Cambler

Ćwiczenie zarządzać cukru we krwi

Bycie aktywnym fizycznie każdego dnia może pomóc zarządzać cukru we krwi. To dlatego, że aktywny tryb życia może poprawić zdolność organizmu do wykorzystania insuliny. Dzienna aktywność może także pomóc opóźnienie lub zapobieganie powikłaniom cukrzycy. I jest to świetny sposób, aby złagodzić stres. Jeśli nie są zazwyczaj aktywne, należy skonsultować się z lekarzem przed rozpoczęciem pracy.

Ile aktywny jest potrzebne?

Jeśli codzienna aktywność jest dla ciebie nowa, zacząć powolne i stałe. Rozpoczyna się 10 minut aktywności dziennie. Następnie pracować do co najmniej 30 minut dziennie. To zrobić, dodając kilka minut w każdym tygodniu. Nie muszą być wykonywane jednocześnie. Każdy aktywny okres w ciągu dnia dodaje się.

Wystarczy przejść!

Nie musisz dołączyć do siłowni lub własne drogiego sprzętu sportowego. Po prostu wyjść i chodzić. Walking to ćwiczenia aerobowe, które sprawia, że ​​serce i płuca pracują ciężko. Pomaga swoje serce i naczynia krwionośne. Chodzenie wymaga tylko solidne parę adidasów i własnych nogach. Więcej chodzić, łatwiej robi.

  • Zaplanować czas na co dzień, aby przenieść swoje nogi.

  • Uczynić go częścią codziennej rutyny.

  • Spacer z przyjacielem lub grupy do utrzymania go ciekawe i zabawne.

  • Spróbuj biorąc kilka krótkich spacerów w ciągu dnia, aby spełnić Twoje codzienne cel działalności.

Krokomierz Sprawia każdym kroku Liczyć

Krokomierz to niewielkie urządzenie, które śledzi ile kroków podjąć. Można przypiąć go do paska (lub pasek na ramię lub nogę), a go o swojej codziennej rutyny. Na koniec dnia, krokomierz pokazuje całkowitą liczbę czynności podjętych. Użyj krokomierz ustawić codzienne cele dla siebie. Na przykład, jeśli spacer 4000 kroków dziennie, spróbuj dodać 200 więcej kroków dziennie. Dążyć do celu, jakim jest 7500. Z każdym krokiem, robisz trochę więcej, aby pomóc insuliny używać ciała.

Dodawanie ćwiczenia odporność

Ćwiczenia odporność (nazywana również trening siłowy), sprawia, że ​​mięśnie silniejsze. Pomaga również mięśnie wykorzystywać insuliny lepiej. Zapytaj swojego lekarza, czy ten rodzaj ćwiczeń jest właśnie dla Ciebie. Jeśli tak jest, Twój lekarz może pomóc w pracy to się do swojego planu działania.

Zachowania bezpieczeństwa

Bycie aktywnym może spowodować spadek poziomu cukru we krwi szybciej niż zwykle. Jest to szczególnie ważne, jeśli wziąć leki zarządzać cukru we krwi. Ale są rzeczy, które możesz zrobić, aby zmniejszyć ryzyko przypadkowych upadków. Zachować te wskazówki pod uwagę:

  • Zawsze należy mieć identyfikację podczas ćwiczeń na zewnątrz domu. Nosić telefonu komórkowego, aby korzystać w nagłych przypadkach.

  • Jeśli możesz, m.in. przyjaciół i rodziny w swoich działaniach.

  • Nosić bransoletkę ID lekarza, który mówi, masz cukrzycę.

  • Użyj odpowiedniego sprzętu ochronnego dla działalności zrobić (np. kasku rowerowego podczas jazdy na rowerze na zewnątrz). Nosić zamknięte palcami buty, które dobrze pasują nogi.

  • Pić dużo wody przed, jak i podczas aktywności.

  • Zachowaj szybko działającą cukru (np. tabletek glukozy) na strony w przypadku niskiego poziomu cukru we krwi.

  • Ubierz się odpowiednio do pogody. Nosić kapelusz, jeśli jest słonecznie, czy czekać aż do wieczora, jeśli jest zbyt gorąco.

  • Uniknąć aktywne przez dłuższy czas w bardzo gorącym lub bardzo zimno.

  • Przejdź aktywności, jeśli jesteś chory.

Zauważ, jak aktywność wpływa na poziom cukru we krwi

Aktywność fizyczna jest ważna, gdy masz cukrzycę. Ale trzeba mieć oko na swój poziom cukru we krwi. Często sprawdzić, czy są aktywne dłużej niż zwykle, lub jeśli działalność była nieplanowana. Należy przyzwyczaić się, by sprawdzić poziom cukru we krwi, zanim będzie aktywne. I sprawdź ponownie kilka godzin później. Użyj dziennik spisać jak aktywność wpływa na liczby. Jeśli wziąć insulinę, może być w stanie dostosować dawkę przed planowanej działalności. To może pomóc w zapobieganiu upadki. Mów do swojego lekarza, aby dowiedzieć się więcej.