Cambler

Palenie boli kręgosłup

Liczne badania wskazują na związek pomiędzy paleniem papierosów a ból pleców. Palenie uszkadza tętnice, i to pomyślałem, że uszkodzone arterie w dyskach i stawach w plecach może prowadzić do bólu i kontuzji. Palenie zwiększa ryzyko na osteoporozę, choroby rozrzedzenie kości, które mogą prowadzić do bólu pleców. Palenie zwiększa ryzyko złamania szyjki kości udowej, jak się starzeć. Złamania mogą trwać dłużej leczyć z powodu nikotyny szkodliwego wpływu na komórki tworzące kości.

Rzucenie palenia wymaga wysiłku, ale może okazać się łatwiejsze, jeśli zadać sobie następujące pytania:

  • Czy mam zakończyć dzień? Ważny krok w rzucenia palenia jest wybór dni, że będzie rzucić palenie. Zaznaczyć ten dzień w kalendarzu i zobowiązać się do rzucenia tego dnia.

  • Nie przygotowałem moje środowisko? Wyrzuć wszystkie papierosy, popielniczki i zapalniczki w domu. Zapytaj ludzi, aby nie palić w domu. Należy unikać miejsc, w których gromadzą się inni palacze, jak poza biurem.

  • Jak sobie radzić z wyzwalaczy dla niepalących? Zidentyfikować rzeczy, które powodują można palić. Następnie wymyślić listę rzeczy, które możesz zrobić, aby poradzić sobie ze swoimi wyzwalaczy dla niepalących. Zapytaj znajomych, którzy rzucili palenie o radę.

  • Jak sobie radzić wycofanie? Może warto rozważyć terapię zastępczą nikotynę. Nikotyny leki zawierają mniejsze ilości bezpiecznych, nikotyny i żaden z innych szkodliwych substancji chemicznych znajdujących się w papierosach. Porozmawiaj z lekarzem o tym, co lek może być właśnie dla Ciebie.

  • Mam plan wygasa? To jest wspólne dla wielu ludzi do nawrotu, szczególnie w ciągu pierwszych trzech miesięcy od rzucenia palenia. Przed zakończeniem, zrobić plan do obsługi uchybień, w tym poszukiwania wsparcia od przyjaciół, rodziny i opieki zdrowotnej.

Bez względu na to, jak długo byłeś palenia, można rzucić na dobre.