Cambler

Życie z osteoporozą

Żywotność zdrowia kości

Co roku, miliony mężczyzn i kobiet z rozpoznaną utratą masy kostnej. Z leków, diety i ćwiczenia, możesz pracować w kierunku życia zdrowych kości. Dowiedz się, jak utrzymać zdrowe i silne kości ›

Zbuduj swoje kości z ćwiczeń

Twoje kości są stale się zmienia. Stare kości ciągle psuje i został zastąpiony przez nowy. Kiedy jesteś młody, twój organizm kości wystarczająco szybki, aby zastąpić to, co stracił. Pomaga to w osiągnięciu szczytowej masy kostnej, punkt, w którym twoje kości są najsilniejsze.

Na około 30 lat (jeśli jesteś kobietą, później, jeśli jesteś mężczyzną), zaczniesz tracić masę kostną szybciej, niż organizm może go zastąpić, zgodnie z National Institutes of Health (NIH). To zwiększa ryzyko osteoporozy, choroby, która powoduje, że kości stają się mniej gęste. To sprawia, że ​​słabe i bardziej podatne na przerwach. Choroba dotyka 10 milionów ludzi, z czego 8 mln to kobiety.

Dowiedz się więcej na temat korzystania z osteoporozą ›

Dieta zdrowe kości

Odpowiednich ilości wapnia i witaminy D w diecie pomoc utrzymać wytrzymałość kości, zmniejszając ryzyko wystąpienia osteoporozy, choroby, w której kości stają się słabe z powodu utraty gęstości kości. Chociaż można przyjmować preparaty, które dostarczają wapnia i witaminy D, jest najlepszym sposobem, aby dostać odpowiednią wapnia jest jedzenie pokarmów bogatych w wapń. Najlepszym sposobem, aby uzyskać witaminy D jest narazić się na twarz, ramiona, ręce lub z powrotem (bez ochrony przeciwsłonecznej) na słońcu przez 10 do 15 minut, co najmniej dwa razy w tygodniu.

Jeden na dwie kobiety i jeden na czterech mężczyzn w wieku powyżej 50 będzie miał złamania kości spowodowane przez słabe kości w ich życiu. Na szczęście, po zdrowe kości diety mogą zwiększać wytrzymałość kości i zmniejsza ryzyko osteoporozy.

Dowiedz się więcej o diecie zdrowe kości ›