Cambler

Plany na obniżenie wysokiego ciśnienia krwi

Jeśli masz wysokie ciśnienie krwi, lekarz może zalecić, aby dokonać zmian w stylu życia. Zmiana nie jest łatwe. Jeśli chcesz mieć najlepsze szanse na sukces, nie próbuj zmienić wszystko na raz. Jest bardziej prawdopodobne, aby trzymać się nowych nawyków, jeśli uczynić je pojedynczo.

Oto rzeczy, które możesz zrobić, aby obniżyć ciśnienie krwi. Można ich używać do zdecydować, od czego zacząć. Zdecyduj, jak łatwo lub trudno byłoby, aby zrobić sobie z rzeczy, na tej liście.

Jedz mniej soli

Jak trudno byłoby, aby sezon jedzenie z ziół i przypraw, a nie z soli?

  • Łatwy

  • Nie jest zbyt trudne

  • Trudny

  • Już nie

Jak trudno byłoby, aby gotować z świeżej żywności bez użycia soli?

  • Łatwy

  • Nie jest zbyt trudne

  • Trudny

  • Już nie

Jak trudno byłoby, aby sprawdzić etykiety żywności i kupić żywności, które są niskie w soli lub bez soli?

  • Łatwy

  • Nie jest zbyt trudne

  • Trudny

  • Już nie

Ćwiczenie

Jak trudno byłoby, aby to zrobić co najmniej 30 minut umiarkowanej aktywności (takie jak szybki marsz, jazda na rowerze lub pływanie) trzy do czterech dni w tygodniu?

  • Łatwy

  • Nie jest zbyt trudne

  • Trudny

  • Już nie

Uwaga: Nie trzeba wykonywać przez 30 minut na raz. Na przykład, można korzystać z chodzenie przez 10 minut rano i rowerowej przez 20 minut w godzinach wieczornych. Nie musisz uruchomić maratonach, ale im więcej ćwiczysz, tym lepiej.

Schudnąć (jeśli masz nadwagę)

Jak trudno byłoby, aby jeść mniejsze porcje?

  • Łatwy

  • Nie jest zbyt trudne

  • Trudny

  • Już nie

Jak trudno byłoby, aby być bardziej aktywny fizycznie?

  • Łatwy

  • Nie jest zbyt trudne

  • Trudny

  • Już nie

Jak trudne byłoby do wyboru żywności, które są bardziej niskotłuszczowe i niskokaloryczne?

  • Łatwy

  • Nie jest zbyt trudne

  • Trudny

  • Już nie

Ogranicz alkohol

Jak trudno byłoby, aby mieć dwa drinki lub mniej dni, jeśli jesteś człowiekiem?

  • Łatwy

  • Nie jest zbyt trudne

  • Trudny

  • Już nie

Jak trudno byłoby, aby mieć jednego drinka lub mniej dziennie, jeśli jesteś kobietą?

  • Łatwy

  • Nie jest zbyt trudne

  • Trudny

  • Już nie

Jak trudno byłoby, aby pić napoje bezalkoholowe, takie jak piwo imbirowe lub wodą gazowaną?

  • Łatwy

  • Nie jest zbyt trudne

  • Trudny

  • Już nie

Teraz, po odpowiedzi na pytania, patrzeć na odpowiedzi. Dowiedz się, jakie kategorie zaznaczeniu łatwe lub zbyt trudne. Prawdopodobnie będzie mieć najwięcej do przygotowywania sukces zmian w tych dziedzinach pierwszy. Gdy poczujesz się komfortowo z jedną zmianą, spróbuj dodać kolejny.

Zmiana jest trudna, zwłaszcza po życiu robienia rzeczy na swój sposób. Ale każda z tych zmian pozwoli Ci poczuć się lepiej. Na przykład poprawa diety może dać ci więcej energii. Utraty wagi będzie ubranie pasuje lepiej. Jeśli to nie wystarczy, obniżenie ciśnienia krwi może pomóc żyć dłużej, dzięki czemu można zobaczyć swoje wnuki dorastają.