Cambler

Unikanie urazów stawów

Większość urazów związanych ze sportem wiążą uszkodzenia stawów.

Częste urazy stawów obejmują skręconą kostkę, skręconą nadgarstek, overextended łokieć i uszkodzonych więzadeł kolana. Na szczęście, można podjąć kroki, aby zapobiec uszkodzenia stawów.

Przy wykonywaniu dla zdrowia i kondycji, można być bardziej narażeni na urazy nadużywać, mówią eksperci. Ale można budować siłę w twoich stawów i unikać wspólnych urazów poprzez wykonywanie w pełnym zakresie.

Częste urazy

Zwichnięcie jest rozciąganie lub rozdarcie więzadła, według Narodowego Instytutu zapalenia stawów i chorób mięśniowo-szkieletowe i skóry (NIAMS). Więzadła dołączyć jedną kość do drugiej. Zwichnięcia mogą być spowodowane upadkiem lub uderzeniem w stawie.

Szczep jest skręcać, ciągnąć lub rozdarcie mięśnia lub ścięgna, według NIAMS. Ścięgien mięśni do kości połączyć. Szczepy nie są spowodowane uderzeniem lub upadkiem, ale mięśnia lub ścięgna rozciągania lub umawiających się bardziej niż zwykle.

Urazy kolana są także wspólne. Mogą wahać się od łagodnego do ciężkiego, a ból może być z przodu, w środku lub na zewnątrz kolana. Normalne zużycie w czasie może spowodować degenerację chrząstki w kolanie.

Porady zapobiegania szkody

Poniższych wskazówek może pomóc zapobiec urazom:

  • Unikać robi zbyt wiele, zbyt szybko. Nigdy wydłużyć treningi o więcej niż 10 procent od jednego tygodnia do następnego, i nigdy nie zwiększać długość i intensywność treningu w tym samym czasie.

  • Utrzymać siłę w mięśniach otaczających wspólny obszar. Wzmocnienie kolana, zrobić cielę rodzi, rzuca, przysiady, i wyciągów nogi. Na ramionach, do prostych ruchów, takich jak push-up, wyciągów bocznych z lekkich wag i dipów ławce.

  • Trenuj mądry przez cross-szkolenia. Powtarzające się urazy spowodowane przez ruch-robi tylko jeden sport lub ćwiczenia to tylko niektóre z najczęściej. Można im zapobiec, wykonując różne sporty lub czynności, które działają różne mięśnie. Na przykład, jeśli w większości jeździć na rowerze, wziąć udział w zajęciach rdzenia wzmacniającego raz w tygodniu.

  • Nie pomijaj rozgrzać. Tight lub sztywność mięśni wokół stawu będzie teren bardziej podatne na uszkodzenia. Jest to szczególnie ważne w sportach, które wymagają szybkich ruchów, takich jak koszykówka i tenis.

  • Gdy gry sportowe obejmujące powtarzające się ruchy zawsze stosować odpowiednie techniki i mechaniki ciała, takich jak tenis czy golf. Lekcje od certyfikowanego trenera lub instruktora każdy raz na jakiś czas może pomóc w nauce i trzymać się właściwej formie, co może znacząco zmniejszyć ryzyko urazu.

  • Zachować kształt. Wysoka sprawność układu krążenia ma zasadnicze znaczenie dla uniknięcia wspólnych urazów. W przeciwnym razie, jak męczą formularza może nie i stawy nieść ciężar niezrównoważony.

Ważne jest, aby znać swoje granice i nie przekraczać ich przy wykonywaniu lub uczestnictwo w aktywności fizycznej. Prawidłowa pielęgnacja stawów może prowadzić do elastyczności i bycie aktywnym fizycznie długoterminowej.