Cambler

Rozwiązania 5 minut stresu

Jak dzień się skończy? Czy martwi pracy i problemów towarzyszyć Ci do domu i odwracają się od rodziny lub spokój? Chcesz znaleźć sposób, aby puścić następstwa swojej pracy, dzięki czemu można lepiej docenić i cieszyć się życiem po 9 do 5?

"Łatwo jest się złapać w pędu męczącego zadania, ale koszty z tym emocjonalnym porwania są wysokie", mówi Jeffrey Brantley, MD, założyciel i dyrektor Mindfulness-Based Stress program redukcji w Centrum Medycyny Integracyjnej Uniwersytetu Duke oraz. autor pięć dobrych minut w godzinach wieczornych "zmartwień i pośpiechu może zdominować życie wewnętrzne, może czuć się w kontakcie z najbliższymi, a dobry sen może być odległym wspomnieniem. Na szczęście, przez świadome uczenie się obecny i uważny, możesz przekształcić swoje uwagi i nieuwagi, aby twój stres do rozwiązania. "

Jak zacząć

Oto wskazówki dr Brantley za podejmowania pięć minut ułatwi przejście z pracy do domu. Rozpocząć, wykonując następujące czynności:

  • Oddychać świadomie przez około minutę. Pozwól swojemu ciału oddychać naturalnie natomiast zwrócić uwagę na swój oddech w ruchu i na zewnątrz. Nie staraj się kontrolować swój oddech lub myśli.

  • Ustaw swój zamiar. Ustawianie zamiar to sposób wskazuje się w kierunku celu, który jest dla Ciebie ważne. Twoja intencja może być, by stać się bardziej świadomi tego, gdzie jesteś i co robisz w tej chwili.

  • Działać z całego serca. Tak proste, jak się wydaje, może się okazać, że wymaga praktyki, aby być szczerym, nawet na pięć minut.

Take Five

Kiedy będziesz gotowy, spróbuj wykonać następujące ćwiczenia. "Jak można je zrobić, staram się nie przywiązują się do osiągnięcia określonego rezultatu," Dr Brantley radzi.

  • Wyciszenie. Spróbować zreorganizować swój koniec-of-the-day obciążenie odzwierciedlać wolniejsze tempo i pomagają spowolnić czas rzucenia przed. Zapisywanie prostych i przyjemnych zadań na koniec dnia może pomóc.

  • Napisz to. Jeśli przyjadą do domu rozciągnięte wydarzeniami dnia, trwać pięć minut, aby zanotować te niepokojące myśli lub uczuć cię. "Piszesz tylko dla siebie, więc skorzystać z okazji i być zgodne z prawdą i bez cenzury", mówi dr Brantley. "Napisz o zamiarze uwolnić wszelkie niepokojące i przykre myśli."

  • Poczuj wdzięczność. Spokojny sen jest promowany przez uczucie dobrego samopoczucia i łatwością. Niestety, twój umysł może zazwyczaj mieszkają na negatywnych i niepokojących tematów tylko, gdy nadszedł czas, aby pójść do łóżka. Prosta praktyka wdzięczności może zmienić swoje doświadczenia z obaw, aby złagodzić. Zacznij od oddychania uważnie. Następnie przypomnieć i zastanowić się nad jedną dobrą rzecz, która miała swój sposób lub przyszedł tego dnia. Czuć wsparcie i bezpieczeństwo otrzymałeś.

  • Wziąć urlop psychicznego. Na noce, kiedy stres i zmartwienia wkradać się do łóżka z tobą, weź pięć minut, aby wyobrazić sobie idealne wakacje. Wyobraź sobie, że ucieczka przynosi nieograniczoną spokój i spokój, takich jak spędzać czas na plaży lub w lesie. Zauważ, co to jest o tym środowisku, że sprawia, że ​​relaks. Nieść uspokajające obrazów z was jak dryfować w sen.

"Praktykowanie tych ćwiczeń wieczorem może pomóc połączyć ze swoim życiem i swoimi najbliższymi uczciwie, w pełni i bezpośrednio", mówi dr Brantley. "Bogatsze życie wewnętrzne, bardziej satysfakcjonujące życie poza pracą i nadzieją głębokim, spokojnym snem mogą być wynikiem."