Cambler

Jest wykonywać dobrą leczenia depresji?

Pytanie:

Jest wykonywać dobre leczenie depresji?

Odpowiedź:

Ćwiczenia mogą pomóc ludziom z łagodną depresję. Nie zależy mi na tym, aby traktować poważne problemy nastroju. Ale nawet tam, ćwiczenia zapewnia wiele istotnych korzyści dla zdrowia.

Regularna aktywność sprawia, że ​​czujemy się lepiej o siebie. Ludzie, którzy korzystają regularnie sprawozdania są bardziej pogodni i mniej zestresowani. Oni śpią lepiej i mają lepsze apetyt.

Wiele osób czuje się dobrze, gdy wykonują one prawo i potem. Ale zmienia się także ćwiczenia mózgu w pozytywny i trwały sposób. Komórki mózgowe uzyskać zdrowsze i silniejszych połączeń. Więc z regularnych ćwiczeń, poprawa nastroju może naprawdę długo.

Nie wiemy, co prawda "dawka" jest. Nie istnieje jeden rodzaj lub ilość ćwiczeń, które jest idealne. Wiemy, że najważniejsze jest, aby zrobić to regularnie.

Dobry start jest 30 minut ćwiczeń tlenowych trzy lub cztery razy w tygodniu. Należy zacząć szybciej oddychać, a otrzymasz lekki pot. Można zwiększyć intensywność i długość treningu stamtąd.

Wybierz program, który można trzymać się. To jest o wiele ważniejsze niż próbuje zrobić więcej niż można zarządzać.

Może to być szczególnie trudne dla osób z depresją do kontynuowania tej. Niektórzy ludzie łatwo frustracji, gdy ich nastrój nie poprawia od razu. Inni mają problem ze znalezieniem wolę kontynuowania. Jeśli tak się stanie, spróbuj standardowych zabiegów takich jak medycyna i psychoterapia. Są one bardzo skuteczne. Jeśli te zabiegi rozpocząć pracę, nie zaszkodzi dodać ćwiczenia z powrotem do mieszanki.