Cambler

Diabetycy z zapaleniem stawów mniej aktywnych

Zapalenie stawów może przechowywać wiele diabetyków z coraz ćwiczenia, badanie. Ćwiczenia pomagają kontrolować poziom cukru we krwi. W badaniu US rządu, około połowa chorych na cukrzycę stwierdzono, że miał także zapalenie stawów. Byli mniej prawdopodobny niż inne ćwiczenia diabetyków. Osoby powyżej 65 roku miał najwyższą stopę obu chorób. Badanie zostało wykonane przez amerykańskie Centrum Kontroli i Prewencji Chorób. Associated Press pisze o tym 9 maja.

Jaka jest reakcja lekarza?

Zapalenie stawów i cukrzycy dwa z najbardziej powszechnych chorób przewlekłych. Więc nic dziwnego, że wiele osób ma jedno i drugie. Jednak to duże badanie pokazuje jeszcze większy nakładania niż oczekiwano. Ponad połowa osób z cukrzycą również powiedział, że miał zapalenie stawów.

Związek między nimi może być nie tyle aktywność fizyczna i oddany czas ćwiczenia. Aktywny styl życia i przyrost masy ciała zwiększa ryzyko zarówno choroby zwyrodnieniowej stawów i cukrzycy typu 2. Lub zapalenie stawów może powodować osoba jest mniej aktywny, przyrost masy ciała i być bardziej narażone na rozwój Typ 2 cukrzycy.

Choroba zwyrodnieniowa niszczeniem chrząstki powierzchni na końcach kości wewnątrz złącza. Struktury wspierające, takie jak więzadeł i mięśni, słabsze. Jak zepsuje chrząstki, kości ocierają się o siebie. Powoduje bólu i sztywności. Niektóre z bólu również pochodzi z osłabionych mięśni i więzadeł, które otaczają dotkniętych stawów.

Kolana i biodra się najwięcej zużycia w czasie. Są stawów najczęściej dotknięte chorobą zwyrodnieniową stawów. Wykonywanie tej pory nie udowodniono, że w rzeczywistości zapobiega zapaleniu kości i stawów. Jednak ćwiczenia nie powoduje to, i jest aktywny fizycznie nie było jeszcze gorzej.

Jakie zmiany mogę zrobić teraz?

Nawet jeśli masz zaawansowany artretyzm, ważne jest, aby znaleźć sposoby, aby ruszać. Zatrzymać tak aktywne, jak to możliwe.

Jogging, a nawet chodzenie może nie być rozwiązaniem z powodu bólu lub niepełnosprawności. Spróbuj jazdy na rowerze stacjonarnym z niskim napięciem. Zwiększaj tętno ćwiczenia ramion. Jeśli to możliwe, dostać się do basenu. Aerobik w wodzie może dać energiczne ćwiczenia przy minimalnym stresie na stawy.

Aby pomóc złagodzić ból przed treningiem, weź paracetamol (np. Tylenol) lub niesteroidowy lek przeciwzapalny około 60 minut przed treningiem. Niech ból będzie twoim przewodnikiem. Jeśli wspólny zaczyna boleć, z powrotem na intensywności rutynowych.

Dobrze zaprojektowany program ćwiczeń, które można trzymać się mogą wzmocnić mięśnie wokół stawu i zwiększyć elastyczność. Zmiany te będzie można łatwiej wykonywać codzienne zadania.

Czego mogę się spodziewać patrząc w przyszłość?

Można oczekiwać, że naukowcy, aby udowodnić, że niektóre rodzaje ćwiczeń może zapobiec zapaleniu kości i stawów. Trauma i przed uraz stawu Wiadomo zwiększać ryzyko choroby zwyrodnieniowej stawów. Więc korzysta z mniej nagłe uderzenia i skręcenie stawów mogą być bezpieczniejsze.

Tymczasem, utrzymać zdrową wagę. Jest to zdecydowanie najlepszy sposób, aby zapobiec zapaleniu stawów i cukrzyca typu 2.