Cambler

Wskazówki niskotłuszczowe gotowanie

Jeść mniej tłuszczu, może być konieczne, aby nauczyć się nowych sposobów gotowania. Ale to nie oznacza, że ​​musisz jeść mdłe, nudne jedzenie. I to nie znaczy, gotowanie, należy wziąć więcej czasu. Oto kilka porad, do gotowania i przyprawiania pokarmów o mniejszej zawartości tłuszczu.

Próbować nowych metod gotowania

  • Burda, pieczone, piec, pary lub mikrofalówka ryby, kurczak, indyk, i mięso.

  • Usuń skórę z kurczaka i indyka i wykończenia dodatkowego tłuszczu z mięsa przed gotowaniem.

  • Posypać ziołami na mięso, kurczaka i ryb, oraz zup.

  • Gotować w bulionie, a nie tłuszczu.

  • Użyj Nonstick spraye do gotowania lub garnki Nonstick.

  • Parowe lub mikrofalowe warzywa bez dodawania tłuszczu. Podawać z ziołami, sokiem z cytryny, ocet, czy proszku o smaku masła bez tłuszczu.

  • Do smaku fasoli i ryżu, dodać posiekaną cebulę, czosnek i paprykę.

  • Chill zupy i gulasze. Przed podgrzewania i serwowania, odtłuszczone od tłuszczu.

  • Po dodaniu tłuszczu, należy rzepak lub oliwę z oliwek zamiast masła lub smalcu.

Rozjaśnić swoje przepisy

  • Zup i sosów: Wymień mleko lub śmietanę z mleka o niskiej zawartości tłuszczu, odparowuje bez tłuszczu mleka lub beztłuszczowe mleko w proszku.

  • W puddingów i innych deserów: Wymień mleko lub śmietanę z mleka o niskiej zawartości tłuszczu lub mleka skondensowanego beztłuszczowej.

  • Aby spadki i dodatków: Wykorzystanie niskotłuszczowe lub beztłuszczowe twarożek lub śmietana.

  • Aby sosy sałatkowe: jogurt Korzystanie beztłuszczowe lub niskotłuszczowe maślanki.

  • Zamiast 1 całego jajka w recepturach: Zastosowanie 2 białka jaj i 1/4 szklanki substytutu jajka.

  • W miejsce regularnych sera: Użyj tłuszczu lub ser o obniżonej zawartości tłuszczu.