Cambler

Zarządzanie cukrzycy poprzez ćwiczenia

Jeśli mieszkasz z cukrzycą i próbuje zarządzać choroby, jest jedna broń w swoim arsenale nie może uznać - ćwiczenia.

Cukrzyca występuje, gdy organizm traci zdolność do obsługi glukozy. Glukoza gromadzi się we krwi, w wyniku powikłań zagrażających życiu. Cukrzyca jest główną przyczyną zgonów i niepełnosprawności w naszym kraju. Cukrzyca typu 2 (znany również jako odporne na insulinę cukrzycy ) wynosi 90% do 95% wszystkich przypadków cukrzycy w Europie.

Podczas gdy istnieje silna predyspozycja genetyczna do typu 2 cukrzycy, innych czynników ryzyka znajdują się pod kontrolą, w szczególności brak aktywności fizycznej i przejadanie się. Te zachowania, styl życia, prowadzi do otyłości, co jest kolejnym silnym czynnikiem ryzyka cukrzycy typu 2, zwłaszcza jeśli podobne Man Michelin z tłuszczu rozproszonych głównie w brzuch.

W najwcześniejszych stadiach cukrzycy typu 2, organizm wytwarza dodatkową insulinę, aby pomóc utrzymać poziom cukru we krwi blisko normy. Ale komórki w organizmie nie są tak wrażliwe na insulinę, jak być powinny - stan zwany insulinoopornością. Zwykle przebieg zdarzeń jest to, że zaczynasz przybierać na wadze, jak trzustka produkuje coraz więcej insuliny do pokonania oporu. Poziom cukru we krwi wzrasta.

Wysoki poziom glukozy we krwi i insuliny związane są z uszkodzeniami naczyń krwionośnych serca i przyczyniają się do zatkania tętnic. Dwadzieścia pięć procent wszystkich przypadków ślepoty w Europie są podobne do uszkodzenia drobnych naczyń oczu wywołanych cukrzycą.

Ćwiczenie pomaga przeciwdziałać skutkom produkcji insuliny i rewitalizuje wysokiej trzustkę, a także resztę ciała. Większość chorych na cukrzycę typu 2, stwierdzono zmniejszenie poziomu glukozy we krwi po łagodnych do umiarkowanych ćwiczeń. Wykonywanie poprawia wychwyt glukozy przez komórki i zmniejsza wytwarzanie glukozy przez wątrobę. Ponadto, ćwiczenia spala energię, które są przechowywane w komórkach mięśniowych. To sprawia, że ​​komórki głodny więcej glukozy. Tak więc ruchy glukozy z krwi do komórek, co zapobiega konwersji glukozy do tkanki tłuszczowej.

Rozpoczęciem programu ćwiczeń

Jeśli osoba z cukrzycą nie wykonuje, to dobry sposób na rozpoczęcie jest dostać od 10 do 15 minut aktywności fizycznej w trzech sesjach w ciągu dnia i zbudować do co najmniej 30 minut na sesję dziennie. Odkryty ćwiczenia na świeżym powietrzu jest bardziej zdrowe niż ćwiczenia w pomieszczeniach. Obcować z otoczeniem i połączyć trening z przerwą na duchowej odnowy. Możesz cieszyć się poranną bryzą, delikatny w orzeźwiający zapach bzu w rozkwicie, mrowienie lub zimne powietrze.

Najlepsze rodzaje ćwiczeń

Zwiedzanie jest z pewnością wielkim ćwiczenia i wymaga trochę sprzętu lub preparat. W kontrolowaniu cukrzycy, idealny jest chodzić 4:57 mil, 06:55 dni w tygodniu. Ogrodnictwo jest wielki wysiłek fizyczny, ponieważ naraża się na działanie światła słonecznego i świeżego powietrza. Przez ogrodnictwa, nie mam na myśli tylko dorywczo ciągnąc się chwastów, ale energiczne kopanie, kopanie, łopatą, kolanach, w kucki, i rozciąganie zaangażowany w utrzymanie lub uruchomienie ogród.

Co na temat osób chorych na cukrzycę, którzy mają problemy z chodzeniem lub ciężarnych kobiet chorych na cukrzycę na ścisłej leżenia w łóżku z powodu powikłań ciąży? Program ćwiczeń górnych ramion może pozwolić osoby do zaangażowania się w ćwiczenia aerobowe bez szybki marsz. Kobiety w ciąży powinny mieć świadomość, że niektóre ćwiczenia mogą być zbyt męczące i może wywołać skurcze macicy, co powoduje uszkodzenia płodu.

Najlepszy czas na ćwiczenia

Znalezienie właściwej porze dnia jest ważne. Należy wziąć pod uwagę swoje jedzenie i leki, aby uniknąć związanych z ćwiczeniami niskie stężenie cukru we krwi (hipoglikemia). Idealnie, okresowo sprawdzać poziom cukru we krwi tuż przed i po treningu. Napisz, co jadłeś, że dzień i co razy wziął twoje leki na cukrzycę. Jeśli nie brać żadnych leków, jest bardzo mało prawdopodobne, że Twoje ćwiczenia spowoduje spadek cukru we krwi zbyt niski.

Podczas ćwiczeń zawsze substancję słodki lub napój z Tobą w przypadku, gdy zacznie odczuwać zawroty głowy.

Odżywcze strategie

  • Zmniejszenie zużycia rafinowanych zbóż, takich jak białe pieczywo i wyrafinowanej makaronu. Rafinowane ziarna mają niewiele jeśli włókna. Ponadto są one bardziej narażone na mniej pierwiastków śladowych, takich jak cynk, chrom i mangan, które pomagają utrzymać prawidłową ciała cukru we krwi.

  • Jedz więcej warzyw, orzechy i ziarna bogate w błonnik.

  • Zmniejszyć spożycie tłuszczów nasyconych i unikać tłuszczów trans w ogóle.

Ćwiczenia i zdrowa dieta może pomóc w kontroli cukrzycy i zapobieganie związane z nim powikłań, takich jak zawał serca, udar mózgu, ślepoty, amputacji kończyn i dializy.