Cambler

Statystyki cukrzyca

Więcej osób choruje na cukrzycę, zdrowia urzędników powiedzieć. Amerykańskie Centra Kontroli Chorób za (CDC) szacuje całkowity wyniósł 24 mln USD w 2007 roku. To 8% populacji. To aż o 3 mln w 2005 roku. CDC powiedział, że to dobra wiadomość także. Ludzie są bardziej prawdopodobne, aby rozpoznano. Około 25% osób z cukrzycą nie wie, że ma go. Dla porównania, 30% w roku 2005. Około 57 mln osób ma stan przedcukrzycowy. Ludzie z tą chorobą są bardziej narażone na rozwój cukrzycy. Associated Press pisze o raporcie 25 czerwca.

Jaka jest reakcja lekarza?

W tym tygodniu amerykańskie Centrum Kontroli i Prewencji Chorób (CDC) aktualizowane statystyki dotyczące cukrzycy. Od 2007 r., 8% osób choruje na cukrzycę.

Jeśli nie jesteś jeszcze w szoku, pamiętam, że cukrzyca zazwyczaj nie zaczyna do połowy wieku dorosłym. Oznacza to, że nowa statystyka jest osłabiony, ponieważ obejmuje ludzi w każdym wieku.

Stawka cukrzycy wśród dojrzałych dorosłych jest jeszcze bardziej niepokojące. Prawie 25% osób w wieku 60 lub starszych cukrzycę w 2007 roku. To ogromna liczba, i to nie jest konieczne.

Cukrzyca występuje rodzinnie, ale większość ludzi zgadza się, że widzimy tak wiele z nich teraz z powodu złych nawyków. Należą do nich słabą kontrolę masy ciała, złą dietę i nie ćwiczyli.

I dbać o pacjentów jako podstawowej opieki lekarza, i specjalizuje się w opiece profilaktycznej. Ta tendencja do otyłości i cukrzycy sprawia, że czuję się jak nieudacznik. Musimy się w stanie zapobiec cukrzycy. Co najmniej, powinniśmy być w stanie utrzymać w ryzach liczby nowych przypadków.

Gdzie idziemy nie tak?

CDC prowadzi stan-by-stan badań trendów w prewencji statystyk zdrowia. Jest to tak zwany system nadzoru Behavioral Risk Factor. Oto niektóre wyniki badań, które porównują z lat 1990 do 2002, ostatnim roku analizowanego danych:

  • Jesteśmy picia i palenia więcej, wykonując mniej i nabiera większej wagi.

  • Robimy coraz lepiej testy testy PAP, dwukropek, testy krwi, strzały i mammografii.

ludzie stawiają ich wiarę w technologii medycznej. To jest wspaniałe wotum zaufania w naszym systemie opieki zdrowotnej i jest mile widziane. Jesteśmy gotowi pogodzić się z coraz większej liczby testów i procedur kontroli. ludzie wydają się być coraz to zrobić pomimo okazjonalnego narzekania.

Ale opierając się na technologii, aby zastąpić zdrowego zachowania. Szczerze mówiąc, nic nie zastąpi zdrowego zachowania.

Jestem zaskoczony przez liczbę pacjentów, którzy wchodzą do mojego biura i przeprosić: "Jestem spóźniona na moje to-i-że", albo "Nie byłem u lekarza w roku." Ja zostaję myślenia, ale co z wielkim rzeczy? Kiedy był ostatni raz wykonywana? A ponadto, dlaczego mnie przepraszać?

Jakie zmiany mogę zrobić teraz?

Mam nadzieję, że każdy z nas myśli tak samo: "Nie chcę być statystyka" Oczywiście, nikt z nas nie chce być jedną z europejskich niepotrzebnych przypadków cukrzycy! Oto niektóre z najlepszych sposobów na straży zdrowia:

  • Ćwicz regularnie. Zarówno aerobik i ćwiczenia wzmacniające mogą pomóc obniżyć ryzyko cukrzycy. Wypróbuj przez 30 minut ćwiczeń aerobowych, takich jak szybki marsz, 5 do 7 dni w tygodniu.

  • Unikaj napojów gazowanych. W Europie potroiła konsumpcję sody w ciągu ostatnich 25 lat. W 2004 roku, po raz pierwszy, piliśmy więcej kalorii niż w napojach w mleku. Ten news jest ciecz katastrofa dla naszego zdrowia. Napoje bezalkoholowe są zarówno "kalorii i węglowodanów," tak, że przyczyniają się do otyłości. Ich słodziki są łatwo przyswajalne. To stawia duży skok insuliny do krwioobiegu. Gdy te kolce przychodzą i odchodzą wielokrotnie, zmiany nadwozia. Staje się to bardziej odporne na działanie insuliny. Z tego powodu, napoje są główną przyczyną cukrzycy. Health Study pielęgniarek spojrzał na nawyki zdrowia więcej niż 50.000 kobiet w USA od 8 lat. Ci, którzy pili średnio jeden lub więcej słodkich napojów dziennie były niemal dwukrotnie bardziej narażone na rozwój cukrzycy jako kobiety bez tego zwyczaju. Były one również około 10 funtów więcej otyłych. Nawet jeśli brzmi to nie-europejski, należy przestać pić napoje gazowane.

  • Podczas posiłków, utrzymać wielkość porcji rozsądne. Niezależnie nasza wielkość, nie potrzebują "Supersized" posiłek, aby być dobrze odżywiona. W latach 1977 i 1996 roku, znacznie zwiększyliśmy średnią wielkość porcji dla każdego żywności z wyjątkiem pizzy. Podawać posiłki na małej tabliczce. Unikaj wracając do sekundy.

  • Jeść prawo węglowodanów. Zrównoważoną dietę, zgodnie z zaleceniami Amerykańskiego Departamentu Rolnictwa Food Pyramid. Podkreślić pełnoziarniste węglowodany. Obejmują one cały pszenica, owies, brązowy ryż, jęczmień i inne zboża. Ograniczenie cukru rafinowanego w diecie. Również ograniczyć białe pieczywo, biały ryż i makaron nie wykonane z pełnego ziarna. To jest w porządku, aby wymieszać kilka rafinowanych węglowodanów z całymi swoimi żywności zboża, ale zrobić krok w dobrym kierunku.

  • Jeśli masz nadwagę, cel, aby schudnąć. Nawet niewielkie zmniejszenie masy ciała o 10 lub 15 funtów, może pomóc. U osoby 200 funtów, można znacznie zmniejszyć ryzyko wystąpienia cukrzycy.

Czego mogę się spodziewać patrząc w przyszłość?

Nie ma "drażetkarski" problemy zdrowotne i fitness stoimy w Europie. Kurs cukrzycy i otyłości nie wykazały żadnych objawów spada. Zamiast tego, widzimy więcej cukrzycę i otyłość ogólnie, nie tylko u osób dorosłych, ale również dzieci i nastolatków. Dobre zdrowie w Europie powinno być nasze prawo, ale jest przede wszystkim nasza własna odpowiedzialność.