Cambler

Cukrzyca: rozpoczęcie pracy z ćwiczeń

Rozpoczęcie pracy jest łatwiejsze niż myślisz. Proste i małe ruchy mogą Ci zacząć od regularnych rutynowych ćwiczeń. Nie musisz dołączyć do siłowni, aby ruszyć. Wybierz działalność cieszyć. Zacznij powoli i ustawić małe cele. Aktywność pracy w swoim codziennym życiu. Porozmawiaj z służby zdrowia przed rozpoczęciem programu ćwiczeń. Może trzeba mieć sprawdzanie przed rozpoczęciem.

Start z ruchu

Jeśli nie jesteś przyzwyczajony do bycia aktywnym, zaczynają się delikatne ruchy podczas oglądania telewizji. Podnieś ręce i nogi w pozycji siedzącej. Następnie powtórz na 5-10 minut. Z czasem, dodać trochę powolny spacer. Nawet biorąc po schodach zamiast windy można podnieść do zdrowszych wysokościach. Te rodzaje krótkich działań są świetne sposoby, aby zacząć. Mogą pomóc obniżyć poziom cukru we krwi, wzmacnia serce i poprawić swoją energię.

Kroki w kierunku bycia bardziej aktywnym

Twoim zadaniem, zwłaszcza na początku, jest, aby utrzymać aktywność proste. Powoli pracować do 30 minut aktywności dziennie. Ale nie musisz robić wszystkiego na raz. Możesz być aktywny w trzech 10-minutowych sesji dziennie. Można również połączyć bycie aktywnym z innych rzeczy, które trzeba zrobić. Na przykład, wstać od biurka i chodzić często, gdy w pracy. Albo wybrać się na spacer po centrum handlowym przed sklep.

Utrzymać działalność proste

Dlaczego się aktywność mocno na siebie? Wybrać rzeczy, które lubisz robić i które pasują do harmonogramu. Oto kilka wskazówek:

  • Wysiąść z autobusu przystanek lub dwa wcześnie i chodzić na resztę drogi.

  • Uruchomić małe sprawunki na zakupy na rowerze.

  • Idź na spacer 10 minut po każdym posiłku.

  • Zaparkować samochód w najdalej od miejsca, gdzie idziesz.

  • Pobierz krokomierz, który rejestruje liczbę kroki podjąć. Zrób gola dla liczby kroki podjąć każdy dzień. Podnieś swój cel trochę w każdym tygodniu.

Utrzymać działalność bezpieczne

  • Pamiętaj, aby ogrzać się przed rozpoczęciem i ochłodzenia, kiedy skończysz.

  • Przewożenia lub nosić identyfikacji, który mówi, że masz cukrzycę.

  • Jeść 1-2 godziny przed rozpoczęciem ćwiczeń, jeśli polecił.

  • Sprawdzić poziom cukru we krwi przed i po wysiłku, jeśli polecił. Sprawdzić poziom cukru we krwi, jeśli czujesz symptomy.

  • Carry szybko działającej cukru z tobą w przypadku gdy masz niski poziom cukru we krwi.

  • Nosić skarpetki i buty dobrze dopasowane.

  • Pomyśl o pogodzie w danym obszarze. Niekiedy trzeba wybrać kryty zamiast zajęć na świeżym powietrzu.

Złóż swoją działalność zabawa

Wymieszać sprawności z zabawy. Więcej zabawy masz, tym bardziej prawdopodobne jest to, aby trzymać się planu. Możesz mieć lepszy poziom cukru we krwi wraz z aktywnym, dzień zabawy. Spróbuj wskazówek:

  • Wybierz ćwiczenia, które lubisz i może zrobić z łatwością.

  • Dołącz do klubu społecznego, że idzie na spacer lub robi inne czynności fizyczne.

  • Idź obserwowanie ptaków lub zrobić coś innego, że dostaje się na zewnątrz.

  • Włącz jakąś muzykę i taniec.

  • Zaangażuj rodzinę lub przyjaciół w aktywności fizycznej.