Cambler

Dla lepszej postawy, wzmocnić mięśnie tułowia

Bez względu na aktywność - nawet stojąc lub siedząc z dobrej postawy - używasz mięśnie tułowia. A jednak, jak ważne są te mięśnie, większość z nas nie jest pewien, co oznacza termin.

"Wielu ludzi, gdy słyszą słowo" rdzeń ", że tylko w odniesieniu do żołądka, mięśni brzucha," mówi kwietnia Swales, fizyczne trener w Cooper Fitness Center w Dallas. "Ale kiedy mówisz rdzenia, nie możesz po prostu izolować jedną część całego systemu."

Twoje mięśnie są kluczowe w bagażniku i miednicy. Robi ćwiczenia na wzmocnienie tej dziedzinie co najmniej trzy razy w tygodniu może pomóc chronić przed urazami i poprawić równowagę.

Przysiadów sam nie będzie działać przez 29 mięśnie brzucha, pleców, bioder i miednicy, które stabilizują kręgosłup, a składają się na "rdzeń". Dlatego coraz więcej Kluby fitness oferują podstawowe zajęcia fitness, które wykorzystują sprzęt oznaczało wzmocnienie tych mięśni często ignorowane. Rada Europejska ankieta na ćwiczenia znaleźć liczbę klubów, które oferują podstawowe klasy-diseaseing ponad dwukrotnie w ciągu roku, aby osiągnąć 64 procent.

Mięśnie rdzenia

Mięśni większość ludzi identyfikuje się z rdzenia jest abdominus rectus w przedniej części żołądka. Osoby o wybitnych mięśni rectus abdominus mówi się, że "abs sześciopak". Inne główne mięśnie w okolicy żołądka obejmują poprzecznych brzucha, zwany także "pas wagi natury" i skośne.

Badania wykazały, że milisekund przed wygiąć ramię, mięśnie aktu podstawowego celu ustabilizowania ciała, według Corey Stroderd, w południowej Kalifornii fizjoterapeuta. "Wszystko zaczyna się od ruchu rdzenia," mówi. "To nie ma znaczenia, jak silne ręce i nogi są, jeśli nie masz silnego rdzenia."

Gdy mięśnie są słabe lub rdzeń z równowagi, inne mięśnie spróbować podnieść luzu. Które mogą prowadzić do niestabilności, złą postawę i szkody, głównie w dolnej części pleców.

Ćwiczenia w podstawowej klasie siłowni znają, ale z niespodzianką. Zajęcia dodać specjalny sprzęt, który ułatwia pracę wszystkich grup mięśni rdzenia. Narzędzia te mają na celu zdobyć mięśnie podstawowych wykraczających tworząc niestabilne środowisko. Na przykład, robi siedzieć-up na stabilność siły mięśni piłka wielu podstawowych, aby małe skurcze do siebie poziom. Zwolennicy mówią te ciągłe korekty we wszystkich kierunkach pracy rdzenia ponad ruchów liniową, takich jak sit-up na podłodze.

"W życiu codziennym, nie poruszają się w linii prostej,'' Pan Stroderd mówi." Nieustannie skręcanie i zginanie. "

Oglądać gadżety

Nie wszystkie urządzenia, które twierdzi, że pomaga mięśnie podstawowe prace, choć. Uważaj na gadżety, które twierdzą, aby trening brzucha proste lub obiecują płaski brzuch w 30 dni Pani Swales mówi. "Najważniejsze jest to, jeśli nie można dostać się na podłodze i robić ćwiczenia prawidłowo, to urządzenia te nie będą ci pomóc."

W rzeczywistości, podstawowe szkolenia najprawdopodobniej nie daje washboard żołądek. Dobrze zdefiniowane mięśnie brzucha wyświetlić "małą ilość tkanki tłuszczowej" i niekoniecznie siły, panie Stroderd mówi.

Ale podstawowe szkolenia może zrobić o wiele więcej, niż daje wielkie abs. Mocniejszy rdzeń może przejść prawie żadnej aktywności fizycznej - nawet tych w rutynę jako mopem podłogi lub podnoszenia dziecka.

"Ludzie przychodzą, którzy cierpią na bóle pleców lub nie mogą wykonywać normalne funkcje, a ich jakość życia jest zmniejszona, "Pani Swales mówi. "Naprawdę doceniam to, co rdzeń ćwiczenia mogą zrobić dla nich, ponieważ uważają, że ich ciało się silniejszy i przejść drogę to ma się poruszać."