Cambler

Stres

Fakty stres

Stres jest organizmu naturalną reakcją na wszelkiego rodzaju zapytania, który zakłóca życie jak zwykle. Może produkować fizyczne, psychiczne i emocjonalne objawy, które mogą mieć wpływ na każdą część ciała. Dowiedz się więcej na temat stresu ›

Zjechać stresu

Jeśli jesteś jak większość ludzi, radzić sobie ze stresem na co dzień. Ostatnie badania wykonane w 2007 r. przez Europejskie Stowarzyszenie Psychologiczne, że stres jest poważnym problemem w USA. Na przykład,

  • Jedna trzecia ludzi żyje z skrajnego stresu i prawie połowa (48 procent) uważa, że ​​ich poziom stresu wzrosła w ciągu ostatnich pięciu lat

  • Pieniądze i praca są głównymi przyczynami stresu dla 75 procent ludzi. To dramatyczny wzrost w stosunku do stresu sprawozdawczym 59 procent w 2006 roku.

  • Prawie połowa wszystkich ludzi donoszą, że stres ma negatywny wpływ zarówno na ich życie osobiste i zawodowe.

  • Stres powoduje, że 54 procent ludzi do walki z ludźmi w ich pobliżu.

  • Raport wiele osób (do 77 procent) o objawy fizyczne i objawy psychologiczne związane ze stresem w ciągu ostatniego miesiąca.

Dowiedz się więcej o sidetracking stres ›

Stres może spakować na funty

Niektórzy ludzie reagują na zbliżających się terminów, problemów finansowych, meltdowns relacji i innych trudności, jedząc mniej. Ale jeśli reagować na stres poprzez jedzenie dodaje więcej, może skończyć się z dodatkiem funtów.

Na szczęście, można podjąć kroki, aby uniknąć związanych ze stresem, zwiększenie masy ciała. Aby rozpocząć, należy rozważyć, które z poniższych zachowań, jesteś podatny na, a następnie podjąć kroki w celu przeciwdziałania swoje zwykłe zachowanie, mówi Waga sterowania Sieć Informacji.

Zachowanie: nie masz czasu na przygotowanie zdrowych posiłków.

Jeśli mając wiele do zrobienia oznacza mniej czasu na zakupy do świeżych owoców i warzyw i innych zdrowych składników, może być bardziej prawdopodobne, aby pobrać fast food lub porządku wysokokalorycznych, posiłki na wynos o wysokiej zawartości tłuszczu.

Dowiedz się, jak stres może spakować na funty ›

Stres może zwiększyć ryzyko chorób serca

Stres jest normalną częścią życia. Stres może pochodzić z przyczyn fizycznych, takich jak nie dostanę wystarczająco dużo snu lub chorobę. Może on pochodzić z przyczyn psychicznych, takich jak nie mają wystarczająco dużo pieniędzy, lub śmierć bliskiej osoby, lub mniej dramatycznych przyczyn, np. codziennych obowiązków i nacisków, które sprawiają, że czujesz, że nie jesteś w kontroli.

Reakcja organizmu na stres został zaprojektowany, aby chronić Ciebie, ale jeśli to jest stale włączona to może ci zaszkodzić. Badania sugerują, że wysokie poziomy kortyzolu z przewlekłego stresu może zwiększyć poziom cholesterolu, triglicerydów i ciśnienie krwi. Są to tradycyjne czynniki ryzyka chorób serca.

Dowiedz się, jak stres może zwiększać ryzyko chorób serca ›

Zarządzanie stres związany z pracą

Stres w miejscu pracy jest bardzo osobista. Niektórzy ludzie rozwijają się w szybkim tempie pracy (że pielęgniarki pomoc, policjantów i kontrolerów ruchu powietrznego), gdzie popełniam błąd może narazić życie ludzi na stosie.

Ale tylko dlatego, że reszta z nas nie przetrwa dzień w takich warunkach wysokiego ciśnienia, nie oznacza, nasze miejsca pracy są mniej stresujące. Krótkie terminy, bez końca formalności, okazjonalne zirytowany klient, i spotkania, które ciągną się przez wiele godzin, stawiając nas jeszcze dalej w tyle, wszystko może powodować stres.

Innymi słowy, nie jest to praca, która powoduje stres, to sposób osoba odpowiada na pilnych i wymagania każdego środowiska pracy, że sprawia mu lub jej stresu lub napięcia.

Dowiedz się więcej na temat stresu związanego z pracą ›

Techniki relaksacyjne, które naprawdę działają

Każdy doświadcza stresu i jego skutki. Krótkoterminowe skutki stresu bóle głowy, płytki oddech, trudności ze snem, lęk i rozstrój żołądka. Długoterminowa przewlekły stres może zwiększać ryzyko choroby serca, bóle pleców, depresja, bóle trwałych mięśni i osłabienie układu odpornościowego, według Narodowego Instytutu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy.

Przewlekły stres może wpływać na emocje i zachowanie, dzięki czemu można rozdrażniony, niecierpliwy, mniej entuzjastycznie o swojej pracy, a nawet depresji.

Aby utrzymać stres w minimum i zmniejszyć jej wpływ na swoje życie, trzeba znaleźć i ćwiczyć zdrowych sposobów zarządzania go, doradza Europejskiej Akademii Lekarzy Rodzinnych. Spróbuj następujących technik, aby zobaczyć, co działa najlepiej dla Ciebie.

Dowiedz się więcej na temat technik relaksacyjnych, które naprawdę działają ›

Korzystanie jogi na stres

Do zwalczania stresu, wiele osób zwraca się do medytacji lub innych narzędzi redukcji stresu psychicznego. Ale tworzy również odpowiedź stres fizyczny w organizmie i, jako takie, mogą być zarządzane z ćwiczeń-w szczególności, z jogi.

"Stres wysyła cały system fizyczny w nadbieg", mówi Garrett Sarley, prezes i dyrektor generalny Centrum Kripalu jogi i Zdrowia w Lenox, Massachusetts "Mięśnie napiętej, serce bije szybciej, oddech zmienić wzorce, a jeśli przyczyną Stres nie jest przerwane, organizm wydziela więcej hormonów, które zwiększają poziom cukru we krwi, zwiększenie ciśnienia tętniczego krwi. Joga jest jednym z niewielu narzędzi stresu ulgą, że ma pozytywny wpływ na wszystkich systemach ustrojowych uczestniczących. "

Dowiedz się więcej na temat korzystania z jogi na stres ›