Cambler

Zdrowe gotowanie wskazówki dla osób z cukrzycą

Zdrowe gotowanie i cukrzycy zarządzanie:

Zdrowa dieta nie jest krytyczna tylko do prawidłowego cukrzycy zarządzania, ale także pomaga w utrzymaniu pożądanej wagi, kontroli prawidłowego stężenia cukru we krwi i zapobiega chorobom serca.

Zawsze skonsultuj się z lekarzem, dietetyka (RD) lub dietetykiem, aby pomóc w planowaniu i przygotowywaniu zdrowych posiłków.

Niektóre zdrowe porady gotowania są następujące:

  • Używać oleju roślinnego sprayu zamiast oleju, skrócenie lub masło.

  • Warzywa za pomocą pary wodnej o niskiej zawartości tłuszczu bulionu lub wody.

  • Żywności sezon z ziół i przypraw, octu, soku z cytryny lub salsy.

  • Użyj niskich lub bez cukru dżemy zamiast masła lub margaryny.

  • Jeść i gotować płatki z mlekiem odtłuszczonym lub 1 procent mleka.

  • Użyj niskiej zawartości tłuszczu lub twaróg bez tłuszczu lub beztłuszczowe jogurty.

  • Pić sok owocowy, który nie ma dodatku cukru.

  • Jeść kurczaka lub indyka bez skóry.

  • Burda, pieczeń, smaż mięso z grilla, lub. Zawsze kupić chude kawałki mięsa.

  • Użyj cytryny lub limonki na ryby i owoce zamiast masła lub sosów.

  • Użyj rzepakowy lub oliwę z oliwek w trakcie przygotowywania żywności zamiast olejów roślinnych.

  • Kupić chleby z ziarnami zbóż.

Lekarzy i innych ekspertów może dostarczyć przydatnych informacji, które dodatkowo obejmują planowanie posiłków, oferują zdrowe przepisy i porady kulinarne, sugerują, programy ćwiczeń, zarządzać wagi, i więcej. Doskonały cukrzycę leksykony i broszury dostępne są również poprzez bibliotece lub na stronie zasobów internetowych tej sieci.