Cambler

Zaburzenie autystyczne

Czym jest autyzm?

Zaburzenie autystyczne (zwany także autyzm, ostatnio jako "mindblindedness") to zaburzenie neurologiczne i rozwojowe, które pojawia się zwykle w ciągu pierwszych trzech lat życia. Dziecko z autyzmem wydaje się żyć w jego / jej własnego świata, pokazując małe zainteresowanie innych i brak świadomości społecznej. Centrum autystycznego dziecka jest zgodne rutyny i obejmuje udział w powtarzanie zachowań dziwne i osobliwe. Dzieci z autyzmem często mają problemy w komunikacji, unikać kontaktu z oczami i wykazują ograniczoną przywiązanie do innych.

Autyzm może zapobiec tworzeniu się dziecko relacje z innymi (w części, ze względu na niezdolność do interpretowania mimiki i emocje). Dziecko z autyzmem może oprzeć przytulanie, grać sam, być odporne na zmiany, i / lub mają opóźniony rozwój mowy. Osoby z autyzmem często wykazują powtarzające się ruchy ciała (np. machanie rękami lub kołysanie) i mają niezwykłe przywiązanie do przedmiotów. Jednak wiele osób z autyzmem excel konsekwentnie w sprawie niektórych zadań umysłowych (np. liczenia, mierzenia, sztuka, muzyka, pamięć).

Co powoduje autyzm?

Przyczyna autyzmu nie jest znana. Badania wskazują, że autyzm jest chorobą genetyczną. Sądzi się, że kilka genów zaangażowanych w rozwój autyzmu. Badania naukowe w autyzmem odkryli szereg nieprawidłowości w budowie mózgu i substancji chemicznych w mózgu, jednak nie było spójne wyniki. Jedna z teorii jest możliwość, że autyzm jest zespołem, który obejmuje zachowań kilka różnych chorób. Jednak zachowania rodzicielskie nie są przyczyną lub czynnikiem przyczyny lub przyczyn autyzmu.

Kto ma wpływ na autyzm?

Centrum Kontroli i Prewencji Chorób (CDC) poinformował, że około jeden na 110 dzieci w sześciu wspólnotach badanych miało zaburzenia ze spektrum autyzmu, według CDC najnowszego autyzmem i zaburzeniami rozwojowymi danych do monitorowania sieci. Autyzm jest bardziej rozpowszechnione wśród chłopców niż dziewcząt, z cztery razy więcej chłopców niż dziewcząt dotkniętych.

Jakie są objawy autyzmu?

Oto najczęstsze objawy autyzmu. Jednak każde dziecko mogą wystąpić objawy inaczej. Objawy mogą obejmować:

  • Nie dobrze społecznie interakcji z innymi, w tym rodziców

    • Wskazuje na brak zainteresowania lub odrzucenie kontaktu fizycznego. Rodzice niemowląt autystycznych opisać jako "nieczuły". Niemowlęta i dzieci z autyzmem nie są pocieszeni przez kontakt fizyczny.

    • A pustki dokonywania kontaktu wzrokowego z innymi, w tym rodziców

    • Nie rozwijać przyjaciół lub interakcji z innymi dziećmi

  • Czy dobrze komunikować się z innymi, nie

    • Jest opóźnione lub nie rozwija język

    • Po język rozwija się, nie używa języka do komunikowania się z innymi

    • Czy echolalia (powtarzanie słów lub fraz wielokrotnie, jak echo)

  • Pokazuje powtarzalnych zachowań

    • Ma powtarzające się ruchy motoryczne (np. kołysanie i ręki lub palca trzepotanie)

  • Jest zajęty, zwykle ze światłami, poruszających się obiektów lub części obiektów

  • Nie lubi hałasu

  • Ma rytuały

  • Wymaga procedur

Objawy autyzmu mogą przypominać inne choroby lub problemy zdrowotne. Zawsze należy skonsultować się z lekarzem dziecka do diagnozy.

Jak jest autyzm zdiagnozowano?

Standardowe wytyczne zostały opracowane w celu zidentyfikowania autyzm u dzieci w wieku poniżej 24 miesięcy. W przeszłości, diagnoza autyzmu nie było często do późnego wieku przedszkolnym lub później. Wytyczne mogą pomóc w identyfikacji dzieci z autyzmem na początku, co oznacza wcześniejsze, bardziej skutecznego leczenia choroby.

Zgodnie z wytycznymi, wszystkie dzieci przed ukończeniem 24 miesięcy powinny być sprawdzane regularnie przez autyzmem i innymi opóźnienia rozwojowe u dzieci, ich dobrze kontrolnych. Dzieci, które wykazują opóźnienia rozwojowe i inne zaburzenia zachowania powinny być dalej badane na autyzm.

Europejska Akademia Pediatrii zaleca, aby wszystkie dzieci powinny być pod kątem zaburzeń ze spektrum autyzmu (ASD) w wieku 18 miesięcy i 24 miesięcy, niezależnie od tego, czy są jakieś znaki lub obawy dotyczące postępu rozwojowego dziecka.

Jakie są wytyczne?

Standaryzowane wytyczne opracowane dla diagnozy autyzmu faktycznie obejmować dwa poziomy skriningu autyzmu. Poziom pierwszy pokaz, które powinny być przeprowadzone dla wszystkich dzieci do wizyty u lekarza-dziecko dobrze kontrolnych w pierwszych dwóch latach życia, należy sprawdzić następujące deficytów rozwojowych:

  • Brak gaworzenia, wskazując, lub wskazując przez wieku 12 miesięcy

  • Nie pojedyncze słowa wypowiedziane przez wieku 16 miesięcy

  • Brak słów spontaniczne dwóch nie-echolalic (lub nie tylko powtarzać dźwięki innych) wyrażenia przez wieku 24 miesięcy

  • Utrata każdego języka lub umiejętności społecznych w każdym wieku

  • Brak kontaktu z oczami w 3 do 4 miesięcy

Drugi poziom badań przesiewowych należy przeprowadzać, jeśli dziecko jest identyfikowane w pierwszym poziomie przesiewowych jako opóźnione w rozwoju. Drugi poziom badań przesiewowych jest więcej diagnostyki pogłębionej i oceny, które można odróżnić autyzm od innych zaburzeń rozwojowych. Drugi poziom badań przesiewowych może zawierać więcej formalnych procedur diagnostycznych przez lekarzy specjalistów w diagnozowaniu autyzmu, w tym historii choroby, oceny neurologicznej, testów genetycznych, testów, badań elektrofizjologicznych metabolicznego (tzn. TK, MRI, skanowanie PET), badania psychologiczne, m.in..

Badania genetyczne obejmuje ocenę przez genetyk medycznego (lekarza, który specjalizuje się w szkolenia i certyfikacji genetyki klinicznej), szczególnie jak jest kilka zespołów genetycznych, które mogą powodować autyzm, tym Fragile-X, nieleczonych fenyloketonurii (PKU), neurofibromatosis, stwardnienie guzowate, zespołu Retta, jak również wiele wad chromosomowych. Genetyk może ustalić, czy autyzm jest spowodowany z powodu zaburzeń genetycznych, lub nie ma znanej przyczyny genetyczne. Jeśli zdiagnozowano zaburzenia genetyczne, mogą pojawić się inne problemy zdrowotne związane. Szansa na autyzm występuje w przyszłej ciąży będzie zależał od zespołu znaleziona. Na przykład, PKU jest autosomalny recesywny zaburzenie z ryzykiem nawrotu jedna na cztery, lub 25 procent, przypadek, gdy stwardnienie guzowate jest zaburzeniem autosomalny dominujący, z ryzykiem nawrotu o 50 proc.

W przypadkach, gdy nie powodują genetyczne na autyzm jest określona, ​​jest jeszcze nieco wzrosła szansa na kilka mieć kolejne dziecko z autyzmem, z zakresów średnio od 3 do 7 procent. Powodem tego wzrostu w ogólnej populacji ponieważ uważano autyzm mogą wynikać z kilku genów odziedziczone zarówno rodzice działając w kombinacji, oprócz nieznanych czynników środowiskowych. Nie ma działanie / zaniechanie wiadomo, że rodzice mogli zrobić, lub czego nie zrobił, aby spowodować wystąpienie autyzmu u dziecka.

Zawsze należy skonsultować się z lekarzem dziecka do diagnozy i uzyskać więcej informacji.

Leczenie autyzmu

Specjalistyczne programy behawioralne i edukacyjne przeznaczone są do leczenia autyzmu. Terapia behawioralna jest wykorzystywany do nauczania umiejętności społecznych, umiejętności motorycznych i poznawczych (myślenia) umiejętności. Modyfikacja zachowanie znajduje również zastosowanie w zmniejszaniu lub eliminacji zachowania maladaptive. Zindywidualizowane planowanie leczenia w terapii behawioralnej jest ważne, ponieważ dzieci z autyzmem są bardzo różne w ich potrzeb behawioralnych. Intensywna terapia zachowań w okresie wczesnego dzieciństwa i szkolenia podejścia domowej, z udziałem rodziców uważa się najlepsze wyniki.

Specjalne programy edukacyjne, które są wysoce zorganizowany nacisk na rozwój umiejętności społecznych, mowy, języka, samoopieki i umiejętności zawodowych. Lek jest również pomocne w leczeniu niektórych objawów autyzmu u niektórych dzieci. Specjaliści od zdrowia psychicznego zapewniają dominującą doradztwo, szkolenia z zakresu umiejętności społecznych i terapię indywidualną. Pomagają one również rodziny zidentyfikować i wziąć udział w programach leczenia w zależności od potrzeb indywidualnego traktowania dziecka. Szczególne traktowanie zostanie ustalona przez lekarza dziecka w oparciu o:

  • Wiek dziecka, ogólnego stanu zdrowia i historii medycznej

  • Stopień zaburzenia

  • Objawy Twojego dziecka

  • Dziecka tolerancji dla określonych leków lub terapii

  • Przewidywania dotyczące przebiegu zaburzeń

  • Twoja opinia lub preferencji

Zapobieganie autyzmem

Środki zapobiegawcze w celu zmniejszenia częstości występowania lub nasilenia zaburzeń autystycznych nie są znane w tym czasie.