Cambler

Menopauza makijaż

Czy cierpisz na uderzenia gorąca i gwałtowne wahania nastroju? Czy masz trudności z uzyskaniem spokojny sen? Może być to okołomenopauzalnym Bedlam. Niektóre kobiety mają jedynie łagodne objawy, podczas gdy inne są niesprawne. Biologicznie, menopauza jest zdefiniowana jako brak miesiączki przez 12 kolejnych miesięcy. Okołomenopauzalnym jest kilka lat przed i po menopauzie.

Ze wszystkimi rozmawiać o zagrożeniach związanych z podjęciem estrogenów na objawy menopauzy, oraz nieskuteczność wielu terapii alternatywnych, jeden zabieg przyćmiewa wszystkie inne osoby, aby złagodzić objawy menopauzy: ćwiczenia. Wiele zmian fizycznych, często związane z menopauzą mogą być w rzeczywistości odbiciem bezczynności lub starzenia się, a nie tylko spadek produkcji estrogenów, a szereg badań udokumentowane korzyści z ćwiczeń w zmniejszaniu objawów w okresie okołomenopauzalnym. Częste zmiany, które pojawiają się w okresie okołomenopauzalnym, które mogą być zwalczane przez ćwiczenia są wymienione poniżej.

Choroba serca

Mimo, że młodsze kobiety mają niższe ryzyko chorób serca niż mężczyźni, po menopauzie kobiety ryzyko chorób serca jest prawie taki sam, jak człowieka. W rzeczywistości, choroby serca są główną przyczyną zgonów u kobiet. Ryzyko choroby serca może rosnąć wraz ze wzrostem związanych z wiekiem wagi, ciśnienia krwi i cholesterolu poziomach. Zmniejszenie HDL serca ochronne cholesterolu jest powszechny w okresie okołomenopauzalnym. Regularne ćwiczenia aerobowe podnosi HDL i obniża poziom triglicerydów, glukozy i ciśnienia krwi, co zmniejsza ryzyko choroby serca.

Przyrost masy ciała

Otyłość jest kolejnym promotor choroby serca. Badania wskazują, że przeciętna kobieta uzyskuje od 10 do 12 funtów w okresie okołomenopauzalnym. Regularne wykonywanie zmniejsza ryzyko przyrostu wagi. Trening siłowy może zwiększyć masę mięśniową i tempo przemiany materii, dzięki czemu, nawet w spoczynku, kobieta będzie spalić więcej kalorii.

Depresja

Regularna aktywność fizyczna może pomóc złagodzić łagodną do umiarkowanej depresji, a także poprawić samoocenę. Ćwiczenie rozwija sprężyny menopauzy napięcia, które mogą przybrać formę depresji, lęku lub gorąca. Podczas ćwiczeń, hormony zalewają ciało, powodując, aby odpocząć, a do walki z depresją w przypływie neuroprzekaźników mózgu.

Uderzenia gorąca

Hot miga są często uważane za sygnał flagowy okołomenopauzalnym. Uderzenia gorąca są często towarzyszy szybkie tętno i ciężkiego, która zaburza sen pocenia. Badania wykazały, że kobiety, które korzystają mają mniej gorąca niż siedzący tryb życia kobiet. Zmniejszenie objawów może być związany z uwalnianiem endorfin podczas wysiłku. Spokojny, powolny oddech brzuszny może także zmniejszyć natężenie i częstotliwość uderzeń gorąca.

Osteoporoza

Dramatyczny spadek estrogenów w okresie menopauzy przyspiesza utratę masy kostnej. Obciążonych działalności, takich jak jogging i siłowego treningu może przyczynić się do zwiększenia gęstości kości.

Pochwy i pęcherza problemy

Jako poziom estrogenów spadku, narządów płciowych staje się wysuszona i cieńsze, a mięśnie pochwy stają się słabsze. Wiele kobiet doświadcza bolesne współżycie, co czyni seks mniej atrakcyjne. Inni mają nietrzymanie moczu. Wykonując ćwiczenia mięśni miednicy przez Kegla wzmacnia mięśnie pochwy i poprawia kontrolę nad pęcherzem, co skutkuje mniejszym wyciekiem.

Inne wskazówki:

  1. Nadal używać antykoncepcji, dopóki nie mieliśmy jeden pełny rok bez okresu.

  2. Jeść zrównoważonej diety bogatej w owoce, warzywa i produkty pełnoziarniste, ale niską zawartość tłuszczów nasyconych. Jedzenia trzy lub więcej produktów bogatych w wapń oraz co najmniej 800 Ius lub jednostek międzynarodowych) witaminy D dziennie.

  3. Dobry sen w nocy. Przerwany sen przyczynia się do depresji i rozdrażnienia. Niektóre strategie redukcji nocnego czuwania m.in. za pomocą łóżko do spania i tylko seksu, unikanie ciężkich posiłków wieczorem, ograniczenie spożycia alkoholu, a nie drzemki w ciągu dnia.

  4. Rozproszone i zapominalski uczucie może być przywiązany do zaburzeń snu, stres i brak aktywności, a nie do estrogenów spada. Z drugiej strony, dobrym zdrowiu nawyków jak regularnego wysiłku fizycznego i naprężeń redukcji są związane z poprawą pamięci.

  5. Jeśli cierpisz na uderzenia gorąca, unikać gorącego błysk wyzwala takie jak pikantne żywności, kofeiny i alkoholu. Spróbuj także ubieranie się warstwami i spanie w chłodnym pokoju.

Czy czujesz się przytłoczony menopauzy? Spróbuj zrównoważone podejście, styl życia, do menopauzy przynieść spokój do chaosu.