Cambler

Kontroli wagi i dzieci

Fakty na temat otyłości

Według National Center for Health Statistics, około 20 procent dzieci w wieku od 6 do 11 w Europie uważane są za nadwagę, a 18 procent nastolatków (w wieku od 12 do 19) ma nadwagę. Teraz coraz więcej ludzi z nadwagą niż 15 lat temu. To zwiększenie jest obserwowane u obu płci i w każdym wieku. Osoby, które są otyłe, jak młodzieży najprawdopodobniej pozostanie otyłe, jak się starzeć.

Co to jest otyłość?

Otyłość wyraża się jako uogólnione nagromadzenia tłuszczu w organizmie. otyłości jest określana za pomocą pomiaru wysokość i ciężar młodzieży. Młodzieży uważa się za otyłych, jeśli on lub ona jest znacznie w idealnej wagi do jej wysokości. Nadwagę definiuje się jako zwiększenie masy ciała o zwiększonej beztłuszczowej masy ciała i bez nadmiernego nagromadzenia tłuszczu w organizmie. Jednolitego standardu do oddzielnego otyłość od nadwagi nie zostało ustalone. Badania naukowe wskazują, że nadwaga młodzież mogą stać się dorosłych z nadwagą.

Co powoduje, że nastolatki do nadwagi?

Oto niektóre z czynników, które mogą przyczynić się do nadwagi młodzieży:

  • Łatwa dostępność żywności, zwłaszcza przekąski wysokokaloryczne

  • Postawy rodziców wobec żywności

  • Wzrost jedzenia fast-spożywczych

  • Korzystanie jedzenia jako nagrody lub zmienić zachowania

  • Brak ruchu

  • Oglądanie telewizji i podjadanie

  • Nie wiedząc, jak jeść zdrowo

  • Dziedziczność (wielkość rodziców i innych członków rodziny)

Kontroli wagi

Podstawą leczenia otyłości u dzieci i młodzieży wymaga zmiany diety i ćwiczeń fizycznych. Ważne dla rodziców i młodzieży ma być gotowy i chętny do zmiany. Ogólnie rzecz biorąc, utrata masy ciała nie jest zalecane dla niemowląt i małych dzieci, które są nadal rośnie i rozwija. Celem leczeniu takich dzieci jest utrzymania masy, podczas gdy w dalszym ciągu urosnąć. Zmniejszenie masy ciała może być zalecane dla otyłych nastolatków, którzy zakończyli swój wzrost. Oto niektóre z ogólnymi wytycznymi, które mogą być stosowane w leczeniu Twojego nastolatka.

Dla dzieci powyżej 7 roku życia:

  • Celem jest utrzymanie wagi wyjściowej początkowo, a następnie dodać powolne zmiany odżywiania i ćwiczeń, aby osiągnąć powolny spadek masy ciała zgodnie z zaleceniami lekarza twojego nastolatka.

  • W tym wieku, dziecko lub nastolatek powinien przestrzegać wytycznych dla dorosłych, i ograniczyć spożycie tłuszczu.

  • Jeść różnych produktów spożywczych, które są niskokaloryczne. Zastanów się, co następuje:

    • Twój nastolatek potrzebuje tyle kalorii, aby utrzymać swojego poziomu energii, ale nie więcej, niż może on spalić. Nazywa się to bilans energetyczny.

      • Jeśli on lub ona ma więcej kalorii niż on spala, on lub ona przybiera na wadze.

      • Jeśli on lub ona trwa w mniej kalorii niż on spala, on lub ona traci na wadze.

      • Jeśli on lub ona równoważy dwa, on twierdzi, jego lub jej ciężar.

    • Nawet podczas diety, jednak nie należy kalorie cięcie tak bardzo, że potrzeby energetyczne Twojego młodzieży nie są spełnione. Liczba kalorii twoje dorastające potrzeb zależy przede wszystkim od wieku, płci i poziomu aktywności.

  • Zmniejszenie spożycia żywności o wysokiej zawartości tłuszczu.

  • Jedz więcej warzyw i owoców.

  • Mniej jeść słodycze, cukierki, ciastka, chipsy i napoje gazowane.

  • Zmień na odtłuszczone mleko.

  • Odnoszą się do grup wsparcia.

Co mogę zrobić jako rodzic, aby pomóc w leczeniu otyłości?

  • Nie używaj jedzenia jako nagrody. Korzystać z innych działań w nagrodę za dobre zachowanie.

  • Mieć czas dla rodziny i razy posiłek przekąska.

  • Zapewnić tylko zdrowe opcje dla młodzieży do wyboru. Na przykład, zbiory jabłek w lodówce lub jogurtu, a nie ciastka i torty.

  • Czy cała rodzina zaangażować się na plan zdrowego odżywiania, a nie tylko młodzieży, która ma nadwagę.

  • Wspierać działania promujące ćwiczenia, takie jak jazda na rowerze, spacery lub jazda na łyżwach.