Cambler

Zmniejszyć ryzyko wystąpienia bólu krzyża

Podnoszenia ciężkich przedmiotów nie jest jedyną rzeczą, która może powodować bóle pleców. Wiele innych czynników może mieć wpływ na siebie.

Zmniejszenia masy ciała

Osób z nadwagą mają większe szanse na ból pleców. Jest to przede wszystkim ważne dla osób z dodatkowego ciężaru wokół talii, który ciągnie miednicę do przodu, co powoduje naprężenia w dolnej części pleców. Utrzymywanie zdrowej wagi poprzez dietę i ćwiczenia nie zmniejsza nie tylko istniejący ból pleców. Może także pomóc w zapobieganiu niektórym rodzajom pleców w przyszłości.

Zwiększenia aktywności

Jeśli nie ćwiczysz, jesteś mniej elastyczne i masz słabsze mięśnie. To może spowodować lub nasilić ból pleców. Jeśli wziąć udział w regularnych ćwiczeń fizycznych, można pomóc leczyć istniejące problemy z kręgosłupem i uniknąć przyszłych. Dobry program obejmuje rozciąganie, wzmocnienie i niewielki wpływ aerobik diseaseing.

Złagodzić stres

Większość osób, które są zestresowane mają tendencję do snu źle, mają złą dietę i uzyskać trochę ćwiczeń. Jeśli związane ze stresem sztywność mięśni zostanie dodana do mieszanki, może spowodować problemy z kręgosłupem. Aby zmniejszyć stres, warto jest wykonać ćwiczenia relaksacyjne i oddechowe. Upewnij się także czas na ćwiczenia. Nawet pary z 10 - lub 15 minut spacerów dziennie może zrobić różnicę.

Rzucić palenie

Palacze są prawie trzy razy bardziej narażone na bóle kręgosłupa, niż osoby niepalące. Przy użyciu sprawdzonych rzucenia palenia zabiegi, takie jak FDA zatwierdzonych leków i osoby, grupy lub doradztwa telefonu, można podwoić swoje szanse na rzucenie powodzeniem. Porozmawiaj z lekarzem na temat najlepszego sposobu, aby rzucić palenie.