Cambler

5 ćwiczeń, aby zapobiec bóle szyi

Jedną z rzeczy, wielu z nas bierze za pewnik jest bezbolesne szyi. To tylko wtedy, gdy mamy sztywny lub bolesne szyi, że żałuję, że nie podjęte środki zapobiegawcze. Ćwiczenia omówione poniżej wzmocnić i rozciągnąć normalne szyję. Jeśli masz zarejestrowanej wcześniej ból szyi lub choroby kręgosłupa, skontaktować się z lekarzem przed wykonaniem tych ćwiczeń.

Istnieje wiele przyczyn bólu szyi, w tym złej postawy i nieprawidłowości tkanek miękkich na skutek uszkodzenia lub zużycia. Tkanki miękkie obejmuje mięśnie, wiązadła i ścięgna. W rzadkich przypadkach, zakażenie lub guz może powodować ból szyi. Czasami problemy szyi może prowadzić do bólu w ramionach, górnej części pleców i / lub ramion.

Szyje potrzebują ćwiczeń, zbyt

Mięśnie szyi mogą być wykonywane i wzmocniona tak jak inne mięśnie w organizmie. Plus, ćwiczenia poprawią zakres szyi w ruchu. Przed ćwiczeń szyi skontaktować się z lekarzem, ale i zatrzymać na raz, jeśli każdy ruch sprawia ci ból.

Przed rozpoczęciem ćwiczenia szyi, ważne jest, aby znaleźć właściwą pozycję wyjściową do głowy. To pomaga uniknąć obrażeń związanych z ćwiczeniami. To zrobić poprzez umieszczenie głowy prosto na swoje barki, a następnie przenieść go prosto do przodu, a następnie z powrotem. Ten powrót lub nasada jest punktem wyjścia. Dla każdego z poniższych ćwiczeń rozpoczyna pięciu powtórzeniach i gromadzą się do 10:

  • Obr. Siedzi, odwracasz głowę powoli w lewo a następnie w prawo, tak daleko, jak to możliwe, komfortowo.

  • Kółka na ramię. Stojąc, podnieś ramiona prosto do góry, a następnie przenieść je w kręgu wokół, w dół i powrót ponownie. Okręgu w obu kierunkach.

  • Side rozciąga. Stojąc, rozciągnąć szyi powoli w lewo próbuje dotknąć ucha do ramienia. Powtórzyć po prawej stronie.

  • Ćwiczenia oporowe. Połóż prawą rękę na głowę powyżej ucha i delikatnie nacisnąć, opór przepływu z szyi. Zrób to samo z lewą ręką na drugiej stronie.

  • Głowa unosi. Połóż się na plecach z ugiętymi kolanami i stopami płasko na podłodze. Podnoszenia i opuszczania głowy, trzymając ramiona płasko na podłodze. Następnie położyć się na boku i unieś głowę w stronę sufitu. Powtórz ten ruch na drugiej stronie, a leżąc na brzuchu.

Proste środki zapobiegawcze

Właściwa postawa szyi, prosta sprawa dobrych mechaniki ciała, może zaoferować ochronę przed bólem szyi. Oto propozycje z Europejskiej Akademii Medycyny Fizycznej i Rehabilitacji (AAPMR) i innych ekspertów, które pomogą zapobiec nadużyciom lub nadużywania szyi:

  • Nie siedzi w jednym miejscu przez dłuższy czas. Jeśli nie wiecie, na biurku, miejsce pozycji na całym biurze tak, że jesteś zmuszony wstać i rozciągnąć je odzyskać.

  • Utrzymania dobrej postawy na szyi. Dostosowanie biurka krzesła tak, aby biodra są nieco wyższe niż kolana. Głowy i szyi będzie naturalnie przyjąć właściwą pozycję. Podczas podróży, umieść małą poduszkę lub zwinięty ręcznik między górę szyi i zagłówka.

  • Nie spać zbyt wiele poduszki lub z poduszką, która jest zbyt gruby.

  • Gdy rozmawia przez telefon, nie kołysać telefonu między głową a ramieniem. Jeśli w telefonie często, przełączyć się na zestaw słuchawkowy lub głośnomówiący.

  • Jeśli czytasz lub wpisując z innych materiałów, podniesienie strony na poziomie oczu.

  • Jeśli skorygować wizję, utrzymać prąd receptę, więc nie trzeba dźwigu szyję do przodu, aby zobaczyć wyraźnie.