Cambler

Przejdź burger i poczuć się lepiej

Co chcesz na obiad? Jeśli jesteś jak wielu dzieci, pierwszym może być odpowiedź hamburgera i frytki. Ale to może nie być najlepszym wyborem.

Niektórzy naukowcy spojrzał na to, co dzieci zjadł całego świata. Ci, którzy często jedli hamburgery były bardziej narażone na astmę. Ale dzieci, które jadły ryby, owoce i warzywa są mniej prawdopodobne, aby go.

Dlaczego hamburgery złe astmy? To może być z powodu niezdrowego tłuszczu w fast-food jak hamburgery i frytki.

Zasilić swoje ciało

Zdrowej żywności, abyś czuł i jak najlepiej. Jedzenie jest paliwem, które siły ciała. Przy odpowiednim paliwem, masz więcej energii do nauki i zabawy. Zrównoważona dieta pomaga również rozwijać i budować silne mięśnie i kości. Plus, to pomaga pobytu ciała w zdrowej wagi.

Gdy masz astmę, dobra dieta pomaga twoje płuca pracują lepiej. To zmniejszenie opuchlizny wewnątrz dróg oddechowych. I zmniejsza ryzyko świszczącego oddechu-a gwizd, że niektóre dzieci z astmą zrobić podczas oddychania.

Supersize zdrowia

Teraz tutaj jest bardzo dobra wiadomość: Zdrowa żywność nadal może być pyszne! Następujące inteligentne wybory są pyszne, pożywne i zabawy. Czy twoja mama lub tata pomoże Ci przygotować te smakołyki:

  • Berry dobry koktajl. Put 1 szklanka niesłodzonego soku pomarańczowego, 1/2 banana (w plastrach), 1/4 szklanki mrożonych truskawek i dwie kostki lodu w blenderze. Mieszać, aż będzie gładkie. Sprawia, że ​​dwie porcje.

  • Każdy dzień, lody. Najlepiej niskotłuszczowy jogurt z owocami i chrupiącym Pełnoziarniste. Do owoców, spróbuj pokrojone jabłka, brzoskwinie lub truskawki. Lub użyj całe jagody zamiast.

  • Krakersy Snacker. Zrób małe kanapki z krakersów pełnoziarnistych. Wypełnij z masłem orzechowym lub masła migdałowego i 100 procent w tym rozproszonym jest rodzajem owoców bez dodatku cukru.

  • On-the-go wymieszać śladu. Kombajny suszone owoce, orzechy, i mini precle. Umieścić garstkę w zip-top worek do łatwego do przenoszenia przekąskę.

  • Małe próbniki. Mieszać pakiet ranczo mieszanki suchego opatrunku do 1 szklanki zwykłego jogurtu o niskiej zawartości tłuszczu. Jeść surowe marchewki kije, papryka, paski lub kawałki kalafiora.

  • ¡Que Bueno! quesadilla. Posypać tartym serem o niskiej zawartości tłuszczu i pokrojone papryki i grzybów na tortilli pełnoziarnistego. Pokrycie z innym tortilli. Kuchenka mikrofalowa topnieć ser. Rozprzestrzenił się na niskiej zawartości tłuszczu ziaren grillowana na dodatkowym smaku.

  • Posiłek w kieszeni. Wypełnij całą kieszeń pita pszenicy z hummus, rozdrobnione sałaty, pokrojone pomidory i plasterki ogórka.

  • Sałatka z tuńczyka zbyt dobry. Tuńczyk w puszkach wymieszać z posiekaną marchew i seler. Mieszać w trochę beztłuszczowej majonezem. Rozłożone na całej rolce pszenicy lub łyżka do selera.