Cambler

Lęk: progresywny relaks mięśni i kierować obrazowość

Objawy i opis

To jest wspólne czuć stresu lub lęku, gdy masz raka. Lęk może być niejasne lub niepokój uczucie niepokoju. Jest wiele rzeczy, które mogą doprowadzić na tych uczuć, takich jak wycieczki do swojego lekarza, zabiegi dla Twojego raka, lub obaw o swoim raku.

Kształcenie musi

Jest wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby pomóc stres. Dwie rzeczy, które są łatwe do nauczenia się nazywa postępujące rozluźnienie mięśni i kierować obrazowość. Mogą one również pomóc w bólu i nudności i wymioty.

Te umiejętności podjęcia praktyki. Więcej ćwiczyć te umiejętności, bardziej pomocne są. Niektórzy ludzie uważają, że warto zrobić taśmę słuchać, jak ćwiczyć. Kojąca muzyka taśma może pomóc. Wiele bibliotek posiada "relaks" lub taśm ciche, kojące muzyki.

Zarządzanie

Przygotowanie

1. Znajdź ciche, wygodne miejsce do praktyki.

2. Usiąść lub położyć się w trakcie praktyki.

3. Mieć pod ręką koc lub arkusz. Często, kiedy ludzie są zrelaksowani, Kowalski są chłodniejsze i potrzebują światła koc.

4. Poświęć kilka minut, aby myśleć o oddychaniu. (Możesz mieć oczy otwarte lub zamknięte.) Spróbuj zrobić brzucha oddech. Wypełnij swój brzuch, jak oddychać, a następnie wydech. Zacznie zwalniać, i spowolnić swój oddech w dół. Spróbuj skoncentrować się na oddychaniu.

Rozluźnienie mięśni postępujące

1. Weź głęboki oddech. Przytrzymaj ten oddech licząc do czterech, niech go i zacząć się zrelaksować. Czy to o cztery razy. Jak oddychać, myśleć o dobrym, kojący energii płynącej w. Jak oddychać, oddychać swój stres i złe myśli.

2. Pozwól swojemu umysłowi skupić się na jednej części ciała w czasie. Przejść od czubka głowy w dół do palców stóp.

3. Zrelaksować głowę i skórę głowy. Powtórz tę czynność dwa lub trzy razy.

4. Przenieś się do oczu. Zrelaksować oczy i mięśni wokół oczu. Wycisnąć oczy mocno na czterech sekund a następnie rozluźnij. Zwróć uwagę na różnicę w twoich oczach i twarzy, kiedy Twoje oczy są ściśnięte i napięta, a gdy są rozluźnione.

5. Koncentrują się na ustach. Relax usta. Pozwolić mu iść wiotki.... Przenieś w dół szyi, rozluźnij szyję.... Rozluźnij ramiona....

6. Gdy dojdziesz do ramion, można zrelaksować je pojedynczo lub oba jednocześnie. Możesz nawet wybrać się zrelaksować każdy palec, po jednym na raz.

7. Przesuń w dół do palców stóp przy użyciu tej umiejętności.

Dodatkowe wskazówki (wskazówki, które mogą pomóc obszary ciała, które są napięte lub bolesne)

1. Jak poruszać się w dół ciała, może chcesz dokręcić, a następnie zrelaksować się pewne części ciała. Pomaga to, aby pokazać, jak różne twoje ciało czuje, kiedy jest czas, a kiedy jest zrelaksowany. Możesz napięte i rozluźnij oczy, ręce, palce, usta, i ramiona. Powinieneś dostać bardziej zrelaksowany, jak poruszać się w dół ciała. Jeśli czujesz się zrelaksowany, nie możesz czuć się jak robi to część przeszłości ust lub ramionach.

2. Ciepłe często czuje się dobrze. Pomyśl o każdej części ciała jest ogrzanego przez słońce. Na przykład, jeśli twoja prawa ręka ma bólu, można skupić się na tym ramieniu. Pomyśl o ciepłych promieniach słońca na ramieniu, jak się zrelaksować.

3. Napięte i obolałe mięśnie mogą poczuć się lepiej z "knot" metody. Pomyśl o ból miejscu, takim jak ramię, jako duży, ciasny węzeł. W głowie, powoli rozwiązanie węzła. Jak rozwiązać ten węzeł, bolączką staje się coraz mniej bolesne. Kiedy rozwiązanie węzła na drodze, można skupić się na jak twoje ciało jest bardziej zrelaksowany.

4. Spróbuj "worków" sposób części ciała, że ​​boli. Pomyśl o obszarze, który boli jak pusta sandbag. Powoli napełnić się piaskiem z ciepłym piasku. Jak wypełnić worek wypchnąć boli. Napełnij worek, aż nie można umieścić w nim już piasek. Powoli wylać piasku. Wszelkie boli, że pozostało wypływa z piasku. Ciesz się kojące uczucie worka, gdy jest pusta.

Guided Imagery

1. Najlepiej jest zrobić tę umiejętność po wykonaniu stopniowe rozluźnienie mięśni. Gdy Twoje ciało jest rozluźnione, możesz pozwolić swojemu umysłowi odpocząć.

2. Zanim zaczniesz, myśleć o specjalnym wizerunku lub miejsca. Może to być miejsce, w którym są lub mogą być wymyślone miejsce. Wybierz relaksujące miejsce. Pomyśl o całej scenie. Co to wygląda? Co słyszysz? Co masz na smak lub zapach? Być tak szczegółowe, jak chcesz.

3. Niektóre przykłady przyjemnych miejscach może zawierać ciepłą, słoneczną plażę, Sparkling jezioro, spacer w lesie, albo piękny ośnieżone góry.

4. Zdjęcie powinno być miejsce, gdzie można być bardzo zrelaksowany. Jest to miejsce, bez stresu i niepokoju. Możesz iść do tego miejsca, gdy potrzebujesz przerwy.

Przykład sceny kierować zdjęć satelitarnych

Leżę samotnie na plaży w późnym popołudniem słońce. Jest miły i ciepły, ale nie za gorąco. Woda jest turkusowy niebieski, z małych białych czapkach w pobliżu brzegu. Niebo jest jasnoniebieskie, z kilkoma białe chmury puffy. Leżę z moich stóp do wody, z słońce porusza się po prawej mnie. Czuję, że mój ciepły ręcznik plażowy pod mnie i ciepłym piasku na dłoniach i stopach. Czuję kojący słońca na moim ciele. Słyszę mewy latające nad mną. Słyszałem, trawy morskiej kołyszące się na wietrze za mną. Słyszę jakieś dzieci bawiące się w piasku, ale nie słyszę, co mówią. Woda jest delikatnie docierania na brzegu, w kółko i na...

Uzupełnienie

1. Zdolności te nie mogą być używane zamiast leku bólu lub innego rodzaju leku, który trzeba. Należy je stosować z bieżącego leczenia.

2. To jest w porządku, aby zasnąć podczas jednej progresywnej relaksacji mięśni lub przewodnikiem zdjęć. To nie znaczy, że to nie działa. Może to oznaczać, że potrzebujesz snu. Daj sobie resztę, że pochodzi z miłej ciała i umysłu.

3. Rozluźnienie mięśni progressive i prowadzony obrazowość take praktyki, które pomogą Ci się zrelaksować. Kiedy czujesz się dobrze z tymi umiejętnościami, mogą również pomóc z bólem lub nudności i wymioty.

4. Porozmawiaj z lekarzem, pielęgniarką, lub osób, którym ufasz temat stresu. Mogą one być w stanie dać ci inne pomysły.