Cambler

Przegląd ADHD

Uwaga-nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) charakteryzuje nieuwagi, impulsywnością i, w niektórych przypadkach, nadpobudliwość.

Rodzaje

Istnieją trzy główne rodzaje ADHD:

  • W połączeniu typu: To jest najczęstszy rodzaj ADHD charakteryzuje impulsywnych i nadpobudliwych zachowań oraz nieuwagi i rozpraszanie.

  • Impulsywny / Typ nadpobudliwe: To jest najmniej popularny rodzaj ADHD, zachowań impulsywnych charakteryzuje i nadpobudliwych bez nieuwagi i rozpraszanie.

  • Nieuważny i distractible Typ: Ten rodzaj ADHD charakteryzuje się głównie nieuwagi i distractibility bez nadpobudliwości.

    Przyczyna

    ADHD jest jednym z najbardziej badanych obszarów w dzieci i młodzieży zdrowia psychicznego, ale jego dokładna przyczyna nie jest jeszcze znana. Dowody wskazują, że ADHD jest genetyczne, zaburzenia mózgu oparte biologiczny. Niskie poziomy dopaminy chemicznej mózgu stwierdzono u dzieci z ADHD. Badania obrazowe mózgu przy użyciu skanerów PET wskazują, że metabolizm mózgu u dzieci z ADHD jest niższa w obszarach mózgu, które kontrolują uwagę, wyrok społecznej i ruchu. Wielu rodziców dzieci z ADHD doświadczyło objawów ADHD, gdy byli młodsi, a ADHD jest powszechnie spotykane w braci i sióstr, w obrębie tej samej rodziny.

    Szacuje się, że około 2 mln dzieci (od 3 do 5 procent) ma ADHD. Chłopcy są dwa do trzech razy bardziej narażone na ADHD niż dziewcząt. Objawy nadpobudliwości, jeśli występują, są prawie zawsze widoczne przez 7 lat i mogą być widoczne w bardzo małych przedszkolaków. Nieuwaga lub deficytem uwagi może nie być oczywiste, aż dziecko zacznie szkołę.

    Większość objawów u dzieci z ADHD występują również u dzieci bez tego zaburzenia. Jednak u dzieci z ADHD, objawy te występują częściej i zakłócać życie, dostosowanie szkoły, a czasem z relacji dziecka z innymi.

    Diagnoza

    Objawy ADHD mogą przypominać inne choroby lub problemy medyczne zachowanie, więc diagnoza jest niezbędna. Pediatra, psychiatra dziecięcy, lub wykwalifikowanym zdrowia psychicznego zazwyczaj identyfikuje ADHD u dzieci. Szczegółowa historia zachowań dziecka z rodzicami i nauczycielami, obserwacji zachowań dziecka i badań psychoedukacji są potrzebne. Ponadto, ponieważ ADHD jest zespół objawów, diagnozy często zależy od kilku rodzajów ocen oraz fizyczny, zaburzenia neurologiczne i psychologiczne.

    Leczenie

    Podstawowe składniki leczenia dzieci z ADHD obejmują wsparcie rodziców w szkoleniach i edukacji, odpowiednich zachowań w szkole, i umieszczenie leków (psychostymulujące).

    Leczenie psychostymulanty jest bardzo skuteczny w większości dzieci z ADHD. Leki te są stosowane w celu zrównoważenia środków chemicznych w mózgu, które zakazują dziecku zwracanie uwagi i kontroli impulsów. Leki przeciwdepresyjne mogą pomóc poprawić uwagę przy jednoczesnym zmniejszeniu agresji, lęku i / lub depresji.

    Rodziców dzieci z ADHD może być wyzwaniem. Zajęcia w umiejętności zarządzania zachowań dla rodziców może pomóc zmniejszyć stres dla wszystkich członków rodziny. Umiejętności te mogą obejmować stosowanie "time out" lub systemy punktowe, które mogą poprawić zachowania, takie jak ukończenie pracy szkoły lub utrzymanie dziecka ręce do siebie samego.

    Zapobieganie

    Środki zapobiegawcze dla ADHD nie są znane w tym czasie. Jednak wczesne wykrywanie i interwencja może zmniejszyć nasilenie objawów, poprawić wydajność w szkole dziecka, zwiększenie normalnego procesu rozwojowego dziecka, oraz poprawę jakości życia ogólnie.