Cambler

Diabetes: wskazówki aktywność

Są bardziej aktywne mogą pomóc w zarządzaniu cukrzycy. Porady zawarte w niniejszej karcie mogą pomóc Ci w pełni z ćwiczeń. Mogą one również pomóc zachować bezpieczeństwo.

Korzystać z fertyczność

Aktywność rześki dostaje twoje serce bije szybciej. To może pomóc zwiększyć swoją kondycję, stracić zbędne kilogramy, a także zarządzać poziom cukru we krwi. Spróbuj szybki marsz. Albo, jeśli masz problemy stóp lub nóg, można spróbować pływanie lub jazda na rowerze. Możesz zerwać ćwiczenia na kawałki w ciągu dnia. Pracy do co najmniej 30 minut ćwiczeń stały, szybki przez większość dni.

Rozgrzewki i schłodzenia

Rozgrzewanie i chłodzenie zmniejsza ryzyko kontuzji. Pomagają one również ograniczyć bolesność mięśni. Czy łagodną wersję swojej działalności na 5 minut przed i po rutynowych. Możesz również dowiedzieć się odcinki, które pomogą utrzymać mięśnie luźne. Twój lekarz może pokazać dobre sposoby, aby rozgrzać się i rozciągnąć.

Zrobić test talk-Sing

Test talk-sing to prosty sposób, aby powiedzieć, jak bardzo jesteś wykonywania. Jeśli można mówić podczas ćwiczeń, jesteś w bezpiecznym zakresie. Jeśli jesteś tchu, zwolnij. Jeśli możesz nut, nadszedł czas, aby przyspieszyć. Spacer na wzgórze. Zwiększenia odporności na swoim rowerze stacjonarnym. Lub pływać szybciej.

Co o jedzeniu?

Możesz być poinformowani, aby zaplanować wykonywanie przez 1-2 godziny po posiłku. W większości przypadków nie trzeba jeść, gdy są aktywne. Jeśli wziąć insuliny lub leków, które mogą powodować zmniejszenie stężenia cukru we krwi, stężenie cukru we krwi przed ćwiczeniami. I przeprowadzić szybko działającą cukru, który szybko podnieść poziom cukru we krwi. Obejmuje kilka kostek cukru lub landrynki. Użyj go, jeśli uważasz, niskie objawy cukru we krwi.

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa

Te wskazówki mogą pomóc zachować bezpieczeństwo, jak się pasuje:

  • Ćwiczenia z przyjacielem lub nosić telefon komórkowy, jeśli masz.

  • Przewożenia lub nosić identyfikacji, który mówi masz cukrzycę.

  • Użyj odpowiedniego sprzętu obuwie i bezpieczeństwa dla swoich działalności.

  • Przed pić wodę, w trakcie i po wysiłku.

  • Ubierz się odpowiednio do pogody.

  • Nie należy wykonywać w bardzo gorące lub bardzo zimne dni.

  • Nie należy wykonywać, jeśli jesteś chory.

  • Jeśli poleci tak, stężenie cukru we krwi przed i po wysiłku.

Kiedy przestać wykonywania i skontaktować się z lekarzem

Zatrzymaj wykonywanie i skontaktować się z lekarzem, jeśli wystąpi którykolwiek z następujących czynności:

  • Ból, ciśnienie, ucisk lub uczucie ciężkości w klatce piersiowej

  • Ból lub uczucie ciężkości na szyi, ramion, pleców, ramion, nóg lub stóp

  • Nietypowe skrócenie oddechu

  • Zawroty głowy lub zawroty głowy

  • Niezwykle szybki lub powolny impuls

  • Zwiększona ból stawów lub mięśni

  • Nudności lub wymioty