Cambler

Ćwiczenia i starzenie osoba

Ćwiczenie korzyści osobom w każdym wieku

Istnieje wiele korzyści wynikających z przestrzegania regularnego programu ćwiczeń - nawet dla osób, które są kwestionowane przez takich chorób jak: bóle stawów, bóle pleców, zapalenie stawów lub osteoporoza - czy osoby, które są uraz lub zabieg chirurgiczny (tj. wymiana stawu, artroskopii). Ćwiczenie Wykazano również być korzystne dla osób w każdym wieku, ponieważ pomaga obniżyć ciśnienie krwi, zmniejszyć ryzyko upadków i poważnych obrażeń (np. biodra lub nadgarstka złamań) i spowalnia utratę ciała mięśni i masy kostnej. Ponadto ćwiczenia pomagają wykonać następujące czynności:

  • Zwiększenie elastyczności

  • Mięśnie tone

  • Budować mocniejsze kości

  • Zwiększenia mobilności i równowagi

  • Wzmocnić obraz siebie

  • Złagodzić bezsenność

  • Rozładować napięcie i stres

  • Przesunięcie uczucia lęku i depresji

  • Utrzymać zdrową wagę

  • Zwiększenia sprawności układu sercowo-naczyniowego

  • Zwiększyć lipoprotein o dużej gęstości (HDL) cholesterolu poziomy ("dobry" cholesterol )

  • Zmniejszyć ryzyko chorób przewlekłych (np. typ 2 cukrzycy, niektórych nowotworów, takich jak rak piersi lub raka jelita grubego )

  • Dostarczyć zabawy i radości

  • Zapewnienie dłuższego i zdrowszego życia

  • Zmniejszenie bólu stawów i mięśni

Ćwiczenia i starzenie osoba

Nigdy nie jest za późno, aby zacząć program ćwiczeń. Z dzisiejszych technologii medycznych i naukowych osiągnięć, średnia długość życia dla mężczyzn i kobiet jest coraz większe. W połączeniu z tym jest fakt, że z dłuższym życiem, ludzie szukają lepszej jakości życia - z umieszczonym na większe znaczenie niezależnego, zdrowego trybu życia. Ćwiczenie to świetny sposób, aby utrzymać ludzi starszych aktywne, ale należy podchodzić z ostrożnością. Zadanie to nie musi być mocny, aby być korzystne. Nawet spacer po parku lub 30 minut pracy w ogrodzie może być pomocne dla każdego podmiotu, wiek i umysłu. Ponadto, jeśli Trzydzieści minut ćwiczeń w jednym czasie wydaje się zbyt wiele, badania wskazują, że obecnie trzy przedziały dziesięć minut rozłożone w ciągu dnia jest tak samo skuteczne.

Jeśli masz już chorobę medycznej, lub dopiero zaczynasz program ćwiczeń, należy skonsultować się z lekarzem przed rozpoczęciem programu, aby upewnić się, że program ćwiczeń jest zaprojektowana z wyboru swojego zdrowia i dobrego samopoczucia w umyśle.