Cambler

Strategie zwalczania wakacje wagi

Średnia europejska zyskuje kilka kilogramów w sześć tygodni między Świętem Dziękczynienia a Nowym Rokiem. Ten pozornie nieuniknione zwiększenie masy ciała jest możliwe do uniknięcia, można odeprzeć dodania funtów w czasie wakacji, nie stając diety Scrooge.

Jednym ze sposobów na to jest do jedzenia zdrowszej żywności o niskiej zawartości tłuszczu i kalorii. Nadal można wypełnić swój talerz w formie wakacyjnego, ale wypełnić go ze świeżych owoców i warzyw, a nie smażone paluszki z kurczaka lub paluszków serowych.

Należy również regularnie ćwiczyć. Pobierz 30 Najwięcej minut umiarkowanej aktywności fizycznej, jeśli nie wszystkie, dni tygodnia. Siedzący tryb życia jest jednym z głównych czynników w Holiday przyrost masy ciała.

Dokonać prostych zmian

Wiele tradycyjnych potraw wakacyjne są ładowane z tłuszczu i kalorii. Aby utrzymać wagę w zarządzaniu, zastąpić jedzenia obniżonej zawartości tłuszczu. Lub, śmiało jeść niektórych pokarmów cieszyć zbyt wiele się poddać, ale mają mniejszą część i zaoszczędzić kalorii omijając coś, co nie jest takie ważne.

Oto więcej porad na tłuszczu z diety cięcia wakacje:

  • Jeść białe mięso indyka, które ma mniej kalorii i mniej tłuszczu niż ciemnego mięsa. 3-uncji porcja piersi indyka bez skóry ma 119 kalorii i 1 gram tłuszczu. Sama ilość ciemnego mięsa ma 142 kalorii i 5 gramów tłuszczu.

  • Umieścić sos przez skimmer przed podaniem, a będziesz cięcia kalorii o 80 procent. To istotna zmiana: sos na wakacje to nie odtłuszczone zawiera od 60 do 70 kalorii na łyżkę. Hojna porcja może dodać aż 500 kalorii na kolację wakacje.

  • Podawać farszu indyka pieczony zewnątrz, ma połowę kalorii farszu gotowane wewnątrz ptaka.

  • Służyć co najmniej jeden element bardzo mało kalorii i tłuszczu, takie jak sałatka ze świeżych owoców lub warzyw na parze zwieńczone z sokiem z cytryny i ziół. Pół szklanki porcja parze z zielonej fasoli ma tylko 15 kalorii i ślad tłuszczu, pół szklanki porcja sauteed zielona fasola ma 50 kalorii i 6,6 g tłuszczu.

  • Podawać pieczone ziemniaki zamiast kandyzowane słodkie ziemniaki. Zwykły pieczony ziemniak ma 220 kalorii i tylko śladowe ilości tłuszczu, jedna filiżanka kandyzowanych słodkich ziemniaków ma 300 kalorii i 6 g tłuszczu.

  • Nie góry warzyw z masłem, zamiast użyć jogurt beztłuszczowe lub niskokalorycznej śmietanę. Można zaoszczędzić średnio 100 kalorii i 10 g tłuszczu na łyżce.

  • Podawać szarlotka posypane waniliowym mrożonego jogurtu zamiast pecan pie pokrytych bitą śmietaną. Za kawałek, można zaoszczędzić 460 kalorii i 32 g tłuszczu.

  • Zastępca musztarda na majonez na obiad-godzinnym indyka kanapkę. Zaoszczędzisz 82 kalorii i 8 g tłuszczu.

  • Zwróć uwagę na to, co pijesz. Dwa drinki może zawierać aż 500 kalorii, jedną filiżankę ajerkoniak, 380 kalorii. Ale dwie szklanki cydru lub białego wina ma tylko 300 kalorii.