Cambler

Przegląd menopauza

Menopauza jest, gdy produkcja estrogenów i progesteronu, owulacja i zatrzymanie miesiączki.

Średni wiek, że kobiety przechodzą menopauzę jest 51. Lata prowadzące do menopauzy, zwany okołomenopauzalnym, występują zwykle między 45 a 55 rokiem życia. Okołomenopauzalnym różni się od kobiety do kobiety. W tym czasie, estrogen spadek produkcji. Niektóre kobiety miesiączkować regularnie, aż ich okresy nagle zatrzymać. Inne może obserwować zmiany w wielkości przepływu miesiączkowego lub długości czasu pomiędzy okresami. Jeszcze inni u nich zanikają lub krwawienia między miesiączkami.

Uderzenia gorąca i zaburzenia snu

Do 75 procent kobiet ma uderzenia gorąca, jak zbliżają się do menopauzy. Miga - uczucie, że nagle zaczerwieniona zazwyczaj rozpoczyna się w pobliżu piersi i rozprzestrzenia się na szyi, twarzy i ramion - zazwyczaj trwa trzy do czterech minut. Mogą one występować tak często jak raz na godzinę lub jak rzadko, jak kilka razy w miesiącu. Uderzenia gorąca mogą się zdarzyć o każdej porze dnia i nocy. Mogą cię budzić ze snu (tzw. poty nocne). Mogą nadal występować tak długo, jak pięć lat, jak twoje ciało dostosowuje się do dolnej produkcji estrogenów i progesteronu.

Kobiet w okresie okołomenopauzalnym mogą mieć problemy ze snem z powodu nocne poty i bezsenność. Brak snu może mieć wpływ na nastroje, zdrowie i zdolność do funkcjonowania.

Zmiany układu pochwy i dróg moczowych może pojawić się spadek poziomu estrogenów. Pochwy podszewka staje się cieńsza i bardziej suche. Wyściółka dróg moczowych również staje się cieńsza, a tkanka wspieranie pęcherz może osłabić. Zmiany te mogą spowodować wyciek moczu z kichania, podnoszenia lub inny wysiłek. Nazywa się to wysiłkowe nietrzymanie moczu i może być wspomagany przez ćwiczeń Kegla.

Zmniejszyć ryzyko chorób serca

Kobiety ryzyko chorób serca i udaru mózgu wzrasta po menopauzie. Naturalnym estrogenem może pomóc chronić serce i naczynia krwionośne poprzez zmniejszenie LDL ("złego") cholesterolu i zwiększenie HDL ("dobrego") cholesterolu we krwi i poprzez pozytywny wpływ na naczynia krwionośne. Jakkolwiek terapia hormonalna (HT) może pomóc w łagodzeniu objawów menopauzy, to nie wydaje się, aby zapobiegać chorobom serca i zwiększa ryzyko zachorowania na raka sutka. Podjąć kroki, aby zmniejszyć ryzyko chorób serca przez zdrowej diety, regularne ćwiczenia, utrzymanie prawidłowej wagi ciała, unikanie palenia, i po swój plan leczenia, jeśli pacjent choruje na cukrzycę lub wysokie ciśnienie krwi.

Dopóki kobieta zamienia 30, jej ciało buduje kości. Po 30 roku życia, kości podziale szybciej niż otrzymuje. Łagodna utrata kości nie spowoduje problemów. Ale gdy utrata staje się nadmierne, kości osłabić i występują złamania. Porozmawiaj z lekarzem na temat sposobów, aby pomóc zapobiec nadmiernej utracie masy kostnej i złamań.

Doustna HT może złagodzić suchość pochwy, zmniejszenia lub końca uderzenia gorąca, i pomóc objawy pęcherza. HT zwiększa jednak innych zagrożeń dla zdrowia. Na suchości pochwy i nietrzymanie moczu, ustalonym pochwy kremu, który zawiera estrogen może być pomocny. Smary na bazie wody może mniej bolesne stosunki płciowe. Porozmawiać z lekarzem, aby dowiedzieć się, co jest najlepsze dla Ciebie.

Trzymaj pod kontrolą menopauzy

Również dostępne, aby pomóc złagodzić objawy menopauzy są środki Nonhormonal. Produkty ziołowe zawierające substancje estrogenlike nie są zalecane do kontroli objawów, ponieważ ich jakość nie mogą być pewni, a wiele z ich efektów nie badano nie.

Poniżej kilka innych kroków samoopieki dla menopauzy:

  • Sukienka w warstwach i nosić luźne ubrania.

  • Pij dużo wody.

  • Czy ćwiczenia obciążeniowe na 30 do 60 minut dziennie przez większość dni w tygodniu.

  • Unikaj kofeiny i alkoholu, które mogą nasilać uderzenia gorąca i powodować bezsenność.

  • Jeść zrównoważonej diety, który zawiera owoce i warzywa, 1200 do 1500 mg wapnia i 400 do 800 jm witaminy D.

  • Osiągnąć i utrzymać zdrową wagę.