychanie jest kolejną istotną częścią jogi, ćwiczenia oddechowe budować siłę i pojemność płuc i zjednoczyć umysł i ciało.

"Bez tych elementów, joga byłoby po prostu ćwiczenia," mówi Sarley.

Pierwsze kroki

Istnieje kilka sposobów, możesz dać joga spróbować. Uczestniczy rekolekcje jogi na kilka dni nauczy Cię, jak ćwiczyć i jaki styl najbardziej Ci odpowiada. Wiele ośrodków w całym kraju oferują pobieranie próbek różnych rodzajów i poziomów jogi. Aby znaleźć najbliższy, spróbować zrobić wyszukiwanie dla "Jogi".

Lub znajdź odpowiednią zajęciach jogi lub nauczyciela w danym obszarze. Nawet jeśli masz zamiar ćwiczyć na własną rękę, ważne jest, aby zacząć od jakiegoś podstawowego szkolenia. Adult centrów edukacyjnych, YMCAs, kluby zdrowia, szpitale i studia jogi wszystkie ćwiczenia grupowego. Jednak zapytać, ile szkolenia instruktor miał; kilka godzin nie jest wystarczające.

Początkujący powinni szukać dla początkujących lub "delikatny" zajęcia jogi. Spodziewać się zajęcia relaksujące i niekonkurencyjne. Noś luźne, wygodne ubranie i zabrać ze sobą matę lub koc do siedzenia. Nie daj się zastraszyć zdjęć można spotkać ludzi, skręcone w trudnych pozycjach. Istnieją dziesiątki delikatnych, łatwych pozach, a wszyscy studenci są zachęcani do zrobić tylko to, co jest wygodne dla ich ciał. Jeśli klasa próby nie czuje się jak dobre dopasowanie, spróbuj innego.

Można również dowiedzieć się jogi od programów audio lub wideo lub książek i czasopism, ale najpierw się tendencję do dyspozycji prywatnego spowoduje lepsze doświadczenie i jesteś bardziej prawdopodobne, aby kontynuować. Na wszystkich poziomach, joga jest o opiekę i jest dobry dla siebie.

"Będąc bardziej wrażliwe na swoim ciele i umyśle, można dowiedzieć się, aby zobaczyć stres nadchodzi i może podjąć środki zapobiegawcze", mówi Sarley. "Joga uczy wychowania własnego ciała, umysłu i ducha, co prowadzi do zdrowszego stylu bycia."