Cambler

Cukrzyca: zrozumienie węglowodany

Podobnie jak samochód potrzebuje odpowiedniego rodzaju paliwa ( gazu ) do uruchomienia potrzebny jest odpowiedni rodzaj paliwa (żywności) do funkcjonowania. Aby podtrzymać energię, organizm potrzebuje żywności zawierającej węglowodany. Ale węglowodany podnoszą poziom cukru we krwi wyższe i szybsze niż innych rodzajów żywności. Twój dietetyk prawdopodobnie zalecają 50-60% kalorii pochodzi z węglowodanów.

Skrobie

Skrobie znajdują się w ziarnach, niektórych warzyw i fasoli. Produkty zbożowe m.in. chleb, makaron, płatki, i tortille. Skrobię warzywa zawierają ziemniaki, groszek, kukurydza, fasola lima, słodkie ziemniaki i dynię. Fasola, fasola pinto, czarna fasola, fasola i soczewica, garbanzo zawierać również skrobie.

Cukry

Cukry występują naturalnie w wielu produktach spożywczych. Lub cukru mogą być dodane. Pokarmy, które zawierają naturalny cukier są owoce i soki owocowe, przetwory mleczne, miód i melasę. Dodano cukry występują w większości deserów, przetworów, słodyczy, regularne sody i napoje owocowe.

Włókno

Włókno pochodzi z pokarmów roślinnych. Większość włókien nie jest trawiony przez organizm. Zamiast podnoszenia poziomu cukru we krwi, jak inne węglowodany, to faktycznie utrzymuje wzrostowi poziomu cukru we krwi zbyt szybko. Włókno znajduje się w owoce, warzywa, produkty pełnoziarniste, fasola, groch i wielu orzechów.

Liczenia węglowodanów

Można dowiedzieć się, aby dowiedzieć się, ile węglowodanów jesz codziennie. Zwrócić się do dietetyka, aby nauczyć się techniki zwanej "liczenia węglowodanów." System ten pomaga śledzić węglowodanów jeść na każdy posiłek. Istnieją różne sposoby, aby zrobić liczenia węglowodanów. Podstawowe zliczania węglowodanów są opisane poniżej. Metoda ta jest dobrym sposobem, aby zacząć z liczenia węglowodanów.

  • Po liczyć porcji węglowodanów, jedna porcja skrobi, owoców, produktów mlecznych i liczy jako jeden "węglowodanów".

  • Każdy węglowodanów wynosi około 15 gramów węglowodanów. Na przykład:

    • 1 kromka chleba = 1 porcja = skrobia 15 g węglowodanów

    • 1 owoc jabłko = 1 porcja = 15 g węglowodanów

    • 1 szklanka mleka = 1 nabiał porcja = 15 g węglowodanów

  • Twój dietetyk pomoże Ci określić, ile porcji węglowodanów, aby na każdy posiłek i przekąskę.