Cambler

Olimpijczyk porady dotyczące zapobiegania urazów sportowych

Ani Olimpijscy ani weekendowych są odporne na zapalenie ścięgna, skręcenia kostki, niskie problemy z powrotem, i ból kolana.

Chociaż wspólne, te urazy często można zapobiec przy odpowiednim diseaseing.

"Działania takie jak tenis, softball, kolarstwo, siatkówka, czy koszykówka może powodować, że ludzie wywierają dużą presję na swoich mięśni i stawów," mówi Scott A. Rodeo, MD, były zawodnik konkurencyjne który był członkiem Igrzysk Olimpijskich w 2004 roku w USA Komitet personel medyczny. On jest teraz ortopeda Nowy Jork, który specjalizuje się w medycynie sportowej. "Najczęstszą przyczyną urazu jest zbyt daleko, za szybko, za szybko, ale często może zapobiec jeśli wprowadzą ciało razem powoli."

Przygotowanie do gry

Przed rozpoczęciem lub zmianą programu ćwiczeń, uzyskać OK z lekarzem. Kiedy już wyczyszczone, a następnie rozpocząć treningi delikatnie i powoli, a pracy do bardziej agresywnego treningu lub grać. Skorzystaj z reguły 10 procent: Podczas zmiany poziomu aktywności, zwiększenie go w odstępach nie większych niż 10 procent tygodniowo.

"Jeśli normalnie chodzić dwa mil dziennie i chcą poprawić swoją kondycję, nie nagle skoczyć do czterech mil," mówi Dr Rodeo. "Powoli budować do kilku kilometrów, aż osiągniesz swój cel."

Przed rozpoczęciem treningu, zawsze ogrzania. Twoja rozgrzewka powinna składać się z trzech do pięciu minut, z niskiego poziomu ćwiczeń sercowo-naczyniowych, takich jak lekki jogging, szybki marsz lub jazda na rowerze i prostych schematów ruchowych naśladować swoją działalność sportową.

Kiedy mięśnie są rozgrzane, należy rozciągnąć, koncentrując się na mięśnie będą używane w rutynowych ćwiczeń. Przytrzymaj każdego odcinka na 20 do 60 sekund. Nie rozciągają się do bólu.

Kiedy rozpocząć ćwiczenia, słuchać swojego ciała. Jeśli czujesz ból, zatrzymać. "Jak wiek, może się okazać, że straci elastyczność lub organizm nie toleruje tych samych czynności to kiedyś," Dr Rodeo mówi. "Możesz uniknąć obrażeń, modyfikując swoje działania, aby dostosować swoje umiejętności."

Po zakończeniu wykonywania rutynowych, czasu dla ochłodzenia. Schładzania może pomóc zminimalizować zawroty i ból mięśni, Europejskie Kolegium Medycyny Sportowej (ACSM) mówi. Podczas schładzania zmniejszyć intensywność ćwiczeń. Kontynuuj to przez pięć do 10 minut, a następnie w świetle rozciągania, ACSM mówi.

Użyj dobrą technikę

Nauczyć się poprawnej techniki do sportu lub aktywności i ćwiczyć. To może pomóc w utrzymaniu się od wprowadzenia nadmiernego obciążenia na stawy.

"Olimpijczyków pracują długo i ciężko, aby zmaksymalizować ich wzorce ruchu i pozwalają na efektywny ruch," mówi Dr Rodeo.

Lekcje są opłaca, czy jesteś początkującym lub zostały gry sportowe długo. Właściwa forma i instrukcja zmniejszyć szansę rozwijania nadużywaj szkody, takie jak zapalenie ścięgna lub stres złamań.

Oprócz dobrej technice, należy użyć odpowiedniego sprzętu do sportu. Kaski rowerowe, nakolanniki i okulary ochronne są przykładami urządzeń, które pasują właściwie i muszą być noszone konsekwentnie. Upewnij się, że używasz urządzenia, co jest w dobrej choroby.

Dążyć do regularnych ćwiczeń

Nie będzie "Weekend Warrior". Ściskając swoją aktywność fizyczną w jeden lub dwa dni może doprowadzić do nadmiernego zużycia urazów i nie poprawią swoją kondycję. Postaraj się, aby co najmniej 30 minut umiarkowanej aktywności fizycznej przez większość dni tygodnia.

Opracować program fitness, który obejmuje nie tylko ćwiczenia aerobowe, ale również trening siłowy i rozciąga.

"Oprócz dostarczania trening całego ciała, wyważony program będzie Cię od nudzi i zmniejszyć szansę na uraz," Dr Rodeo mówi.