Cambler

Nie musisz się wstydzić pęcherza nadreaktywnego

Łatwo jest być przewrażliwiony na temat pęcherza nadreaktywnego (OAB). Każda sytuacja społeczna może być obarczona martwić. Trzeba będzie żenujący przeciek w supermarkecie? Będziesz nagle potrzebujesz przerwy toaletowego podczas ważnego spotkania? Lub będziesz tęsknił do zabawy, gdy się z przyjaciółmi, bo jesteś w łazience? Jeśli pozwolisz takie obawy trzymać cię z powrotem, mogą na bieżąco z życia swojego życia w pełni.

Na szczęście są rzeczy, które możesz zrobić, aby utrzymać swoje obawy w ryzach. Przy odrobinie planowania, można zapobiec lub zarządzasz wiele problemów OAB. Uzbrojony w zaawansowaną, można pozdrowić sytuacji społecznych z większą pewnością siebie.

Wygnać samoświadomości

Ludzie nie zawsze mówią o OAB się tak, jak o zapalenie stawów lub wysokie ciśnienie krwi. Łatwo jest czuć się tak, jeśli jesteś jedynym w tej sytuacji. Ale w rzeczywistości, jesteś daleko od spokoju. Około 17 procent kobiet i 16 procent mężczyzn w wieku powyżej 18 roku życia mają OAB, według Narodowego Continence Stowarzyszenia.

Wyobraź sobie, że idziesz przez zatłoczonym centrum handlowym. Istnieją dziesiątki prawdopodobnie innych osób z OAB zakupów w tym samym czasie. Wiedząc, że inni ludzie stoją i obsługi-te same wyzwania, jak to jest pocieszające. To także dobrze wiedzieć, że nie są tak widoczne jak można się czuć. Nie można się rozejrzeć i powiedzieć, jakie inne klienci mają OAB, tak jak oni nie mogą patrzeć na Ciebie i powiedzieć.

Przejęcie OAB-elegancko

Niektórzy ludzie zwracają się do alkoholu, kiedy czują się nieswojo w sytuacjach społecznych. Jednak strategia ta może spalić na panewce, gdy masz OAB, ponieważ alkohol może podrażniać pęcherz i promować wycieku moczu. Lepszy sposób, aby zwiększyć swoją pewność siebie jest unikanie pokarmów i napojów, które czynią Twój OAB gorzej. Alkoholowe, gazowane, kofeinę i napoje dietetyczne są wspólne przestępców. Inne pokarmy i napoje, które mogą nasilać objawy to kawa bezkofeinowa, soki cytrusowe, dania pikantne, sosy na bazie pomidorów i czekoladę.

Aby czuć się w kontroli w każdej sytuacji, stosować się do planu leczenia. Jeśli jesteś na leki, brać go zgodnie z zaleceniami. Jeśli tak ćwiczenia Kegla, ćwiczyć regularnie. Jeśli mocz na planie, ustawić alarm w telefonie komórkowym, aby pamiętać o przerwach łazienka z dala od domu.

Wyeliminować wstydu

Myśl pozytywnie, ale też realistycznie. Jeśli wyciek moczu nadal sporadycznie zdarzyć, będziesz czuć się bardziej pewny siebie, wiedząc, że jesteś dobrze przygotowany. W stosownych przypadkach, zużycie wkładek pochłaniających lub bieliznę. Wybierz produkty, ściśle przylegające, wykonane z materiału zapachu z redukujące jak tkaniny zewnętrznej warstwy, aby uniknąć bajeczne zapachy i dźwięki marszczenie. Spakuj dodatkowe zapasy w torebce lub plecaczka zabrać ze sobą, gdy jesteś poza domem.

Jeśli masz wypadek, nie pozwól, by zepsuć cały dzień. Wyczyścić, zmienić bieliznę, i nie poddawać się. Jest mało prawdopodobne, że ktoś jest świadomy tego, co się stało. A miliony ludzi przeżyć to samo każdego dnia. Szybkie gadkę do siebie pomaga utrzymać aktywny tryb życia na właściwe tory i Twojej OAB w perspektywie.