Cambler

Cukrzyca ciążowa: coraz ćwiczenia

Ćwiczenia mogą pomóc utrzymać poziom cukru we krwi w normie. To dlatego, że organizm zużywa więcej glukozy we krwi podczas ćwiczeń. Twój lekarz może chcieć, aby wykonywać codziennie. Razem można zdecydować się na najlepszy rodzaj ćwiczeń dla Ciebie, a najlepsze czasy, aby wykonywać.

Regularnie ćwiczyć

Kobieta w ciąży okrążenia pływania.

Może trzeba wykonywać każdego dnia. Najlepszy czas do wykonywania zależy od kiedy stężenie cukru we krwi jest najwyższy. Twój lekarz będzie z wami, aby plan ćwiczeń, który pasuje do Twoich potrzeb.

  • Dążyć do wykonywania przez 30-60 minut dziennie.

  • Spróbuj rozbijając codzienne ćwiczenia na 2 lub 3 sesje. Na przykład, pójść na spacer 15 minut po każdym posiłku.

  • Wykonywać z przyjacielem lub partnerem. To może pomóc trzymać się planu ćwiczeń.

  • Idź na komfortowym tempie. Nie męczą się na zewnątrz.

Wykonywać bezpiecznie

Spacery, pływanie, i niewielki wpływ lub aerobik w wodzie są najbezpieczniejsze rzeczy do zrobienia.

  • Unikać działań, w których można skakać, kolej, skręcać, zatrzymać lub uruchomić szybko, lub podnosić ciężarów.

  • Pamiętaj, aby nie dostać się przegrzany. Nie pozwól, aby Twój puls dostać ponad 140 uderzeń na minutę.

  • Pij dużo wody.

  • Jeśli korzystasz z insuliny, należy nosić przekąski węglowodanów z tobą. Unikać ćwiczeń, gdy insulina jest szczytem.

  • Jeśli idziesz czy niewielki wpływ aerobik, należy nosić wygodne buty.

  • Jeśli nie jadłem w 2 lub więcej godzin, mają lekką przekąskę przed ćwiczeniami.

Kiedy przestać wykonywania i skontaktować się z lekarzem