Cambler

Ważki problem: otyłość u dzieci

W pewnym momencie, z nadwagą dziecko było bardziej wyjątkiem niż regułą. Ale te dni, liczba otyłych dzieci w Europie rośnie w zastraszającym tempie.

Według raportu z National Center for Health Statistics (NCHS) 2006 Europa ma najwyższą częstość występowania otyłości wśród krajów rozwiniętych. Odsetek młodych ludzi z nadwagą wzrosła ponad trzykrotnie od 1980 roku. Wśród dzieci i młodzieży w wieku od 2 do 19 lat, 17 procent, lub więcej niż 12 milionów młodych ludzi, są uważane za nadwagę.

Do 80 procent dzieci, które są otyłe pozostają nadwagę jako dorośli, zgodnie z National Institutes of Health (NIH). Otyłość u dzieci jest bardziej rozpowszechnione w północno-wschodniej, a następnie na środkowym zachodzie, południu i zachodzie. Jest również bardziej rozpowszechnione w miastach niż na obszarach wiejskich.

Określenie dziecięcej otyłości jest większa niż wartości na skali. Odżywcze specjaliści polegać wskaźnik masy ciała (BMI), aby oszacować zawartość tłuszczu w organizmie i stopnia nadwagi lub otyłości. BMI jest wzór matematyczny, który wykorzystuje wzrostu i masy ciała danej osoby. Bezpieczniki w celu ustalenia normalnej wagi nadwagą i otyłością u dzieci w oparciu o BMI dla wieku wykresów wzrostu. Dzieci z BMI przy lub powyżej 95. percentyla są za nadwagę.

Zbyt mało ćwiczeń, za dużo fast foodów

Mimo, że nadwaga i otyłość u dorosłych i dzieci wynika z jeść więcej kalorii niż są używane w aktywności fizycznej, problem polega na złożonej interakcji między stylem życia, środowisko i geny. Wzrost otyłości u dzieci może być związany z dwóch czynników: zbyt mało ćwiczeń i zbyt wiele kalorii. Dzieci dostają mniej ćwiczeń w domu ze względu na więcej czasu spędzonego z telewizji, gier wideo i komputerów, a dostają mniej ćwiczeń w szkole, ponieważ wiele szkół cofać się na zajęciach wychowania fizycznego.

Ponadto rodziny czas przywiązany skończyć jeść więcej posiłków w restauracjach typu fast-food lub zakupu take-out food - wyborów, które często zawierają żywności o wysokiej zawartości kalorii i tłuszczu i duże porcje. Wiele szkół jest również menu wyboru franczyzowych fast-food na obiad, jak i napój bezalkoholowy i cukierki automaty z przekąskami. Pod naciskiem opinii publicznej, niektóre szkoły zaczęły pończochy automaty z zdrowszych wyborów, takich jak świeże soki owocowe i owoce.

Genetyka i wyścig również odgrywać rolę w który ostatecznie stanie się z nadwagą lub otyłością. Rodziców dzieci z nadwagą są bardziej narażone na otyłość same w sobie, a ostatnie badania wykazały, prawie dwie trzecie dorosłych Europejczyków ma nadwagę. Więcej meksykańskie europejskich i nie-Latynosi czarnych dziewcząt niż latynosów białych dziewcząt ma nadwagę. Więcej meksykańskich chłopców europejskie niż latynosów czarnych lub białych chłopców z nadwagą, według NCHS.

Problemy zdrowotne

Mimo, że nadwaga może zaszkodzić dziecka poczucia własnej wartości - kilka dzieci jak nicki "tubbo" i "tłuszczowy" - fizyczne uszkodzenie jest tak źle. Wiele dzieci, które są otyłe już wysoki poziom cholesterolu, wysokiego ciśnienia krwi, zaburzenia tolerancji glukozy, lub kombinację tych chorób. Każdy z nich zwiększa późniejsze dziecka ryzyko dla chorób serca i cukrzycy, według Centrum Kontroli i Prewencji Chorób (CDC).

Bezdech senny może być poważnym problemem dla otyłych dzieci, zgodnie z NIH. Bezdech senny jest zaburzeniem snu, w którym osoby z oddychaniem zostaje przerwane wiele razy w ciągu nocy. Bezdech senny może powodować problemy z uczeniem się i pamięcią u dzieci.

Otyłe dzieci, szczególnie dziewczynki, również są narażeni na zaburzenia czynności wątroby, nadciśnienie tętnicze, zaburzenia równowagi hormonalnego i pęcherzyka żółciowego, choroby wywołane stresem choroby stawów. Otyłe dzieci są również bardziej narażone na astmę.

Obróć go

Zapobieganie otyłości u dzieci wymaga, pomagając im zwiększyć swoją aktywność fizyczną i zmniejszyć liczbę kalorii, co jedzą. Dzieci powinny korzystać na co dzień i jeść pokarmy bogate w błonnik i mało kalorii i tłuszczu.

Rodzice mogą pomóc kupując owoce, warzywa i inne produkty o niskiej zawartości tłuszczu i podawania ich dzieci, kid, wielkości porcji, zamiast zatrzymać w restauracji fast-food. Rejestrację dzieci do gier zespołowych, takich jak piłka nożna, koszykówka i pływanie może utrzymać je aktywne - i spalanie kalorii - całoroczne.

Jednym ze sposobów, aby twoje dzieci w ruchu jest, aby cała rodzina zaangażowana w regularnych występach fizycznych. Możesz chodzić lub rower razem i planują rodzinne wakacje, które koncentrują się na pobyt aktywne niż siedzi na plaży. Szukając działalności, wybierz te, które nie będzie trudne lub kłopotliwe dla dzieci.

Więcej wskazówek dla rodziców

Oto dodatkowe wskazówki z NIH w zapobieganiu otyłości u dzieci:

  • Jeśli Twoje dziecko ma problemy z nadwagą, wspierać, a nie krytyczne. Zachęcić dobrych nawyków zdrowotnych.

  • Ograniczyć ilość czasu dziecko może oglądać telewizję, grać w gry wideo lub korzystać z komputera. Egzekwować ten limit.

  • Posiłków powinno być wydane przy stole, a nie przed telewizorem. Zrób to przyjemne, przyspieszony czas.

  • Jedzenie nie powinno być wykorzystywane jako nagrody lub kary. Jeśli uważasz, że Twoje dziecko powinno być na diecie, to omówić z lekarzem dziecka i dietetykiem. Oferujemy zdrowe przekąski, w tym owoców i warzyw; sera o niskiej zawartości tłuszczu lub jogurt naturalny oraz ciasteczek, takich jak bary figowych, krakersy Graham, gingersnaps lub płytek wanilii. Ograniczenie kwoty, ponieważ nawet zdrowszej żywności w dużych ilościach może powodować otyłość.

  • Rodzice mogą mieć całkowicie zreorganizować, co i jak gotują i planować posiłki tak, że posiłki są wyższe w żywieniu, mniej kalorii i nadal satysfakcjonujące. Może to oznaczać przejście do żywności, które wymagają częstszych zakupów, takich jak świeże owoce i warzywa, i dłuższy czas przygotowania.

  • Cała rodzina powinna ograniczyć działalność siedzący tryb życia, takie jak oglądanie telewizji i czas komputera, a każdy powinien zrobić część ćwiczeń każdego dnia. Aktywny styl życia dla każdego będzie to bardziej do przyjęcia dla dzieci.