Cambler

Przepisy na cukrzycę: co na deser?

Jest to błędne przekonanie: Mam cukrzycę, nie mogę jeść desery i słodycze. W przeszłości, to co zaleca eksperci ds. zdrowia. Teraz większość pracowników służby zdrowia powie, że można zawierać niewielkie ilości słodyczy w kompletny, dobrze wyważony plan jedzenia. Istnieją jednak pewne zasady, które trzeba przestrzegać.

Zamień węglowodany

Słodycze, desery i zazwyczaj mają wielu węglowodanów pakowane w bardzo małych porcjach. Węglowodan jest jednym z głównych źródeł energii, ale nie wszystkie węglowodany są takie same. Słodki i desery są cukry proste, takie jak fruktoza owoców i laktozy w produktach mlecznych. Złożone węglowodany są pełnoziarniste pieczywo, soczewica, fasola i ziemniaki. Zamiast słodkich i deserów, można jeść dużo większe ilości skrobi pełnoziarnistego i uzyskać taką samą ilość węglowodanów.

Całkowita ilość węglowodanów jesz w ciągu dnia wpływa na poziom glukozy we krwi ponad rodzaju węglowodanów. Możesz użyć zawartości węglowodanów, aby zrównoważyć łączną kwotę dzienną. To jest zamiana lub wymiana węglowodan.

Podstawowym założeniem jest, aby utrzymać całkowite dzienne spożycie węglowodanów i stałej skrobie swapowych dla słodyczy. Na przykład, możesz mieć ciasteczko na deser, jeśli dasz się kawałek chleba z posiłku. Można zrównoważyć węglowodanów, jeśli plan i śledzić to, co jadłem przez cały dzień. Zawsze należy sprawdzić oznakowanie odżywczą dla zawartości węglowodanów na pakowanej żywności i uzyskać wiarygodny przewodnik dla domu gotowane żywności lub żywności w restauracji.

Porcje kontrola

Część lub służące zachowaniu małych rozmiarów jest kolejnym kluczem do dodawania deserów lub słodyczy na planie posiłków. Dla żywności pakowanej, sprawdź oznaczania wartości odżywczej Porcja i zmierzyć lub zważyć go. W ten sposób będziesz wiedział dokładnie, ile węglowodanów jesz. Dla domowych lub restauracyjnych deserów, spróbuj tych porad:

  • Wybierz desery, które są poszczególne części, takie jak ciastka, a nie ciasta lub tortu. Łatwiej jest ograniczyć się do jednego pliku cookie, niż to, dowiedzieć się odpowiednią porcję ciasta lub tortu.

  • Sprawdź, mini desery w małych porcjach, które mogą być przechowywane lub zamrożone. Mini babeczki lub Mini tarty są przykłady.

  • Wybierz desery z dużą ilością bogatym smaku, więc będziesz zadowolony z mniejszej części

  • Zamówić części dziecka deseru

  • Dzielić z kimś deser

Dużo aktywności fizycznej

Twój poziom aktywności może mieć wpływ, co, kiedy i ile można jeść. Aktywność i ćwiczenia fizyczne w celu zrównoważenia pracy i kontrolować poziom cukru we krwi. Mają dzienny plan działania w taki sam sposób, trzeba codziennie wyżywienie. Warto dodać dodatkowy czas aktywności dla tych specjalnych okazjach, gdy wiesz, że możesz sobie na słodycze.

Pracuj z cukrzycą profesjonalistą

Istnieje wiele rzeczy do rozważenia, kiedy myślisz o dodanie słodyczy lub deserów do planowania posiłków. Jeśli czujesz się przytłoczony, porozmawiać z służby zdrowia, którzy mogą pomóc. Zarejestrowanych dietetyków (RD) oraz certyfikowane cukrzyca pedagogów (CRP) są wielkie środki na planowanie posiłków. Mogą one pomóc w zrozumieniu zawartości węglowodanów i nauczyć się o odpowiednie wielkości porcji. Wtedy będziesz gotów poddać się!