Cambler

Wprowadzenie hamulców na fast food

Jedzenie światło, gdy jesteś w ruchu to nie piknik. Rozważ to: średnia fast-food "wartość" posiłek waży 1200 kalorii, 53 gramów tłuszczu całkowitego i dużej dawki soli (sodu). W ciągu zaledwie kilku szybkich ukąszeń, będziesz spożywać więcej niż połowę tłuszczu, kalorii i przydział sodu na cały dzień.

Z "ciężkich" oferty jak te, to nic dziwnego, ludzie są coraz mocniejszy i kraj rankingu aż tam wśród tych z najwyższych wskaźników na choroby serca. Mimo to, nie musisz rezygnować fast food, aby uzyskać swoją dietę na dobrej drodze.

"Wystarczy, że jedzenie fast-food zdrowiej zamawiając mądrze," mówi Donna Kernodle, RD, dietetyk w Pfafftown, NC

Pomyśl małe porcje lub akcje

Zachować kalorii, sodu i tłuszczu pod kontrolą, nie zamówić "Przesyłki" lub "wartość" posiłek chyba że masz zamiar podzielić się z kimś. Posiłki te zawierają zbyt wiele kalorii dla jednej osoby.

"Dwa dorośli mogą łatwo udostępniać te posiłki i mają wystarczającą ilość żywności," Kernodle mówi.

Albo, jeśli jesteś sam, porządek rzeczy a la carte i uzyskać najmniejszy rozmiar, takich jak najmniejszej hamburgera. To może kosztować nieco więcej, ale będziesz mniej prawdopodobne do przejadania się, ponieważ jest mniej do końca.

I nie pozwól, błyszczące zdjęcia dużych posiłków kołysać się. Nie będzie czuć się pozbawione lub odejść głodny.

Obwodnica dodatki

Również pominąć przyprawy na bazie majonezu i dodatkowy ser. Są one ukryte źródła tłuszczu, sodu i kalorii. Zapytaj o dressingu do sałatki. Przejdź deser, i jak można zrobić w restauracji sit-down, zawinąć się resztki fast-food i zapisać je na kolejny posiłek.

W restauracji fast-food, które pozwalają "stworzyć" własne kanapki, zdrowe wybory są niskotłuszczowe wędliny takie jak kurczak, indyk lub szynka; świeże warzywa; chleb pełnoziarnisty, oraz niskotłuszczowe smarowania lub beztłuszczowe.

Lub, zamiast zamawiania posiłku zamówić tylko danie, a następnie dodać przystawki, takie jak sałatki i warzyw, w domu.

"Przygotowanie własne przystawki daje większą kontrolę nad odżywianiem w posiłku" Kernodle mówi.

Z napojami, dostać się do nawyku wyboru mleka o niskiej zawartości tłuszczu, wody, lub bez cukru napój, a nie pustymi lub kaloria kalorii napoje bezalkoholowe koktajle mleczne z ładunkiem. Zażądać, napoje kawowe, takie jak cappuccino lub latte, być wykonane z odtłuszczonego lub niskotłuszczowego mleka.

Poznaj fakty

Określić, ile kalorii potrzebujesz każdego dnia, patrząc na stronie internetowej amerykańskiego Departamentu Rolnictwa My Pyramid.

Aby pomóc zamówić mądrze, poproś o broszurę żywienia lub w trybie online przed udać się do restauracji. Większość placówek fast-food mają stron internetowych, które dostarczają informacji o wartości odżywczej. Wybierz restauracje, które oferują zdrowsze menu.

"Znając fakty, takie jak, ile gramów tłuszczu i kalorii, są rzeczywiście w tym fast-food sałatka porównaniu z hamburgera z serem-może pomóc ułatwić proces selekcji," Kernodle mówi.