Cambler

Ćwiczenia na poważnie nienadające

Byłaś z kształtem wcześniej, ale tym razem to coś poważnego. Nie można przejść przez pokój bez sapiąc i dysząc. Twoje ramiona znudzi rozpakowaniu torby z zakupami. Nosisz bardziej nadmiar masy ciała. I nie pamiętam, kiedy ostatni raz jakieś prawdziwe ćwiczenia.

Jeśli widzisz siebie na tym zdjęciu, masz powody do obaw. Możesz być po prostu niezdolny lub masz współistniejących chorób medycznych, które cię okraść wytrzymałości. Przed przystąpieniem do programu treningu, zobaczyć się z lekarzem. Jeśli okaże się, że jesteś po prostu niezdolny, nadszedł czas, aby rozpocząć program fitness. Niezdatne pozbawia cię jakości i radości życia. Siedzący tryb życia stawia również na ryzyko poważnych chorób i przedwczesnej śmierci.

Korzyści z ćwiczeń

Odwrót. Regularne ćwiczenia mogą znacznie poprawić jakość życia, zmniejszenie czynników ryzyka i cofania postęp niektórych chorób.

"Możesz czerpać znaczne korzyści, nawet jeśli Twój styl kanapa-ziemniaczana już zaczęły się przejazd", mówi Wayne Miller, Ph.D., nauka specjalista ćwiczenia w Waszyngtonie "wyzwaniem jest rozwijanie postaw i umiejętności aby wywierać ciągłą część swojego życia. "

To wymaga zaangażowania i organizacji, nawet dla tych, którzy są w stosunkowo dobrej kondycji lub umiarkowanie aktywne. Jeśli jesteś poważnie niezdatna praca będzie prawdopodobnie trudniejsze.

Na przykład:

  • Musisz uwolnić się od miesięcy lub lat osiadłych nawyków i zacząć widzieć siebie jako osobę aktywną, być może po raz pierwszy.

  • Możesz również będący problemy zdrowotne związane z długotrwałą aktywności, takie jak dodatkowy ciężar, wysokie ciśnienie krwi, problemy z krążeniem lub cukrzycy. Przed rozpoczęciem działalności biznesowe, skontaktuj się z lekarzem, aby ustalić, czy masz jakieś choroby, zdrowie, że ćwiczenia mogą mieć wpływ. "Jeśli masz na podstawowe choroby zdrowia, ważne jest, aby ją pod kontrolą", mówi dr Miller. Jeśli masz cukrzycę, na przykład, dowiedzieć się, jak monitorować poziom glukozy we krwi i wprowadzić niezbędne zmiany w diecie przed i po działaniach. Jeśli masz nadciśnienie, upewnij się, że ciśnienie krwi odpowiada normalnie wykonywać.

  • I, oczywiście, jeśli nie wspiął się na wzgórze, na jakiś czas, prawdopodobnie będziesz musiał go najpierw powoli i trochę przerwy po drodze.

"Rób, co możesz," wzywa Kathie Davis, dyrektor wykonawczy IDEA San Diego w oparciu, Stowarzyszenie zdrowie i kondycję profesjonalistów fitness. "Kiedy na początku, każda działalność, jest lepsze niż nic. Co ważne jest wybranie działania, które lubisz, a pobyt w nich."

Przygotuj się na sukces

"Aby zwiększyć swoje szanse na sukces długoterminowych i zmniejszenia ryzyka, być dobrze poinformowany przed rozpoczęciem programu ćwiczeń", mówi dr Miller. "Bądź realistą o tym, co chcesz osiągnąć i zrobić poważne zobowiązanie, aby to zrobić."

Oto kilka strategii:

  • Wyznaczonych celów. Zastanowić się, jakie korzyści dla zdrowia, które chcesz osiągnąć: obniżenie ciśnienia krwi, zwiększenie sprawności układu sercowo-naczyniowego, zdrowsze składu ciała (więcej mięśni, mniej tłuszczu). Zdecyduj się z lekarzem, najlepszym sposobem na wykres swoje postępy.

  • Bądź realistą. Get Smart, co ćwiczenie może zrobić dla Ciebie, i jak szybko. Ogólnie rzecz biorąc, dla każdego roku byłeś siedzący tryb życia, to ma jednego lub dwóch miesięcy ćwiczeń, aby nadrobić to, co stracił w fitness.

  • Jeśli to możliwe, rozpocząć z profesjonalnym. Przynajmniej na początku, ważne jest, aby pracować z trenerem lub fizjoterapeuta, kto jest świadomy swojej choroby i którzy mogą pomóc zaprojektować bezpieczną, skuteczny program. Jeśli będący problemy zdrowotne, powinny pomóc monitorować efekty ćwiczeń i dokonać niezbędnych korekt.

  • Włóż przednią fitness i centrum. Każdy program, który zależy od Ciebie wczesnego wstawania lub golenia razem z innymi działaniami jest mało prawdopodobne, aby trwać. Zamiast znaleźć coś jesteś gotów zrezygnować, takich jak oglądanie, że cena za teleturniej, lub wrócić do domu sprzęt do ćwiczeń i ćwiczenia można obserwować nocne teleturniej.

"Pomyśl o ćwiczenia jak każdy inny długoterminowy związek. Potrzebuje i zasługuje na to czasu rzeczywistego jakości", mówi dr Miller. "Chcesz dopasować ćwiczenia do swojego życia, nie ścisnąć go w."