Cambler

Bóle porodowe: zmniejszając dolegliwości biurko - pracy

Jeśli Twoja praca wymaga, aby siedzieć przez większość dnia, wcześniej czy później mogą wystąpić bóle pleców, szyi, ramion, rąk i nadgarstków.

Można uniknąć tych problemów poprzez praktykowanie następujące strategie.

Podstawy komfort

Te wskazówki mogą pomóc zapobiec sztywne mięśnie:

  • Weź pięć minut przerwy rozciągnąć co godzinę. Wstać i rozciągnąć całe ciało. Delikatnie wstrząsnąć rąk i nadgarstków.

  • Od czasu do czasu zrobić zadania, które można zrobić stojąc, np. złożenia lub na telefony.

  • Ćwiczenia na wzmocnienie górnej części pleców i ramion. Zapytaj specjalistę, fitness i lekarza dla konkretnych ćwiczeń do wzmocnienia tych obszarów.

Właściwa postawa

Nieprawidłowa postawa jest główną przyczyną pleców, szyi i barku. Usiąść wygodniej:

  • Siedzieć z tyłu, głowy i szyi, w linii prostopadłej do podłogi. Nie opieraj lub przeczucie na biurku lub klawiatury.

  • Usiądź na krześle, które obsługuje się plecami na krzywej kręgosłupa jest. Siedzenie powinno skłaniać lekko do przodu i poduszki powinny krzywa lekko w dół, aby zmniejszyć nacisk na udach.

  • Trzymaj plecy pod kątem prostym do podłogi, a uda i przedramiona równolegle do niej, gdy siedzisz.

  • Umieść klawiaturę na odpowiedniej wysokości. Powinien być na wysokości, która utrzymuje przedramię równolegle do podłogi podczas pisania.

  • Trzymaj ramiona w dół, nie zatrzymał się zgarbiony lub kierunku głowy.

  • Nie upuść głowę do przodu. Trzymaj go prosto powyżej szyi i ramion.

  • Używanie podnóżek. Podniesienie stopy i nogi sprawia, że ​​siedzi się bardziej komfortowo, pomaga zmniejszyć nacisk na plecy i nogi i poprawia krążenie.

Ochrona dłoni i nadgarstka

Te wskazówki mogą pomóc zapobiec ból w rękach i nadgarstkach:

  • Trzymaj nadgarstki płasko i w prostej linii z przedramion.

  • Używać odpowiednich technik pisania. Dotknij klawiszy lekko i rozluźnij ręce podczas przerwy między klawiszy.

  • Unikaj zginania nadgarstków w górę iw dół lub rozciągając ręce z boku na bok w nadgarstkach. Przenieś ręce dotrzeć do przycisków na krawędzi klawiatury.

  • Nie pchać nadgarstków lub przedramiona o twarde krawędzie biurka; może to kompresować nerwy i spowodować lub pogłębić problemy nerwowe.

  • Czy odcinki rąk przed rozpoczęciem pracy i podczas krótkich przerw. Te odcinki powinny być "aktywne": Użyj własnych mięśni dłoni, by rozciągnąć, a nie przy użyciu drugiej ręki robić rozciąganie.

  • Czy klawiatura czyszczone lub stałe, jeśli klucze trzymać.

  • Utrzymać kursor myszy w pobliżu klawiatury. Bądź łagodny, nie zrozumieć lub dotknij go siłą.

Codzienne odcinki

Uwzględniając przerwę co godzinę lub naciągnąć tak może złagodzić napięcie mięśni i zwiększa wydajność i komfort. Można zrobić wszystko z następujących odcinków w trzy do pięciu minut:

  • Ogólnie odcinek ciała. Wydostać się z fotela, podnieść ręce nad głowę i sięgnąć nieba. Czynność powtarzać trzy razy.

  • Łopatka z rozciąganiem. Uścisnąć dłonie za plecami i wyciągnąć swoje łopatki razem. Czynność powtarzać trzy razy.

  • Rolki ramieniu. Powoli toczyć ramion pięć razy do przodu, a potem pięć razy z powrotem.

  • Głowa przechyla. Powoli i delikatnie przechylić głowę w prawo, w lewo i do przodu - zatrzymanie gdy poczujesz napięcie. Powtórz dwa razy.