Cambler

Podręcznik do kobiecy choroby serca bicie

Sondaże pokazują, mniej niż jedna na 10 kobiet postrzega chorobę serca jako swojego największego zagrożenia zdrowotnego. Ale to naród zabójcą numer jeden, a kobiety są jego głównym celem. Ponad jedna trzecia kobiet, które umierają w USA każdy umiera na choroby serca roku.

Pięć razy więcej kobiet umiera na zawał serca niż z rakiem piersi. Więcej kobiet niż mężczyzn umiera co roku na choroby serca.

Ryzyko zawału serca i udaru mózgu wzrasta z wiekiem, szczególnie po menopauzie. Ale miażdżyca, choroby, w których tablica - grube, twarde złogi cholesterolu - formularze w ścianach tętnic, aby ograniczyć lub zablokować przepływ krwi i powodować ból w klatce piersiowej, a nawet zawał serca, zaczyna się w waszych nastolatków i 20s. Dlatego ważne jest, aby zacząć chronić się przed chorobami serca wcześnie.

Sprawdź swoje ryzyko

Po pierwsze, powinno się cholesterolu we krwi i ciśnienie krwi sprawdzane. Wyższe albo z nich jest, tym większe ryzyko chorób serca lub atak serca. Profil lipoprotein, badanie krwi wykonane po 9 - do 12-godzinnego szybkiego, zmierzy tłuszczów we krwi, aby wskazać poziom całkowitego cholesterolu, cholesterolu LDL ("złego") cholesterolu HDL ("dobrego") cholesterolu i trójglicerydów inna forma tłuszczu we krwi.

Ogólnie rzecz biorąc, jesteś w grupie niskiego ryzyka, jeżeli łączna cholesterolu jest mniejsza niż 200 mg / dl, LDL poniżej 100 mg / dl, HDL powyżej 40 mg / dl (ale korzystnie większa niż 60) i trójglicerydów, mniej niż 150 mg / dl.

Normalne ciśnienie krwi wynosi 119/79 lub niższe. Wstępnie nadciśnienia, co oznacza, że ​​jest prawdopodobne, że wysokie ciśnienie krwi opracowania w przyszłości, wynosi od 120 do 139 dla górnego ilości do 80 do 89, w mniejszej liczbie. Wysokie ciśnienie krwi lub nadciśnienie, to 140/90 mm ​​lub więcej.

Ale twój profil lipoprotein mówi tylko część historii. Lekarz będzie wykorzystywać swój profil w połączeniu z innymi danymi, jak np. historii medycznej i historii rodziny chorób serca, ocenić ryzyko i określić, czy zalecić leki obniżające poziom cholesterolu. Lekarz może zalecić, aby dokonać zmiany diety i stylu życia, przed przepisaniem leków.

Dla większości kobiet, choroby serca można zapobiec poprzez zmiany stylu życia, które mogą zmniejszyć ryzyko.

Następujące zmiany w stylu życia mogą pomóc kobietom obniżyć ryzyko wystąpienia chorób serca.

Schudnąć

Nadwaga zwiększa ciśnienie krwi i poziom cholesterolu i triglicerydów. Zwiększa także ryzyko dla typu 2 cukrzycy, choroby, w których organizm nie może wykorzystać insuliny do transportu glukozy do komórek, gdzie może być wykorzystywane do energii. Typ 2 cukrzycy sam zwiększa ryzyko zatkania tętnic i zawału serca.

Wskaźnik masy ciała (BMI) 25 do 29,9 uważa się za nadwagę. BMI 30 lub wyższej uważa się za otyłych. Aby obliczyć BMI, pomnożyć swoją wagę w kg przez 703. Wynik podzielić przez wzrost w cm, a następnie podzielić ten wynik przez wzrost w calach ponownie.

Nie martw się, jeśli chcesz stracić na wadze. Nawet tracąc 5 do 10 funtów może zrobić różnicę.

Można wyeliminować 500 kalorii dziennie, które dodają do jednego kilograma nadwagi tydzień, przez spalenie 200 kalorii poprzez ćwiczenia i cięcia 300 kalorii z diety.

Rzucić palenie

Palacze mają więcej niż dwa razy ryzyko wystąpienia zawału serca, niż uwagi niepalących. Chemikalia zawarte w dymie papierosowym mogą kurczyć tętnic wieńcowych, co trudne do krwi krążyć.

Palenia mogą również powodować okładziny naczyń krwionośnych się lepka, dzięki czemu zakrzepy częściej, co może powodować udar.

Bądź aktywny

Co najmniej 30 minut umiarkowanej aktywności fizycznej przez większość dni w tygodniu, nie więcej niż pomóc spalić kalorie.

To może zmniejszyć ryzyko chorób serca, podnosząc swoje HDLs a także może zmniejszyć LDL.

Zmień swoje tłuszcze

Przełączyć tłuszczu w diecie od masła i innych tłuszczów nasyconych do płynnej margaryny, margaryny, wanna oliwy z oliwek i olej rzepakowy. Ale ich używać oszczędnie, ponieważ wszystkie tłuszcze są kaloryczne.

Każdy rodzaj tłuszczu zawiera około 100 kalorii na łyżkę, i za dużo tłuszczu w diecie jakichkolwiek może przyczynić się do zwiększenia masy ciała.

Ponadto, ograniczenie pełnotłuste produkty mleczne, tłustych mięs, olej palmowy, i częściowo uwodornione oleje roślinne. Sprawdzić etykietę z wygody i innych przetworów spożywczych, które wydają się być wysokiej zawartości tłuszczu.

Jedz owoce i warzywa

Jedz dużo produktów - umiarkowanie aktywna kobieta powinna jeść co najmniej 3 szklanki warzyw i 2 szklanki owoców dziennie. Badania połączyć dietę bogata w owoce i warzywa, z niższym ciśnieniem krwi i zmniejszonym ryzykiem chorób serca.

Włókno się

Płatki owsiane, pełnoziarnisty chleb i inne produkty pełnoziarniste są doskonałym źródłem rozpuszczalnego błonnika, który pomaga obniżyć poziom cholesterolu LDL. Amerykański Departament Rolnictwa wytycznych diety dla osób zalecają dorośli mają 6 do 9 uncji ziaren dziennie. Połowa tej kwoty powinna być pełnoziarniste.

Pić alkohol z umiarem

Kobiety powinny ograniczyć alkohol, nie więcej niż jednego drinka dziennie, równowartość 12 uncji piwa, 4 do 5 uncji wina lub 1-1/2 uncji spirytusu 80-dowód.