Cambler

Jak wiek, zdawać sobie sprawę z niedoboru witaminy B12

Jak wiek, należy pamiętać o B12

Czy jesteś krótki na wytrzymałość? Czy pamięć rozmyte? Nie zakładaj, że to tylko część procesu starzenia. Uczucie zmęczenia, w funku, lub mylić może wskazywać na problemy można rozwiązać.

Jednym z tych problemów leży w swoim odżywianiu. Możesz być mało witaminy B 12.

To niezbędny składnik pomaga uczynić DNA, materiał genetyczny w komórkach organizmu. Musisz również witaminy, aby utrzymać krwinek czerwonych i komórek nerwowych. Wraz z zachmurzenia psychiczne, robi się zbyt mało witaminy B12 może prowadzić do drętwienie lub mrowienie w rękach i nogach.

Ile B 12 powinien dostać? Eksperci zalecają 6 mcg witaminy B 12 dni.

Spełnienia tego celu nie jest zazwyczaj problemem. Źródła zawierają małże, ryby, wołowina, i produkty mleczne,

Ale jeśli przyjmuje wiele leków na choroby przewlekłe lub jeśli jesteś ściśle wegetariańska, jesteś na ryzyko niedoboru. Być może nie jesz tak dobrze, jak kiedyś. To również może prowadzić do B 12 niedoboru.

Jednym z wyzwań w realizacji zapotrzebowanie na B12 jest unikalna struktura witaminy jest. Możesz wziąć w tyle B 12, ale organizm musi przejść przez szereg kroków, aby je przetwarzają. Jak wiek, jeden lub więcej etapów może rozbić,

Zazwyczaj niski poziom B 12 nie jest z niedoboru w diecie, ale niezdolność, a nie ciało, aby je przetworzyć. Witaminy jest związana z białkiem jesz, i trzeba kwas żołądkowy, aby ją zwolnić. Jeśli przyjmujesz leki zobojętniające i inne leki w celu zmniejszenia wydzielania kwasu w żołądku, organizm nie może wchłonąć B12.

Jeden wspólny lek stosowany w leczeniu cukrzycy, metformina, utrudnia wchłanianie witaminy B 12. Zmiana bakterie, które żyją w ciele, wspólne z wiekiem, może powodować mniej B12 być wchłaniany

Czynnik nierozerwalnie

Ponadto, twój organizm substancji zwanej nieodłącznym czynnikiem, który musi być obecny na wchłanianie witaminy B 12. Bez czynnika wewnętrznego, jesteś w grupie ryzyka złośliwej anemii, znacznego braku czerwonych krwinek. Starsi ludzie nie są w stanie produkować wystarczającej ilości czynnika wewnętrznego.

Na szczęście, niedobór witaminy B 12 mogą zostać wykryte i leczone. Badania przesiewowe są dostępne. Dietetycy polecam dać swojemu lekarzowi dziennik żywności pokazując to, co jesz w przeciętnym tygodniu. Zmniejszenie apetytu czasami wskazuje niedobór B12.

Wraz z sprawdzania B 12 poziomów, oto kilka kroków, które można podjąć:

  • Porozmawiaj z lekarzem lub dietetykiem na temat sposobów zwiększenia spożycia witaminy.

  • Jedz mniejsze, częstsze posiłki. M.in. jogurt lub szklankę mleka w ramach tych mini posiłków.

  • Dodać płatki śniadaniowe-obronnym wielkim źródłem witaminy B 12-część swojej rano lub przed snem rutyny. Witaminy B 12 w wzbogacanej żywności nie jest związane z białkami, więc nie trzeba kwasu żołądkowego go przyswoić.

  • Czytać etykiety. Na pakowanej żywności, witaminy B 12 jest pokazany jako procent dziennej wartości (DV), który opisuje zalecane poziomy substancji odżywczej. Żywności, które są bogate w witaminy B 12 zapewniają 20 procent lub więcej dla DV witaminy. Zbożach, na przykład, mogą oferować od 25 do 100 procent DV dla witaminy B 12.

  • Zapytaj lekarza, czy suplementy witaminowe są właśnie dla Ciebie. Suplementy są doskonałym źródłem B12 dla osób starszych niż 50 lat. Dla najlepszego wchłaniania, wziąć witaminy B 12 z posiłków.