Cambler

7 porad dotyczących radzenia sobie z przewlekłą cierpiących na migrenę

Jako neurolog specjalizujący się w bólach głowy, widzę pacjentów z przewlekłą migreny-poważne i wyniszczające choroby, które mogą powodować umiarkowaną do ciężkiej niepełnosprawności. Według Fundacji Badań Migrena, około 2% osób w Europie cierpi na przewlekłe migreny. Przewlekła migrena jest definiowana jako bóle głowy, które występują na więcej niż 15 dni w każdym miesiącu. Niektórzy ludzie cierpią z powodu migreny stale przez cały dzień, każdego dnia w miesiącu.

Migrena jest chorobą neurologiczną. Ważne jest, aby zrozumieć, że chroniczne migreny są fizjologiczne, a nie psychologiczną. Są one związane, jak twoje ciało funkcjonuje i nie spowodowane przez problemy z twojego umysłu. Co najważniejsze, migrena to więcej niż silny ból głowy. Jest to zbiór objawów neurologicznych, które mogą obejmować ból głowy, zaburzenia widzenia, zawroty głowy, nudności i wymioty oraz ekstremalną wrażliwość na światło, dźwięk, dotyk i zapach.

Chroniczne migreny są spowodowane przez kombinację czynników środowiskowych i genetycznych. Niektórzy ludzie mówią mi, że "mama ma migreny, ale ma je raz w roku." O członka rodziny, który cierpi na wszelkiego rodzaju migreny mogą wskazywać na skłonność genetyczną dzięki czemu można bardziej podatne na bóle głowy. Jeden członek rodziny może mieć codzienne bóle głowy, inny tylko raz w roku.

Chociaż nie można wybierać swoich rodziców, możesz zająć wyzwala ból głowy. Stres, niedobór magnezu, kofeiny, snu oraz czynniki żywieniowe mogą powodować bóle głowy. Twój pierwszy krok do nauki ból głowy wyzwala jest prowadzić dziennik. I stworzył aplikację iPhone, ból głowy Relief Diary, aby pomóc pacjentom utrzymać dokładny rejestr swoich bólów głowy. Prowadzenie dziennika pomoże Ci dowiedzieć się, co powoduje bóle głowy i własne lekarz pomoże zaprojektować plan leczenia specjalnie dla swojej choroby.

Często polecam następujące zabiegi do moich pacjentów z przewlekłą migrenę: Unikaj kofeiny, uzyskać regularne ćwiczenia, spróbuj biofeedback / medytacji, przyjmować suplement magnezu i spróbować Botox (toksyna botulinowa typu A). Więcej niż 70% pacjentów i traktują z Botox ulgę. Oto kilka wskazówek, radzenia sobie dalej mam dla ludzi, którzy cierpią na przewlekłe migreny.

  1. Pobierz ćwiczenia aerobowe. Jednym z sprawdzonych sposobów, aby pomóc złagodzić stres, szczególnie sprawdzony, aby pomóc ludziom z migreny, to regularne ćwiczenia aerobowe. Zwykle zalecane co najmniej trzy razy w tygodniu przez co najmniej 30 lub 40 minut. Istnieje bezpośredni związek między więcej ruchu i mniej bólów głowy. Niektórzy pacjenci mówią, że nie mają czasu na ćwiczenia, ale trzeba też wziąć pod uwagę czas stracony, gdy cierpią na migreny. Ćwiczenie jest niezbędna, jeśli chcesz lepiej.

  2. Spróbuj ćwiczenia relaksacyjne. Każdy wie, że stres jest główną przyczyną bólów głowy, relaks i terapia pomaga. Biofeedback to rodzaj elektronicznej treningu relaksacyjnego, a to działa na wielu moich pacjentów. Progresywny relaks działa również, podobnie jak joga i medytacja. Wszystkie terapie relaksacyjne są równie skuteczne.

  3. Trzymaj się regularnego harmonogramu snu Idź spać w tym samym czasie co noc;. Obudzić się w tym samym czasie co rano, nawet w weekendy. Zarówno brak snu i zbyt dużo snu może powodować bóle głowy.

  4. Suplementy magnezu. Niedobór magnezu może powodować migreny u niektórych osób. Objawy niedoboru magnezu to m.in. migreny, bóle głowy, zimne dłonie i stopy, zespół napięcia przedmiesiączkowego, a skurcze mięśni w nogach. Aby uzupełnić magnez, start z 400 mg na dobę.

  5. Unikać czynników spożywczych. Powodować bóle głowy, które żywności waha się od pacjenta do pacjenta. Niektóre wyzwalacze żywności są szybko widoczne. Jeśli masz kieliszek wina i masz bóle głowy, to wino jest jednym z twoich wyzwalaczy żywności. Inne wyzwalacze są wspólne jedzenie czekolady, MSG (glutaminian sodu), substancja konserwująca ładunkiem żywności i zamienniki cukru. Wielu cierpi na ból głowy może mieć również wrażliwość na gluten i powinien spróbować diety bezglutenowej. Wreszcie, wrażliwość cukru jest to wspólny problem z osób cierpiących na bóle głowy.

  6. Unikaj kofeiny. Pacjenci często nie zdają sobie sprawy, kofeina jest winowajcą ponieważ kofeina często pomaga im poczuć się lepiej. Rzeczywistość jest taka, że ​​cofnięcie jest kofeina, co daje im ich głowy. Mają one kofeinę i czują się lepiej, ale dwie godziny później potrzebują więcej kofeiny.

  7. Rozważ suplementów. Wreszcie, istnieje kilka suplementów, które mogą pomóc osobom z przewlekłymi migreny, w tym koenzymu Q10 (300 mg), Lepiężnik (150 mg), feverfew, ryboflawina (witamina B2), witamina B12 i oleju z ryb. Należy pamiętać, że Lepiężnik jest toksyczna roślina więc nie używać go w nic oprócz czystej postaci. Porozmawiaj ze swoim lekarzem przed dodaniem dodatków do swojej diety.