Cambler

Jak pomóc dzieciom uniknąć cukrzycy typu 2

Do niedawna, cukrzycy typu 2 był również znany jako cukrzyca dorosłych wczesna. Teraz, prefiks dla dorosłych początek został odrzucony, ponieważ tak wiele dzieci rozwijają się choroby.

Cukrzyca jest zaburzeniem metabolicznym, że wyniki, gdy organizm nie wytwarza wystarczającej ilości insuliny lub odpowiednio użyć, hormonu, który pomaga przemiany glukozy w energię, organizm może wykorzystać.

"Na początku lat 1990, 2 do 4 procent naszych pacjentów to dzieci z cukrzycą typu 2", mówi Francine R. Kaufman, MD, rzeczniczka z Europejskim Diabetes Association i znanego endokrynologa pediatrii w Los Angeles. "Teraz może wynosić do 25 procent."

W ogólności, te z cukrzycą typu 2 mają nienormalnie wysoki poziom krążącego glukoza (cukier we krwi), albo z powodu ich trzustka wytwarza małą lub żadną insuliny lub ich ciele są oporne na insulinę, które są produkowane. (Insulina jest hormonem, który transportuje glukozy do komórek organizmu.) Oporność ta utrudnia insuliny, aby stężenie glukozy w komórkach organizmu. Jak dorosłych z cukrzycą typu 2, dzieci z chorobą są na zwiększone ryzyko wystąpienia poważnych problemów zdrowotnych, takich jak choroby serca, choroby nerek, ślepota i później w życiu.

Cukrzyca typu 2 ma odziedziczony składnik. Mimo to, biologia nie jest przeznaczenie.

"Aby dostać cukrzycy typu 2, należy również mieć spust na środowisko", mówi dr Kaufman. "Dla większości dzieci, że spust środowiska jest otyłość. "

Przyrost masy ciała, lub tłuszczu, szczególnie w okolicy brzucha, zwiększa zapotrzebowanie organizmu na insulinę i zaburza zdolność organizmu do wykorzystania go prawidłowo.

"Aby zapobiec cukrzycy typu 2, pomóc dzieciom dobrą kondycję i uniknąć nadwagi," mówi dr Kaufman. "Bycie z prawidłową masą ciała nie podkreślić, trzustkę, jak wiele, a ćwiczenia pomagają ciała stają się bardziej efektywne w użyciu glukozy. "

Pewne grupy rasowe i etniczne są na większe ryzyko rozwoju typu 2 cukrzycy. Należą do nich ludzie z Afryki, Hindusi europejskich, Latynosi, a niektórzy ludzie z Azji i wysp Pacyfiku środowisk.

Być wzorem

Pomaganie dzieciom pozostać szczupły i sprawny jest trudna sprawa, biorąc pod uwagę, że dwa razy więcej dzieci i młodzieży z nadwagą lub otyłością w porównaniu z 30 lat temu, według 2004 statystyk z CDC.

"Problemem jest to, dzieci są bombardowani wiadomościami z reklam telewizyjnych chce fast foodów, nie rozumiem, co jest, a wielkość porcji do picia napojów zawierających cukier, takich jak napoje gazowane," mówi dr Kaufman. "I wiele szkół promować nadwagi, umożliwiając w szkole automatów i eliminowanie zajęć z wychowania fizycznego. W rezultacie niewiele jest szansą dla wielu dzieci, aby uzyskać znaczące ilości ćwiczeń."

Mimo to, można pomóc dzieciom utrzymać swoją wagę w ryzach. W rzeczywistości, zachęty i działania mogą być jedyną rzeczą, że mają przeciwdziałać wiadomości społecznych promujących przyrost masy ciała.

"Jako rodzic, jesteś pierwszym nauczycielem dziecka", mówi Sheah Rarback, RD, rzeczniczka Europejskiego Stowarzyszenia Dietetycznego i żywienia dziecka w Miami eksperta.

Ostatecznie, Twój przykład niesie dużą wagę, więc upewnij się, praktykować to, co głosisz. Dostać swoje dzieci w zwyczaju ćwiczeń, na przykład to, co chcesz, aby dzieci do zrobienia, a nie tylko zachęcając ich do wyjść i grać.

Uczestniczy jako rodzina w rodzaju stylu życia, takich jak ćwiczenia jazdy na rowerze, piesze wycieczki, spacery, bieganie, koszykówka, tenis, i działań, które można przeprowadzić zabawa w dorosłość-na lub nawet po prostu grając w parku wysyła silny sygnał.

"Twoje dzieci będą kojarzyć bycia aktywnym w czasie zabawy z rodziną. Dzięki swoim przykładem i uczestnictwa, ruch będzie się coś chcą zrobić", mówi dr Rarback.

Jeść obiad razem

Podobnie, aby rozwinąć podniebienia swoich dzieci i pomóc im nauczyć się dokonywać zdrowych wyborów żywieniowych, które, z kolei, może pomóc im uniknąć otyłości, "aby czas rodzinny posiłek priorytet co najmniej kilka razy w tygodniu", mówi dr Rarback.

Dlaczego jest to tak ważne? "Na obiady rodzinne, dzieci często są narażeni na większą różnorodność żywności i widzą je inni członkowie rodziny cieszy", mówi dr Rarback.

Nie tylko będą jeść przez przykład, ale także nowe pokarmy zagranicznych będzie mniej, gdy każdy ma jakiś. Oczywiście, być może trzeba będzie służyć 10 razy nowego pożywienia, zanim dzieci będą go spróbować. Ale nie poddawaj się, lub złożyć problem z jedzenia, albo.

"Twoim zadaniem jest przedstawienie jedzenie-nie naciskać go," mówi Dr Rarback. Aby zwiększyć prawdopodobieństwo dzieci będą próbować nowe potrawy, mają im pomóc wybrać go w supermarkecie i przygotować go w domu. Jeśli im się nie podoba nowy jedzenie, eksperymentować z różnymi preparatami.

"Niektóre dzieci nie lubią gotowane marchew, inne nie lubią surowy. Niektóre, takie jak marchew cięcia w paski, niektóre ci w kółko," mówi Dr Rarback.

Nie służą stylu rodzinnym

Aby pomóc dzieciom w kontakcie z ich sygnały głodu więc nauczyć się przestać jeść, gdy są pełne, nie serwujemy posiłków rodzina stylu.

"Zapach i wygląd jedzenia na stole może zachęcić dzieci mieć sekund, nawet jeśli nie jesteś głodny," mówi Dr Rarback. "Zamiast tego, część z żywności na płytkach w kuchni i przynieść go do stołu."

Ponadto, model właściwe porcje siebie i niech dzieci wiedzą, czy chcą więcej, mogą one mieć pewne, czy są jeszcze głodny.

Oglądanie TV i temperament jedzenie

Jeśli chodzi o przyrost masy ciała, oglądanie telewizji ma złą reputację, i nie bez powodu.

"Prosty zwyczaj jak jedzenie przed telewizorem może stać diseaseed odpowiedź," mówi Dr Rarback. Jeśli dzieci przekąskę podczas oglądania bajki, na przykład, w końcu sami bajki pozwoli im głód.

Aby uniknąć tego tuczu zwyczaj, "ograniczenie jedzenia, w tym przekąski, do jadalni lub kuchni tabeli," radzi dr Rarback. "I pamiętaj, aby mieć zdrowe Przekąski dostępne."